دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

به تابستان خوش آمدید


این قاب ، بخشی از از بهارِ زیبای 1401 من بود که گذشت . 



شاید یکی از شگفتی های افزایش سن ، قدر دانی باشه . هر چی میگذره بیشتر قدر ثروتم رو میدونم . خانواده و لحظه های خوبی که میگذرونم جزو دارایی های بسیار با ارزش زندگیم هستن .و اینو مرتب به خودم یادآوری میکنم . 


امروز صبح این پیام رو تو گروه شمعدانی فرستادم تا همگیمون با یه حس و حال خوب بریم به استقبال روزهای خوب آینده . 



میدونید که تیرماه برای من اهمیت ویژه ای داره اولش با تولد نفسم شروع میشه و اواخرش هم   تولد مهردختمه . 

امیدوارم دل همگیمون تو روزهای آینده ی سال خوش باشه . خودمون و عزیزانمون سلامت باشن  . کشور عزیزمون در سایه ی آرامش و امنیت باشه و دست همه ی  ظالمان و غارتگران از این خاکِ  پاک کوتاه بشه .  


دوستتون دارم 

نظرات 25 + ارسال نظر
ساغر سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 11:57 ب.ظ

مهربانوجان سلام
تولدت رو از ته دل تبریک میگم عزیزم، تولد دختر عزیزت و همچنین همدل و همراه قلبت اقای نفس رو تبریک میگم.چه قاب عکس زیبایی، در کنار هم بدرخشید عزیزم.

سلام ساغر جانم
ممنونم نازنین چه تبریک خوب و دلچسبی

سمیرا(راحله) یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 02:19 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

تولدتون هم مبارک تیرماهی های گل...

ممنونم سمیرا جانم

متولد ماه مهر یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 10:16 ق.ظ

تولدتون مبارک تک تک اعضاء خانواده دوست داشتنی شعمدانی ها، دلتون گرم و آرزو دارم امسال بهترینها را تجربه کنید.

ممنونم عزیز من

Nasrin شنبه 4 تیر 1401 ساعت 06:42 ب.ظ

تولدشون مبارک خدا براى هم حفظتون کنه عکس ها هم خیلى قشنگ بود الهى همیشه لبتون خندون باشه

ممنونم نسرین جان

آذر شنبه 4 تیر 1401 ساعت 04:59 ب.ظ

تولدتون مبارک مهربانو جان

ممنونم آذر جان

سوفی شنبه 4 تیر 1401 ساعت 04:04 ب.ظ

مهربانوی عزیزم،
تولدتون رو صمیمانه تبریک میگم و آرزو می کنم این قاب دوست داشتنی سال های بیشمار براتون حفظ بشه تن تون سالم و دل تون شاد

مرررسی سوفی جان چه دعای خوبی

لیلی شنبه 4 تیر 1401 ساعت 03:29 ب.ظ http://Leiligermany.blogsky.com

ان شالله مامان و بابا تو ۱۲۰ سالگی وسط گل های باغشون لبخند به لب داشته باشند

فدای تو لیلی جان ممنونتم

رهآ شنبه 4 تیر 1401 ساعت 02:44 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

تولدت مبارک مهربانو جانم

ممنونم رها جون

لیمو شنبه 4 تیر 1401 ساعت 01:15 ب.ظ https://lemonn.blogsky.com/

سلام
چه قابهای قشنگی همراه با لبخندهای زیبا
تولد عزیزان تیرماهیتون مبارک باشه

سلام دوست گلم
ممنونم نازنین

مهناز شنبه 4 تیر 1401 ساعت 11:37 ق.ظ

مهربانوی عزیزم
مرسی از وجود نازنینت و یادآوری های پر معنی ای که میکنی
پاینده باشن همه شمعدونی ها

قربونت مهناز جانم ممنون از همراهی و حضورت

فرحناز شنبه 4 تیر 1401 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام همزاد جانم تولدت مبارک تیرماهی عزیزم الهی که دلت همیشه مثل الان شاد و آرام باشه تولد آقای نفس و مهردخت عزیزمون هم خیلی خیلی مبارک الهی که کنار هم خوشحال و شاد بمانید

سلام فرحناز جااانم عزیزم تو هم چهارمی؟ چه سالی ؟
ممنونم نازنین تولد خودت هم مبارک عزیز دوست داشتنیم .. برای تو هم بهترین ها رو آرزومندم عزیزم

یک مادر شنبه 4 تیر 1401 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام صبحت بخیر وشادی.تولد های تیرماهی های عزیز خیلی مبارک.امیدوارم دلهاتون مثل فصل تابستون گرم گرم باشه.ودلگرمی های زندگیت ،همیشه وهمیشه در کنارت باشن عزیزم.واقعا که دارایی های اصلی زندگی ما تمام کسانی هستند که به ما دلخوشی میدن.بازم از عسلک عزیز که تو این روزگار سخت باعت انگیزه یه نفر شده وداره زندگیش رو تغییر میده،(محمد)،خیلی ممنونم.به ما یاد میده هنوز هم مهربانی هست

سلام عزیزم
ممنونم نازنینم .قربون محبتت دوست عزیز و دوست داشتنیم

نسرین شنبه 4 تیر 1401 ساعت 04:46 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

تولدت مبارک عزیزم... پست امروزم تقدیم به توست نازنین
خوشحالم بدنیا اومدی، زندگی با وجود کسانی مثل تو زیباتر میشه.

ممنونم نسرین جاانم خواهر گلم نازنین منی

nahid جمعه 3 تیر 1401 ساعت 06:48 ب.ظ

مهربانو اخ مهربانو
جه خوب گفتی که با بالا رفتن سن قدر لحظات و ثروتهای معنویمون و میدونیم .
مهربانو نمیدونم بهاطر خاطرات توست یا چی
که مهرداد و میبینم از ته دلم براش بوس میفرستم و براش دعا میکنم .
صد البته که خوش تیپترین فرد خانواده زیبای شمعدانی مهرداد عزیز هست

ای جااانم مرررسی ناهید جونم چقدر مهربونی .. کاملا درست میگی عزززیز دلم و همینطوره

کیهان جمعه 3 تیر 1401 ساعت 05:23 ب.ظ http://Mkihan.blogfa.com

و خودت همچنان در میان جمع می درخشی همانند یک الماس
شادیهیتان همیشگی آمین

ممنونم کیهان عزیز

غریبه جمعه 3 تیر 1401 ساعت 05:33 ق.ظ

با سلام
تولد دو یار زندگی تون مبارک باشد

سلام دوست من
خیلی خیلی ممنونم

صفا پنج‌شنبه 2 تیر 1401 ساعت 06:21 ب.ظ http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

امیدوارم همیشه سلامت و دلخوش باشید .

ممنونم نازنین

ترانه پنج‌شنبه 2 تیر 1401 ساعت 05:37 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

چه عکسهای قشنگی. چه خوبه که اینجا عکس میگذاری. همیشه شاد و باشید و لبهاتون پر از لبخند.
تولد آقای نفس و مهردخت عزیز هم مبارک

ممنونم ترانه ی عززیزم

Mani پنج‌شنبه 2 تیر 1401 ساعت 03:02 ق.ظ

love you more

عززززیزم مرررسی

لیلا الف پنج‌شنبه 2 تیر 1401 ساعت 12:03 ق.ظ

تولد تیر ماهی های خاص مبارک

مررسی لیلا جانم

رهآ چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 09:10 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

منتظر اولین پست تابستونت بودم مهربانو جانم :) چشمام قلبی قلبی شد ^__^
تولد خودت نگفتی ها ؛)

عزززیزم . مررررسی . آره دیگه خودمم چهارمم

مامان فرشته ها چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 09:06 ب.ظ

انگار همیشه دیروز خوشبخت تر از امروز بودیم این حس همه دوربری هاست اما من نسبت به دوران مجردی خوشبخت تر و نسبت به دو سال پیش ناخوشترم و مدت زمانیست که انقدر غر میزنم که خودم از دست خودم خسته میشم

درک میکنم فرشته جون متاسفانه زندگیمون صرفا روند فرسایشی پیدا کرده

سمیرا(راحله) چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 08:36 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

چه قاب قشنگی..خدا حفظتون کنه برای هم

ممنونم راحله جانم

ملیکا چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام مهربانو جانم
زندگی و شادی در این قاب قشنگ بهاری با جمع انسان‌های پاک و نازنین چه ملموس و زیباست
واقعا باید قدر این ثروتهارو دونست.
در ضمن تولد آقای نفس و تولد مهردخت جون و تولد خودت مهربانو جان دریادل که روز دریانوردی بدنیا اومده مبارررررررررک

سلام ملیکای عزیزم
مررررسی قربون محبتت دوست نازنینم

ربولی حسن کور چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 05:03 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
تولد همه شمعدونی های تیرماهی مبارک
امیدوارم اوضاع در پایان تابستون خیلی از الان بهتر باشه
هم اوضاع ما هم اوضاع مملکت

سلام
ممنونم آقای دکتر عزیز
نمیدونید چقدر آرزو دارم همه به آرامش و خوشبختی نسبی برسیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد