دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" امتحان طراحی " در ادامه پست قبل

من این چهره ها رو خیلی دوست دارم 



فکر کنم نوشته ش رو کامل نمیبینید 


Modern Madame de Pompadour



و این طراحی لباس های فضایی که با استفاده از خطوط کج و معوجی که رو یه کاغذ دیگه بصورت


 تصادفی رسم شده بود و  نهایتا انقدر روی مانکن که روی صفحه بوده چرخیده تا تبدیل به این شده 



نظرات 8 + ارسال نظر
مردادی با معرفت یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 03:28 ب.ظ

آموزشش رو هم بزار

آموزش چیو؟

سمیرا یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 08:47 ق.ظ

مهربانو جان از جشنواره فیلم فجر چه خبر؟ منتظر معرفی فیلم ها هستیم

ای جااان چه دلمون یکیه همین الان منتشر کردم

سمیرا شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 07:55 ق.ظ

چقدر عالی و باحال

ممنون عزیزم

ماه سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 06:24 ب.ظ

بسیار زیبا

ممنونم ماه زیبا

فوق العاده بود آفرین

ممنونم

مینو شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 07:37 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

جالب بودند.

ممنون مینوی عزیزم

ملیحه شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام خوبین
جالب بودن همشون.

سلام ملیحه جان ممنونم عزیزم

پونی پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 12:41 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد