دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"|حالمونو خوب کنیم "

سلام عزیزای من . امیدوارم خوب باشید و شنبه تون رو با عشق و امید شروع کرده باشید که آدمیزاد با امید زنده ست . 


وسط همه ی این هاگیر و واگیرا من میل عجیبی به اجرای مراسم سنتی پیدا کردم . یعنی دلم میخواد همه ش با خانواده و دوستانی که میتونیم دور هم جمع بشیم . یعالمه قابلمه پارتی دلم میخواد . تولد گرفتن دلم میخواد و فعلا بند کردم به مراسم شب یلدااا .


 حتی تو فکر مهمونی شب سال نوی میلادی هم هستم . صرفا" هم دور هم باشیم و هر کی یه چیز بیاره با هم بخوریم و بگیم و بخندیم .. همین !!! 

دنبال دنگ و فنگ دیگه هم نیستم . 


نمی دونم تاریخ ابداع مهمونی های الکی مثل " پیژامه / پای جامه پارتی از کی بوده ولی احتمالا مردمی که این کارو کردن ، حالشون بد بوده ، احساس خفگی از نوع خفقان بهشون دست داده  حوصله و توان بریز و بپاش هم نداشتن بعد یکی پیدا شده برای خوب کردن حال همگانی و تجدید خاطرات وبازسازی خاطرات خوب قدیم این مهمونی ها رو راه انداخته . 


انگار چاره ای نداریم ، بجز خودمون کسی نمی تونه به دادمون برسه . بیایدهوای همو بیشتر داشته باشیم . بیشتر به دور و برمون توجه داشته باشیم و برای انتشار حال خوب تلاش کنیم . ما آخرین و ارزشمند ترین دارایی های هم هستیم .. از هم غافل بشیم ، باختیم . 



همونطور که عنایت دارید عصر ، عصر تکنولوژی و اینترنته و دارسی هم بیشتر وقتشو با لپ تاپ می گذرونه . 



راستی نوشین عزیزم این کتاب رو بهم معرفی کرد.  پیج اینستاگرام مترجم (آقای لویک لواکم) با تخفیف کتاب رو می فروخت . من تهیه ش کردم، کتاب بسیار جامعی در ارتباط با گربه هاست .  


ضمن اینکه علاوه برکتاب ، با آقای لواکمِ دوست داشتنی آشناشدم هم خیلی مهربونند هم پیجشون پر از مطالب مفید برای حیواناته 


levik_avakem@



کامنتاتون رو دونه دونه جواب میدم  عزیزای من 

یادتون باشه خیلی دوستتون دارم . 


نظرات 16 + ارسال نظر
x جمعه 6 دی 1398 ساعت 11:04 ب.ظ http://malakiti.blogfa.com

ای جووووونم
چقدر دارسولی تون بزرگ شده :)))
نکته : من طبق دستور زبان خودم کلمه دارسی رو تغییر دادم
مثلا پیشی طبق این دستور زبان میشه پیشولی یعنی پیشی خیلی خیلی دوست داشتنی !! :))

من با این دستور زبان کاملا موافقم و برای خودمم کاربرد داره عزززیزم

ونوس چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 10:35 ق.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام عزیزم
شما خیلی باسلیقه ای و مهربون
انشالا همیشه دور هم خوش باشید
با اجازت اون دستور تو کامنت سمیرا رو برداشتم.
دارسی از طرف من 6 تا بوس شود

سلام ونوسی جانم .
قربونت عزیز دلم . اختیار داری دوست گلم . دخمل کوچولوت چطوره ؟ خواهرش راضی شد برای عمل؟
دست بوسته خاله ونوس

کیهان شنبه 30 آذر 1398 ساعت 08:43 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

هفته ای سرشار از شادی و شور برای تان آرزو می کنم.آمین

ممنونم کیهان عزیز

طیبه جمعه 29 آذر 1398 ساعت 04:32 ب.ظ http://almasezendegi.mihanblog

سلام عزیزم
تمام وجودت سرشار از یه مهربانی خاصی هست.خیلی دوست داشتنی هستی
شب یلدای ما امشبه که مامان و بچه ها رو دعوت کردم خونه ی خودم(اولین باره شب چله خونه ی منه)
منتظرم از شب چله تون و قابلمه پارتی بنویسی
می بوسمت عزیزم

سلام عزیز دلم . قربون محبتت تی تی جون .
به به عاالیه چشم عزیز منم می بوسمت

غریبه جمعه 29 آذر 1398 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام
ما هم معمولا دور همی داریم
مثلا شب پنجشنبه خواهر زن جان به مناسبت پاگشا پسر و عروسم شب یلدا را دو سه روز جلوتر گرفت و فامیل را دور هم جمع کرد
چند روز از آن هم برادرم همه را دور هم جمع کرد البته یک تعدادش از دوستان خانوادگی خودش بودند
که با ما آشنا نبودند
کاشکی خانم ها اصرار بر دست دادن نداشته باشند
و همین طوری به احوال پرسی ساده اکتفا کنند

سلام
عالیه غریبه جان
دستشون درد نکنه . به شما هم تبریک میگم ان شالله خوشبخت باشن
دست میدن اذیت میشی ؟؟ اره خوب باید یه شناخت مختصر داشته باشند و بدونند دوست نداری

نفیسه پنج‌شنبه 28 آذر 1398 ساعت 02:14 ب.ظ

مهربانوی نازنینم سلام.
حق داری عزیزم. حال هیچ کدوممون خوب نیست و منهم مثل تو معتقدم همین دور هم بودن ها یک کم می تونه حالمون رو خوب کنه و باعث بشه بتونیم دووم بیاریم.
توی خانواده ما هم من همیشه پیشرو و نیروی محرک این جور برنامه هام که همه رو راه میندازم برای برنامه های دور همی اینچنینی.
حالا برات بگم که ما هر سال مهمونی یلدامون رو قابلمه پارتی می گیریم که به کسی فشار نیاد و همه راحت باشن. چون خوراکی های شب یلدا متنوعه و واقعا نمیشه یک نفر برای 40 نفر تهیه ببینه هم از نظر اقتصادی و هم به خاطر کمبود وقت و گرفتاری همه. اینه که هر کسی یه چیزی میاره تا دور هم خوش باشیم. یکی سوپ، یکی سالاد، یکی مرغ می پزه، یکی خورش، یک انار دون کرده میاره، یکی آجیل. خلاصه که همه مشارکت می کنن.
و اما ... ما هر سال یک تم بامزه هم برای مهمونی هامون میذاریم. بیشتر هدف خنده و شادیه و واقعا هم اون یک شب به اندازه کل سال مون می خندیم. جالبه که همه خانواده من هم محجبه و معتقد به حجابن. اما همه واقعا تم رو رعایت می کنن و واقعا هم عااالی میشه. یک سال تم تهران قدیم بود. یک سال دهه 60. یک سال شخصیت های معروف دنیا و خلاصه هر سال با هر لباس و وسیله ای که دم دست داریم یه شب خاطره انگیز و شاد برای خودمون می سازیم. همین که از یکی دو هفته قبل به فکر جور کردن امکانات و لباسها هستیم کلی حالمون رو خوب می کنه و بعدا هم با دیدن عکس هاش و مرور خاطراتش کلی می خندیم. اگر خواستی عکس های یلدای یکی دو سال مون رو برات ایمیل می کنم ببینی. امسال که دیره دیگه احتمالا اما برای سال دیگه ایده می گیری. می بوسمت عزیزم.

سلام نفیسه ی عزیزم
قربون محبتت عکساتون فوق العاده بود .. خدا نگهتون داره کاش همه ی خانواده ها مثل شما بودن عزیزم . منتظر عکسای امسال هستم حتما عااالی هستن مثل همیشه

نیروانا سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 09:41 ب.ظ http://life-career.blog.ir/

ماشالا دارسی برای خودش خانووووومی شده
بخورمش من خانوم مهندس نرم افزار رو

ببین چه قیافه ی جدی هم گرفته فقط عینکش کمه

افشان سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 02:43 ب.ظ

نوشین سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 11:26 ق.ظ http://nooshnameh.blogfa.com

مهربانو جون کاشکی هنوزم مهمونیا همون شکلی بود. به دور از هرگونه تشریفات و تعارفی.
اینجوری همه دور هم بهشون خوش میگذره و بیشتر همو می بینند و فشاری هم به دوش کسی نیست.
من خودم خیلی موافق این دورهمیام اما متاسفانه تا الان حتی نتونستم پیشنهادشو به نزدیکترینهام بدم.
قابلمه پارتیای قدیم عالی بود.
به نظر من شروع کن به برگزاریش
ایشالله همیشه حالتون خوب باشه.
دارسی رو باید چلوند و چلوند و چلوند

کتابو خریدم هنوز نشده یک صفحه در آرامش بتونم بخونمش ایشالله به زودی

آره نوشین جون متاسفانه سالهاست میبینم میزبان از مهمونی هیچ لذتی نمیبره بس که دنبال تشریفات بوده خسته و هلاکه .
نه خدا رو شکر من پیشنهاد دادم و پذیرفتن خیلی هم خوش گذشته . فقط باید روال بشه .
ای جاانم . مرررسی خاله نوشین شما هم سندی و سیمبای خوش تیپ رو ببوس
من یه 50-60 صفحه خوندم ولی رو میز کنار تختم متوقف مونده باوجودی که فوق العاده ست

کیهان سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 07:48 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

صبحتان سر شار از خوشی و زیبایی

ممنونم کیهان عزیز همچنین

کیهان شنبه 23 آذر 1398 ساعت 02:42 ب.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود بر مهری عزیز سرشار از مهر
کاملن حق با شماست باید از تمام لحظاتمان لذت ببریم به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن
من همیشه یه شعار داشتم و فکر می کنم جایی در وبلاگ نوشتمش
"می توان زندگی را برای خودت تبدیل به جهنم کنی و توان این را هم داری که در درون جهنم برای خودت یک بهشت بسازی"
مرسی مهری عزیز برای همه چی با بهترین آرزو ها برای شما و عزیزان عزیزت

درود کیهان جان
جمله ت حقیقت محضه و عااالیه
منم متقابلا برای تو و عزیزانت بهترین ها رو آرزو دارم

نسرین شنبه 23 آذر 1398 ساعت 02:16 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

خوب می کنی. هر چی و هر کاری حال آدمو خوب کنه، خوبه و درسته.
اگر همه اینکار رو بکنن جامعه ی خوشحالتری خواهیم داشت.

فدای تو عزیز دلم

سمیرا شنبه 23 آذر 1398 ساعت 01:19 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

مهربانووووو میگماااا دارسی چقدر شکل

گارفیلد شده ای جاااانم فداش شم الهییی
خیلی تپل تر و تو دل برو تر شده

خیلی ممنون که این اطلاعات خوب خوب رو

هم در اختیارمون میذاری...برم راجع به این

نویسنده کمی بخونم منم

قربونت برم آره پدر سوخته موهاش بلند شده گردالی شده من دندونام از بین رفته انقدر ذوق می کنم دندونامو فشار میدم گازش نگیرم
فدااات عزیزم

سمیرا شنبه 23 آذر 1398 ساعت 01:18 ب.ظ http://Samisami64.blogfa.com

واااااای چقدر این پست انرژی و علاقه و

مهربونی و محبت و دوستی و همدلی و..داره

.
.
راستش ما هم داریم از الان برنامه میریزیم برا شب یلدا .
قرار بود بریم رشت پیش مامان هممون اما

خب جور نشد .و این شد تصمیم گرفتیم مامان رو بکشونیم تهران و حسابی دور هم
خووش بگذرونیم

قربون تو دخمل ناااز
کار خوبی کردید میاد پیشتون یه هوایی می خوره . ان شالله که خیلی بهتون خوش بگذره

تیلوتیلو شنبه 23 آذر 1398 ساعت 01:14 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام نازنینم
میبینم که با چنگ و دندون داری تلاش میکنی برای حال دل خودت و اطرافیانت
امیدوارم موفق باشی و همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین

سلام تیلوی مهربونم
آره واقعا چنگ و دندون رو خوب اومدی
فدات شم همچنین

یه مادر شنبه 23 آذر 1398 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام مهربانو جان امیدوارم حال دلت افتابی ورنگین کمونی باشه.موضوع پست قبلیت یه چیزیه که سالها بهش فکر کردم وهیچ وقت نتونستم دلمو راضی کنم هرچند که عقلم می گفت باید رفت...واما اینکه دلت دورهمی می خواد باهات موافقم .چون واقعا ارامشی که بودن های بی حاشیه به ادم میده خیلی عالیه من که تا چند روز شارژم.یلدات پیشاپیش خوش ومبارک

سلام عزیزم حال دل تو و عزیزانت هم خوب باشه
مرسی بابت تبریکت عزیزم ان شالله دورهم های دلچسبی تجربه کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد