دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

شنبه ی عزیز

سلام دوستان نازنینم امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه و با حال خوب و آرامش به استقبال هفته ی جدید آمده باشید . 

مهرداد نازنینم ساعت سه صبح به وقت ایران از مونتریال پرواز کرد به سمت اتریش . احتمالا ساعت ده صبح ما به اتریش رسیده و بعد از یه توقف چند ساعته به سمت ایران پرواز میکنه . 

ساعت سه صبح لحظه ی پرواز (دور اون چشمای خسته ت بگرده خواهر)


من با یه وَن هماهنگ کردم که امشب همگی بریم استقبالش. 

دیشب ترانه ی " فردا تو می آیی" هوشمند عقیلی رو فرستادم تو گروه شمعدانی . مهردخت گفت مطمئنم اینو ببینند همه می فهمند ماجرا رو . منم گفتم عمراً متوجه نمیشن . حالا شرط بستیم و تا الان که هیچکس کنجکاو نشده 

الان وقت ندارم لینک آهنگ رو بذارم اینجا خودتون اگر دوست داشتید پیداش کنید .؟( ببخشید خیلی شلوغم)

بخشی از متن ترانه این هست 

امشب دلم میخواد تا فردا می بنوشم من
زیبا ترین جامه هایم را بپوشم من
با شوق بی حد باغچه هامان را صفا دادم
امشب تا میشد گل توی گلدونها جا دادم

بعد از جدایی ها
آن بی وفایی ها
فردا تو می آیی
فردا تو می آیی
بعد از گسستن ها
آن دل شکستن ها
فردا تو می آیی



ای جااان همین الان پیغام داد: 


باید تند تند کارای اداره رو بکنم برم خونه ی مامان اینا بهشون بگم و بعد هم دونه دونه بقیه رو هماهنگ کنم . 

دیروز این خوشگل جان رو درست کردم که امشب کنار مهرداد عزیزم بخوریم . اسمش پاولووا Pavlova  ست یه دسر روسیه که با الهام از اسم یه بالرین نامگذاری شده . بس که نرم و سبکه 


دوستتون دارم عزیزای من الهی حال همه خوب باشه


نظرات 48 + ارسال نظر
مهردخت شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام مهربانو جان
تبریک میگم بازگشت پیروزمندانه داداشتون رو به آغوش خانواده
چشمتون روشن ،ان شاءالله شاد و سلامت باشید❤❤
من میخونمتون ،اما خاموش

سلام مهردخت جانم ممنون از محبتت نازنین . خوشحالم که همراهمی

صفا جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:29 ب.ظ http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

چشمتون روشن دلتون همیشه خوش . واقعا کاش شرایط ایران اینقدر خوب بود که کسی به مهاجرت فکر نمی کرد.

ممنونم صفای عزیزم دلت روشن . کااااش

پریسا دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 01:48 ب.ظ

چشمت روشن عزیز دل، الهی به دلخوشی و شادی همگی کنار هم باشید. از بهترین لذت های دنیا، دیدن پاره تنت، اونم بعد از دلتنگی و دوریه. همیشه به خوشی و سلامتی

ممنونم پریسا جان . حقیقتا همینطوره

فریبا دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 01:35 ب.ظ

چشم و دلتون روشن
الهی همیشه دور هم سالم و سلامت باشید.
ای کاش شرایط کشورمون طوری بود که مسافرامون راحتتر رفت و آمد میکردن.
ای کاش شرایط طوری بود که با امنیت و آرامش عزیزانمون رو کنار خودمون داشتیم
و هزاران ای کاش دیگه....
از خوشحالی خانوادگیتون لذت میبرم.

ممنونم فریبا جان
چقدر درست و بجا نوشتی

نیکی مهربان دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:02 ق.ظ

چه عالی! امیدوارم این روزها خیلی خیلی بهتون خوش بگذره

ممنونم نیکی جانم

شیده دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:29 ق.ظ

چشم و دلتون روشن مهربانو جون
ایشالله که روزهای خوب و خوشی رو با هم سپری کنید

ممنونم شیده جانم

متولد ماه مهر دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:18 ق.ظ

ای جانم، لحظه دیدار نزدیک است. الهی حال دل خانواده شمعدانی تان خوب و خوش باشه.


ممنون عزیز من

مینو دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 02:56 ق.ظ http://milad321.blogfa.com

چشمتون روشن
به قول همولایتی ها،دست راستتون زیر سر من.امیدوارم عزیز من هم این تابستون موفق بشه که بیاد

دلت روشن مینو جاانم
ای جاان الهی بهمون خبر خوش برگشتنش رو بدی عززیزم .

ماه دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 01:02 ق.ظ

چشم و دلت روشن

ممنونم ماه نازنین

سارا دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:18 ق.ظ

چشم تون روشن

دلت روشن سارا جون

Nasrin یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:31 ب.ظ

چشمتون روشن مهربانو جون خیلى خوشحالم براتون امیدوارم این مدت خیلى خیلى بهتون خوش بگذره در کنار همدیگه
پاولووا هم خیلى خوشگله الان توت فرنگى ها خیلى خوشبو و خوشمزه هستن بهترین موقع است براى درست کردن دسر و کیک با توت فرنگى

ممنونم نسرین جون
بقول مهردخت توت فرنگی با این زیبایی که داره آدم از مزه ش انتظار بیشتری داره

مریم یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:28 ب.ظ

چشمتون روشن
منم عاشق اون ترانه هستم البته من با صدای خواننده ش نشنیدم عزیزی اونو برام میخوند که بعدش کار به جدایی کشید و داغ جداییش سالهاست قلبمو اتیش میزنه
امیدوارم در کنار هم بهتون خیلی خوش بگذره

دلت روشن مریم جون
عززیزم متاسف شدم امیدوارم اتفاقای بهتری برات افتاده باشه
ممنونم عزیزمن

Azi یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 05:05 ب.ظ

سلااااام
چشمتون روشن به سلامتی برسن ایشالله
وای منتظر خبرای لحظه دیدار هستم شدییید

سلام آزی جان
قربونت برم نازنین اولین فرصت مینویسمش

لیدا یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 04:38 ب.ظ

والا بخدا منم ذوق کردم

ای جاان مررسی لیدا جون

آرزو یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 04:20 ب.ظ

چشمتون روشن. انشاءالله دلتون همیشه خوش باشه

ممنونم ارزو جان

حکیم بانو یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 03:36 ب.ظ http://luminouse46.blogfa.com/

سلام خداروشکر. خوش بگذره

ممنونم دوست نازنینم

الی یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:45 ب.ظ https://elimehr.blogsky.com/

به به
چشم تون روشن و دلتون خوش
الهی همیشه به شادی و آرامش کنار هم باشین

ممنونم الی جاانم
دلت روشن باشه عزیزم .

ونوس یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:24 ق.ظ

چشم و دلتون روشن(قلب قلب)
تا الان دیگه انشالا دیدارها تازه شده
حسابی خوش بگذره بهتون
نوش جان دسر خوشگلت

مررررسی عزیزم
بله بله حسابی بغلش کردیم و از عطر وجودش لذت بردیم ونوسی .

فرزانه یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:27 ق.ظ

رسیدنشون بخیر
چشمتون روشن
کنار هم حسابی خوش بگذره

ممنونم فرزانه جانم

پریمهر یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:54 ق.ظ https://parimehr.blogsky.com

چه ذوقی کردم من، انگار عزیز خودم از سفر میاد
امیدوارم تمام روزهایت سرشار از شادی، عشق و برکت باشد عزیزم

مرررسی پریمهر مهربونم
برای تو و بقیه ی دوستان هم چنین باشد

Mani یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 07:59 ق.ظ

مهربانو جانم
به به! چشمتون روشن.
همیشه به شادی و سلامتی کنار هم باشید.

ممنونم مانی عززیزم
خدا دل مهربونت رو شاد کنه

فاطمه مامان هدی یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام . چشم تون روشن.خوش بگذرونین حسابی. خوشمزه هاتون هم نوش جون

سلام فاطمه جان
مرررسی نازنین . هدی جون رو ببوس

جیران یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 01:40 ق.ظ

به به چشمت روشن مهربانو جون
چشم همگیتون روشن. همه خانواده که دورادور از طریق وبلاگت می شناسیم. امیدوارم به مسافرتون خیلی خوش بگذره در ایران و به شما هم در کنار عزیزتون .
سوغاتیهات هم امیدوارم همونی باشه که می خواستی.

دلت روشن جیران جانم
ممنونم نااازنین .

زری.. یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:52 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

عزیزم چقدر براتون خوشحال شدم انشاالله همیشه به شادی دور هم جمع بشید.

ممنونم زری جان . الهی یه روز برای آمدن تو منتظر باشیم

ساغر یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:49 ق.ظ

مهربانو جان سلام
چشم دلتون روشن، به به چه خبر خوبی ، انشاالله همیشه شادی و خوشحالی داشته باشید، از نوشته ها پیداست که چه ذوقی و تپش قلبی دارید برای دیدار داداش عزیزتان، تبریک میگم عزیزم .اهنگ هوشمند عقیلی هم که عشقه....

سلام ساغر جون
ممنون عزیز من . الهی برای همه همینطور باشه .
جااانم

شعله یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:19 ق.ظ

چشم تون روشن ، چه خوب برادر عزیزتون مهمون تونه . انشالله همیشه شاد و سلامت باشید

دلت روشن شعله جان
ممنونم نازنین خدا عزیزانت رو نگهداره

الهام شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:21 ب.ظ

چشم و دلتون روشن. به شادی کنار هم باشید. و جشن بگیرید این روزهای پیش رو. رو.

ممنونم الهام جان

نسا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:46 ب.ظ

چشمتون روشن دریا جان

مررسی نسای عزیزم

رهآ شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:23 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

چشم و دلت روشن مهربانوجان
کیف میکنم از خوشی و دور هم بودنتون مینویسی


منم با این آهنگ کلی خاطره دارم ...

ممنونم رها جانم
بس که مهربونی
ای جاانم

نجمه شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام عزیزم
چشم و دلتون روشن باشه
همیشه در کنار خانواده‌ شاد و خوشحال باشید
انشالله که مسافرتون به سلامت رسیده

سلام نجمه جانم
ممنونم نازنین
خدا رو شکر بله

نسرین شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 04:42 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

الآن اینجا ساعت ده شبه. ولی باهاتم... دیگه باید تابحال به مامان اینا گفته باشی... آخ که چه حالی دارم...
خیلی خوشحالم چون میدونم مامانت خیلی شاد میشه. بابا هم
همتون ولی پدر و مادرا شادیشون نابه
سلام به همه برسون

ای جااانم
آره عزیزم همون ساعت 7-7/5 بعد از ظهر بهشون گفتیم

ماجد شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 04:21 ب.ظ

به به بههه
خیر مقدم
مبارکا

ممنونم ماجد عزیز

غریبه شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
زنده باشند و باشید
پسر من قرار بود اردیبهشت بیاید
ولی گفت فعلا نمی آیم
آن شاالله شهریور خواهم آمد

همسرش درسش تمام شده است و خودش هم مشغول بکار
میگه در اشتگارت خیلی تنها هستیم می خوایم شهرمون را عوض بکنم
لااقل جایی برویم که دو تا دوست داشته باشیم
و یک خونه هم اجاره کنیم که دو سه تا خواب داشته باشد اگه میهمان آمد جا داشته باشیم

سلام غریبه ی عزیز
امیدوارم گل پسر شما هم به زودی تشریف بیارند و دیدارها تازه بشه
چقدر هم عاااالی

میترا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 03:42 ب.ظ

چشمتون روشن انشالله کنار عزیزانتون خوش بگذره حسابی

ممنونم میترا جون . برای شما هم بهترین ها مقدر باشه

ساناز شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام عزیزم
من چقدر ذوق کردم از خوشحالی شما
چقدر انرژی گرفتم از این پست
به شادی و سلامتی سالیان سال کنار هم باشید

سلام ساناز جانم
ای جان ممنونم مهربون
قربونت همچنین دوست من

نازنین شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 02:29 ب.ظ

چشمتون روشن مهربانو جان

ممنونم عزیز جان دلت روشن

لیندا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام
چشم و دلتون روشن
خوش بگذره در کنار خانواده و عزیزانتون

سلام لیندا جون ممنونم عزیزم

نیکی شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 02:20 ب.ظ

چه پست خوش حال و هوایی

ممنونم نیکی جانم الهی همیشه حال دلت بهاری باشه

ملیکا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام مهربانو جان
به به! چشمتون روشن
ان شاالله همیشه خبرای خوب و شاد
چقدر عالی! خیلی خوشحال شدم
امیدوارم همیشه خوش باشید و سلامت و زیر سایهٔ مامان و بابای نازنین.

سلام عزیز دل
ممنونم قربونت الهی عزیزانت سلامت باشند

parinaz شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 02:08 ب.ظ http://parinaz95.blogfa.com

چشمتون روشن.الهی همیشه در تدارک شیرینی به مناسبت خوشحالی های مختلف باشید.

دلت روشن مرررسی پریناز جانم

مینا2 شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 01:59 ب.ظ

چشم و دلتون روشن مهربانو جان
لحظه هاتون کنار برادر عزیز به شیرینی همین دسر خوشرنگ و خوشگلی که درست کردین

مرررسی مینا جانم
الهی لحظه های همه به خوبی و شیرینی بگذره

ردپا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 01:49 ب.ظ http://radepa.bushehr.ws

وای مهربانو جان چقدر براتون خوشحالم . چشم و دلتون روشن . چقدر برادرا برای خواهرا عزیزن. شاید باور نکنی ولی اینقدر از خوشحالیت خوشحال میشم . الهی الهی مسافرتون با تندرستی برسه و همواره دلتون خوش و تنتون سالم زیر سایه پدر و مادر بزرگوارتون باشه .

ممنونم نازنین چقدر کامنتت قشنگ و دلنشینه

منجوق شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 01:24 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

چشم و دلتون روشن و نوش جان

ممنونم عزیز جان

سینا شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام. چشم همگی روشن. من از این ترانه از دو سه سالگی خاطره دارم و هنوز هم گاهی گوش می دم.

راستی متوجه نشدم منظورت از "دور اون چشمای خسته ت برده خواهر" چیه؟ اشتباه تایپی نداره؟

سلام مررسی سینا جانم
آخی چه خوب منم از نوجوونیم دوسش دارم همیشه موقع آمدن بابا از دریا و پیاده شدنش از کشتی ورد زبونم بود
سیناااا من امروز عجله دارم و بی حواسم توهم هی غلط تایپی بگیر ولی دمت گرم واقعا اون غلطای قبلی خیلی افتضاح بود

نسرین شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:50 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

از دیشب من دارم ساعت شماری می کنم خدایا اون لحظۀ دیدار مامان و بابات با او....
چیزی نمونده
جای منهم قول بده یه چنگال از این دسره بخوری چون معلومه خوشمزه درست کردی. یه بار اینجا خوردم خوشم نیومد قندکی بود شاید خوب درست نکرده بودن.
خوش و سلامت باشید در کنار هم
تو رو خدا دو سطر هم شده برام بگو چی شد. واتساپ منتظرتم. فقط دو سطر دیگه تا دو هفته کاریت ندارم

ای جانم خواهری خب طبیعیه کم برای مهرداد دلت سیرو سرکه نبوده که ... یادته یکسال و نیم قبل چه شب و روزایی از مشکلاتش میگفتم و دل به دلم میدادی؟؟

ممنوننسرین جونم بیس این شیرینی مرنگ هست؛ مرنگ رو خیلی ها دوست ندارند بعضی ها هم عاشقشن . یه حالت ترد و شکننده داره بعد داخلش پر از خامه میشه و روی اون میوه میاد . فکر کنم بخاطر خامه و میوه ش خیلی عالی بشه

عزیزم حتما میگم رات

نازی شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:46 ب.ظ

ماشاء الله ماشاء الله ماشاء الله چه خواهری هستی تو خدا همچین خواهری نصیب همه کنه عروسهاتون یه ثوابی به درگاه خداوند داشتن که یه گل خوشبویی مث تو خواهرشوهرشون شدی مهربانو جون چه کردی؟ همه را روونه کردی

قربونت بشم نازی جون عزیز منی خدا عزیزانت رو نگهداره برات

ربولی حسن کور شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:45 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
چشمتون روشن
با یکی از ترانه های محبوب من هم که دارین جشن میگیرین
قرار شد نرین دنبالشون که!
فقط کاش آخرش می‌فهمیدم چرا هربار پست میگذارین چندتا پست دیگه هم میگذارین و حذف میکنین؟!

سلام دلتون روشن آقای دکتر
آخی چه خوب چقدر علاقمند داره این ترانه
دیگه فعلا گفتم بریم نمیدونم تا شب چه کنیم و برنامه چی بشه
بلاگ اسکای وقتی یه پست رو همون لحظه که مینویسیم منتشر کنیم به دوستان پیغام میده که فلان وبلاگ مطلب جدید داره . من بخاطر اینکه مینویسم بعد طول میکشه تا منتشر بشه دیگه اون پیغام برای دوستان نمیره یه پست خالی منتشر میکنم که این پیغامه بره و بعد سریع حذفش میکنم

فاضله شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:44 ب.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

مرسی که حال خوبتون رو باما به اشتراک گذاشتید

عزیزمی فاضله جان
الهی حال دل همه خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد