دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"آی اَم هییر"

هلوووو ، هاو آر یو ؟؟ 


والا خودم فکر می کنم این چند روز مُردم و بر اساس نظریه ی تناسخ ارواح،  الان یه جایی تو غرب  کره ی زمین به دنیا اومدم 


همونطور که می بینید اتاق عمل نرفتم و همچنان پشت میز اداره تشریف دارم . 


چهارشنبه شب دوباره رفتم کلینیک و گفتم من هیچ فرقی که نکردم هیییچ ، بدترم شدم . خوابوندنم و یه سرم بهم وصل کردن و توش دو سه تا آنتی بیوتیک و داروهای دیگه ریختن بعدم گفتن باری کلا دختر خوب برو خونه تون مواظب خودت باش احتمالا زود خوب میشی . 



منم رفتم خونه و مهردخت عین دخترای خوب مواظبم بود و چشمتون روز بد نبینه هر لحظه بدتر شدم . دیگه دیشب از زور سنگینی قفسه سینه و تنگی نفس و تب و ... نشستم گریه کردم . 



بردنم بیمارستان اونجا متخصص داخلی گفت شما یک نوع عفونت باکتریایی سمج گرفتین . همونجا یه آمپول ضد التهاب بهم زدن و بعد هم 6 تا دونه قرص آزپین 500 میلی گرم تجویز کزد گفت دوساعت بعد از اینکه شام خوردی و معده ت خالی بود دو تا از این رو باهم بخود ولی بقیه رو 24 ساعت به 24 ساعت . اومدیم خونه ، ساعت 11 شب دوتا رو خوردم  و  


  وااااای ... دل درد شدید ، تهوع ، طپش قلب ، سرگیجه و هزار مشکل دیگه .. به مهردخت گفتم برو اون بروشور قرص رو بخون ببینم چی بود . 


مهردخت گفت مامان هزار تا عارضه داره 


دیشب تا صبح این احوالات بد رو داشتم نمیدونم کی خوابم برده ولی ساعت 6 که بیدار شدم تقریبا" هفتاد درصد آنفولانزای خوکیم  خوب شده بود . 



خلاصه من و کائنات از دوشنبه داریم مُچ میندازیم که امروز عمل بشوم یا نشوم .. ظاهرا" من تسلیم شدم و عمل برای چند روز به عقب افتاد . 


مسئول پرونده ی جراحیمم انقدر گوگولیه یا بهم زنگ میزنه یا اس ام اس میده که چطوری؟ بهتری؟ نگران نباش هر وقت احساس خوبی داشتی فرداش عمل میشی 


این بود شرح حال چهارشنبه تا امروز ...


 راستی پل خونه رو دوباره درست کردیم و با کلی صرفه جویی و انجام بخشی از کار به وسیله ی خود بردیا ، حدود 800 تومن خرج برداشت . 



پینوشت : الان موارد مصرف آزپین 500 رو سرچ کردم این اومد 




بعد رفتم سرچ کردم که عفونت کالامیدیا چیه ؟؟ این یکی اومد 



ای تُف به روشون ، آخرشم ما رو بستن به مرضای خاک تو سری . 

نمیذارن آدم با مرضش پُز بده بی تربیاااا ... من شدیدا" هر گونه نسبتی رو با این امراض تکذیب می کنم 

نظرات 22 + ارسال نظر
پونی دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 12:29 ق.ظ

درود
حالا یه چیزی به ذهنم اومد
ربط اون آمپول ها به اون بیماری های بی تربیتی زیادم بی ربط نیستا
بگو چطور
چون اونجوری که نوشتین ، لعنتی میکرب های بی ناموس نامردانه به ریه و دستگاه تنفسی شما یورش برده اند...
آرزوی عافیت کامل دارم

درود پونی جان

آررره
ممنون از محبتت

ملیکا یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام مهربانو جان، تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد، خیلى مراقب خودت باش عزیزم و خیلى تقویت کن، امیدوارم به خیر و سلامتى عمل بگذره.
امیدوارم خداى مهربون توان و انرژى مضاعف بهت عنایت کنه.

سلام عزیز دلم ممنونتم دوست مهربونم .

نسرین یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 01:11 ق.ظ

جونتو نجات دادی... دیگه لازم نیست بیام
خوشحالم بهتری عزیز دلم

عزیزمی

نسرین جمعه 30 آذر 1397 ساعت 08:41 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

خوبی؟
چرا هیچ جا جوابمو نمی دی؟
دختر بد شدی؟
برم بلیط اتوبوس بخرم بیام بکشمت... خب نمی گی بدون تو روزم روون نمیگذره؟
بهتری؟
فردا عملی؟
خودت شعر میگی
عشق خودمی

بهترم عزیزم . هنوز ته سرفه دارم
بیااا بکش منووو ولی بیاااا
نه اگه بشه ان شالله پنجشنبه ششم دی

صفا جمعه 30 آذر 1397 ساعت 12:38 ق.ظ http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

خوشحالم که هنوز مینویسی مهربانو جون . انشااله زودتر حالت کاملا خوب شه .

قربونت صفای عزیزم . ممنونم از محبتت

اعظم پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام.
خواستم بگم یلداتون مبارک.
هول هولکی خوندمتون.عمل نشدن هم خیری داشته.

سلام ممنونم عزیزم .
حتما خیر بوده

مهری چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 10:50 ق.ظ

عزیزم امیدوارم حالتون خوب خوب شده باشه و از شر این ویروس خاک بر سری خلاص شده باشین

مرسی مهری جون

غریبه سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام
بلا بدور باشد
سال ۹۶ روزگار بدی را بعد آن برف سنگین گذراندم سینه درد
شدید به همراه تب و لرز
امسال اولین کارم واکسن زدن بود الحمدلله سرما هم تا همین چند روز پیش نخورده بودم از زیارت عتبات و عالیات که برگشتم و پشیمون به خاک مقدس جمهوری اسلامی رسید سرفه هایم شروع شد و الان چند روزی است که درگیری هستم
ولی به شدت پارسالی نیست
علی برکت لله

سلام غریبه جان .
امیدوارم بهتر شده باشی . زیارتت قبول

عباس سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 10:35 ق.ظ http://badalijatiha,ir

سلام اول از همه بلاگ قشنگی دارین
خیلی قشنگ و دوم مطالبتون ساده و بی تکلف و شیوا بیان شده قلم خوبی دارین خیلی خوب

سلام . ممنون شما محبت داری خوشحالم که خوندن مطالب رو دوست داشتید

مینو سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 12:51 ق.ظ http://Milad321.blogfa.com

امیدوارم هر چه زودتر بهبودی کامل پیدا کنی.
من اول عوارض داروها را سرچ میکنم چون به خیلی از داروها حساسیت دارم.
ازیترومایسین را معمولا برای عفونت گلو هم تجویز میکنند.

ممنون مینوی عزیزم . بله توضیحاتش نوشته بود گلو درد های شدید و ...

Zari دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 12:59 ق.ظ

خوشحالم بهتر شدی، وااااای چقدر آخرش خندیدم
مهربانو جان من پارسال بدجور سرماخورده بودم، برام چند تا پنادر و پنیلیسین نوشت، بدون نسخه هم که نمیزنند ، من اومدم برم آخری را بزنم اینقدر حالم بد بود که نسخه را گم کردم تو فاصله ی خونه و‌ناشین و درمانگاه، منشی پذیرش گفت نمیزنیم بدون نسخه برو دکتر اگر پشت قبض را مهر کرد بیا بزنیم، به دکتر گفتم دیروز و پریروز زدم و ایشون مهر کرد، حالا خانمه داشت آمپول من را آماده می‌کرد میگفت معلوم نیست اینها چی است تو این دوهفته دو نفر را همینجا کشته! گفتم مردند یا حالشون بد شد؟ گفت نه یکی اش مرد!!! و تعریف کرد چی شد و اون یکی رفت تا مرحله ی احیا!!! گفتم اولین بارشون بوده حساسیت داشته اند؟ گفت نه ششمی آمپول بود!!! یا خدااااا هی میخواستم از روی تخت بلند بشوم‌و نزنم آمپول را هی میگفتم اینها همه نشونه است که من نباید بزنم این را؛))) واااای خدایا اینقدر ترسیده بودم و داشتم ذکر میخوندم که خانمه اومده زد آمپول را.

آره واقعا هم خنده دار بود .
ای وااای چه حرفای ناجوری زده بهت بعضی ها واقعا متخصص تو تضعیف روحیه ی آدمند هااااا

زیبا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 04:37 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com

بلا به دوره مهریانو جان. ولی کلا خیلی جالب بود که از اون همه موارد مصرف گیر دادی به کلامیدیا

بلا نبینی زیبا جانم . آره خوب آخه مورد مصرف با دوز هزار مخصوص همون کالامیدیا بود دیگه

ساناز یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام. مهربانوووی نازنینمان بلا به دور باشد. مواظب خودت خییلی باش. ما خیلی دوست داریم.

سلام سانازجون . ممنون عزیزم منم که عشقمید شماهاااا

نفیسه (رامونا خانوم) یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 09:48 ق.ظ

خدا رو شکر که روحیه ت خوبه مهربانو جونم. مراقب خودت باش.
اون عمل چی هست حالا؟ مردیم از کنجکاوی!

ممنون عزیز دلم . عمل کاربردی دیگه
میام مفصل تعریف میکنم

شیرین یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 08:50 ق.ظ

وای بلا به دور باشه مهربانو جان جان. والا ما آدما انقدر تکامل پیدا نکردیم که ویروسای سرماخوردگی پیدا کردن!! هر سال یه مدل جدید دارن به خدا! یه بار یکیشون عفونت ریه انداخت به جونم هنوز که هنوزه بعد سه سال من ریه‌م حساسه.

بلا نبینی شیرین جونم .
آره هر کدومشون زیر میکروسکوپ هم عین هیولان
آخی راست میگی منم فکر کنم حالا حالا ها باهاش درگیرم

آوا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام مهربانو جون
خدا بد نده...خوشحالم که الان بهتری...بقول خودت در هر امر تاخیری حتما خیری نهفته ست...امیدوارم هر چفزی که خیر و صلاحته همون برات پیش بیاد.

سلام آوای عزیزم
ممنونتم . بله حتما خیر بوده .. الهی آمین منم برای تو بهترین ها رو آرزو دارم

سمیرا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:18 ق.ظ http://sr64.blogfa.com

با عرض پوزش از همگی بروشور رو تایپ کردم بروش.روم سیاه

سمیرا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:17 ق.ظ http://sr64.blogfa.com

یعنیااا من عوارض قرص هامونو میخونم خندم میگیره

مثلا تو بشورش نوشته شده:این قرص عوارضش:تهوع.سرگیجه

خودکشی دور از جون حتی

با این همه عوارض ولی اخرش مثلا مینویسه:اگه دکتر داده

یعنی صلاحتونو میدونسته
.
.
.
وااای دلم دلم مهربانو


راست میگی بخداااا

سمیرا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:15 ق.ظ http://sr64.blogfa.com

تو ایول داری با این همه صبر و تحملی که در مقابل دردها داری نازنینم

ماشالا هزاررر ماشالااا به این روحیه ت مهربانو جونم

انشالا روز به روز بهتر بشه حالت

عزیز دلمی سمیرا جون . ممنون از محبتت

سارا شنبه 24 آذر 1397 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام مهربانو خانم. امیدوارم زودتر بهتر بشین و اگر به صلاح هست عمل کنین. پل جلوی خونه تون از روی عکس به نظر میومد بعد از پیاده رو باشه. در این صورت مسئولش شهرداریه. کاش بهشون میگفتین، وظیفه دارن خودشون جایگزین کنن. البته شاید توی شهری مثل تهران طول بکشه؛ شهر ما کوچیکتره زودتر رسیدگی میکنن.

سلام سارای عزیز
ممنونم عزیزم . جدی میگی؟؟ اصلا نمی دونستم .. البته کاملا درست میگی حتما اگر توقع داشتیم شهرداری درست کنه خیلی طول می کشید ما هم که فقط یه روز ماشینمون موند تو خونه کلی متضرر شدیم . ولی ممنون از اطلاع رسانیت عالی بود

نسرین شنبه 24 آذر 1397 ساعت 04:41 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/


نه دیگه لو دادی...

ایشالا زودی خوب بشی که معلومه خیلی داری اذیت میشی.
چقدر پل گرون در اومد!!! خدای من!
آقا دزده پس یه ماه نون می بره خونه.
چشم مسئولین روشن تر


آره والاااا

سهیلا شنبه 24 آذر 1397 ساعت 04:21 ب.ظ http://Vozoyeeshgh.blogsky.com

مهربانوی عزیزم مراقب خودت باش
من فکر می کنم علم پزشکی ضعیفترین علم دنیاست
بخصوی پزشکای ما که اکثرا بیسوادن
بنابراین ما خودمون باید به فکر سلامتیمون باشیم

ممنون سهیلای نازنینم چشم سعی خودم رو می کنم ولی واقعا چقدر میتونیم تو این اوضاع مواظب خودمون باشیم ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد