دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

اعلام برنامه

امشب سه شنبه سیزدهم مرداد ،  ساعت 10 شبکه tv persia  تی وی پرشیا فیلم the age of Adaline رو نمایش میده .

نظرات 5 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 12:56 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مبارکمون باشه اون موضوع و امیدوارم عزیزم

نمی دونم مهربانو
اصلن دیگه خوابم کیفیت نداره. اونوقت روزا عین معتادا چرت می زنم.

فدااات شم عزیزم
راست میگی نسرین ؟ با دکترت صحبت کردی؟ چی گفته؟؟

طنین پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 02:21 ق.ظ http://saboorane.persianblog.ir

سلام .اینقدر دلم برات تنگ شده که با گریه دارم وبلاگت و میخونم .اصلاهیچ حرفی ندارم بهت بزنم .از اشتیاقت فقط اشکام دونه دونه سرازیر شده رو گونه هام .مهربانو خیلی خیلی دوستت دارم .

سلاااام عزززیزمن
قربونت برم خدا رو شکر پیدام کردی چقدر چشم به راهت بودم .. چرا برام ننوشتی روزگار چطور می گذره ؟؟
منم دوستت دارم

نسرین پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 01:09 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

منم بلد نیستم اینجا رو چجوری میشه... از ماهی خانوم بپرس حتمن بلده.
این پست اعلام برنامه تو هم نشون نداده!!!

واسه بلاگفاییا هم هر چی امروز می نویسم می پرونه. معلوم نیس چه مرگشونه.

از ساعت سه و نیم بیدارم. دیشبم ساعت یازده و نیم خوابیدم. ساعتی یک یا دوبار هم بیدار باش بودم... آخه اینو هم میگن خواب؟

اره ازش می پرسم عزیزم .
نه والله این چرت زدنه خوابیدن نیست که .
حالا چرا اینطوری شدی نسرین ؟؟

ترنج ...ام چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:06 ب.ظ

مرسی مهربانوی مهر

عزیز منی

فریبا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 02:30 ب.ظ

مرسی مهربانو جون ...عالی بود

دیدیش فریباجونم ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد