دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

49 سالگی هم تمام شد

دوستان عزیزم اهل گرگان هستید یا تو اون شهر آشنایی دارید که در مورد کیس حمایتیمون "گلی خانوم" یه کار کوچیک بتونه برامون انجام بده؟؟




بالاخره در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری،  49 سالگی پر ماجرا هم به  پایان رسید . راستش هرچی فکر میکنم من حتی یه روز بی ماجرا هم تو زندگیم نداشتم. حالا  نمیدونم چی شده 49 سالگی انقدر به نظرم پر ماجرا تر میاد !

نمیدونم تا سال دیگه و این موقع روزگار برام چی تدارک دیده ولی سعی میکنم به چیزای خوب فکر کنم 


از تک تک پیام های قشنگتون انرژی گرفتم ، خدا رو شکر میکنم که خانواده و دوستان بی نظیری دارم و قدردان همه ی محبت هاشون/ محبت هاتون هستم 


*******

یه مدتیه درگیر یه مورد حمایتی هستم که  بهم معرفی شده . خانم محترم و دردمندی که البته همسر و بچه داره  و اهل گرگان هستند  متاسفانه دوتا تومور در سرش داره که یکی از اونها روی نخاعش نشسته و خطر ناکه و باید در اسرع وقت جراحی بشه . من از اونجایی باهاشون آشنا شدم که یکی از اقوامشون  بهشون پزشکی در شهر مشهد معرفی کرده بودند و گلی خانوم و همسرش رفته بودند مشهد که اون دکتر هم نظرش رو بده . 

خوشبختانه در مشهد خاله خانوم  خَیِر و مهربونِ سینا جان(همسر خواهرم مینا) زندگی میکنند و به سفارش من،  گلی خانوم رو راهنمایی و حمایت کردند .

هزینه ی عمل تو مشهد تقریباً 20 میلیون میشدکه حدود ده میلیون کمتر از گرگان بود ولی در جمع بندی موضوع به این نتیجه رسیدیم که برگردند شهر خودشون  گرگان و با همون پزشکی که از اول قرارا بود جراحیش کنه و حدود سی تومن خرج برمیداشته ، عمل کنه . 

حداقل در  محل زندگیش هزینه ی اقامت ورفت و آمد و  هزینه های جانبی  دیگه رو نداره . 

گلی خانوم هفته ی پیش  برگشت گرگان ولی متاسفانه برادر 42 ساله ش ایست قلبی کرد و از دنیا رفت  و خانواده رو عزادار و گرفتار تر کرد . 

دیروز گلی خانوم رفت که وقت عمل بگیره و منم آماده بودم که شرح حالشو بنویسم و کمک ها رو شروع کنیم. دیروز بعد از ظهر بهم خبر داد که فعلاً دکترش رفته مرخصی و عمل گلی خانوم ده روز عقب میفته . 

به هر حال من موضوع رو نوشتم که کمک هامون رو جمع آوری کنیم . آخرین حمایتی که داشتیم و برای اون هموطن اصفهانی جوانمون که درگیر بیماری سرطان بود کمک کردیم خیلی عالی و موفق بودیم . 

امیدوارم برای گلی خانوم هم بتونیم کمک حال باشیم . البته این کیس چون از طرف برادرم بردیا معرفی شد (همسر گلی خانوم از کارگرهای پروژه ی دوست بردیاست) خودِ بردیا پنج میلیون گذاشت. امیدوارم قبل از اینکه تومور بلایی به سر نخاعش بیاره جراحی بشه و سلامتیش رو بدست بیاره . 

بابا عباس هم به شکرانه ی سلامتیِ من و رفع خطر تصادف دومین واریزی رو انجام داد

راستش دیگه انقدر هزینه های زندگیمون زیاد شده که چند روزه فکرم درگیره ، تا کجا میتونیم به کارمون ادامه بدیم ؟؟

بهتره بهش فکر نکنم و فعلاً تا توان داریم بریم جلو 


شماره کارت همیشگیمون رو میذارم ، به اندازه ی کمک هاتون فکر نکنید دوستان عزیزم ، گاهی معرفی به دوستان تاثیر خیلی خوبی داره پس هر جوری که راحتید و به زحمت کمتری میفتید کمک کنید 




بازم برای همه ی مهری که دارید و پیام های قشنگتون ممنونم 

می دونید که خیلی دوستتون دارم 


نظرات 46 + ارسال نظر
مهرگل شنبه 14 آبان 1401 ساعت 01:50 ب.ظ

مهربانوی عزیزم تولدت با تاخیر خیلی خیلی خیلی زیاد خیلی خیلی خیلی خیلی مبارک باشه
بازم میگم شرمنده
من اون دوران نبودم که بتونم کمکی کنم امیدوارم عملشون خوب پیش رفته باشه و الان سالم و سلامت کنار خانواده شون باشن

فدای تو عزیز دلم ممنونم .
خدا رو شکر حالش خوبه

سین دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 12:28 ق.ظ

وای من چه دیر دیدم اینجا رو
تولدت مبارک مهربانو نازنین
امیدوارم همیشه همینقدر پرتلاش و پرانرژی تمام اطرافت رو پر از رنگ و نور کنی

ممنونم عزززیز دلم
قربون اینهمه لطف و صفات سین جانم

هدا سه‌شنبه 14 تیر 1401 ساعت 07:09 ق.ظ

سلام صبح بخیر ، تولدتون مبارک امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای زندگی تون باشه

مبلغ 100 تومن واریز شد.

سلام عزیزم ممنون هدا جان .
دستت درد نکنه پر روزی و سالم باشی

یاسی دوشنبه 13 تیر 1401 ساعت 06:32 ق.ظ

سلام مهر بانو جانم
تولدت خیلی مبارک باشه گلم...با بهترین ارزوها..

سلام یاسی جون . قربون محبتت عزیز من

مینو دوشنبه 13 تیر 1401 ساعت 02:35 ق.ظ http://milad321.blogfa.com

چهل ونه سالگیت مبارک مهربانوی عزیز.
کن چشمم شور نیست، ولی شما یک اسفند برای خودت دود کن.
امیدوارم روز به روز سالمتر، شادتر وموفق تر باشی ودر کنار همه عزیزانت عمری طولانی را با آرامش سپری کنی.

ممنونم مینو خانم نازنین
عزززیزمی شما نگاهتون مهربونه . امدوارم کنار هم عزیز دلم

سینا یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 03:43 ب.ظ

مبلغ بسیار ناچیزی واریز شد.

ممنونم سینا جان سلامت باشی

ردپا یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 11:16 ق.ظ http://radepa.bushehr.ws

تولدت مبارک مهربانوی مهربان و بی همتا
الهی همیشه تنت سالم و دلت شاد و لبت خندون باشه و سالی که پیش رو داری سبز و پر از اتفاقات خوش و خوب باشه .

ممنونم دوست قدیمی و عزیزم .
چه آرزوهای خوبی عزیزم برای خودت هم همین باشه

ماجد یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام مهربانو عزیز
تولدتون مبارک همه هستی
امیدوارم همه عمر طولانی دلخوش باشی

سلام ماجد جان
ممنونم لطف داری دوست من

یک مادر شنبه 11 تیر 1401 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام وصد سلام به دریای عزیزم.تولدت خیلی مبارک عزیزم.امیدوارم روزگارت پر از شادی وسلامتی باشه وبهترین ها برات اتفاق بیفته .::

سلام به روی ماهت عزیزم
ممنونتم دوست نازنین و مهربونم

ملیکا جمعه 10 تیر 1401 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام مهربانو جان .
تولدت مبارک نازنین مهربون.مطمئنم با انرژی‌های خوب تو در ساختن دنیایی زیباتر برای همهٔ موجودات زنده، در سال پیش‌رو شادی و آرامش و بهترین‌هایی که آرزو داری
در مسیر زندگیت قرار خواهد گرفت.
منم ناقابل ۱۰۰ واریز کردم برای این خانوم عزیز.
ممنون بابت زحماتت

سلام ملیکا جانم
ممنونم نازنین چه کامنت زیبا و دلنشینی امیدوارم لایق باشم .
خیلی هم با ارزش و قابله عزیزم منون از لطفت تن درست و پرروزی باشی

نسرین جمعه 10 تیر 1401 ساعت 01:13 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

صد در صد عزیز دلم. هر طور بتونم در کنارتم

آذر پنج‌شنبه 9 تیر 1401 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام
تولدتون مبارک مهربانوی عزیز
100 واریز شد 11:24

سلام آذر جانم ممنونم مهربون .
دستت درد نکنه تن درست و با عزت باشی

ما و تربچه مون پنج‌شنبه 9 تیر 1401 ساعت 11:03 ق.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

سلام مهربانوی مهربان و گلم
تولدت هزاران مبااارک
انشالله کنار خانواده گلت سالم و سلامت و تندرست وشاد باشی همیشه .
ببخش که من دیر به دیر سر میزنم.
قاب خانوادگی پست قبل رو خیلی دوست داشتم
انشالله 120 کنار بابا عباس و مامان و خواهر برادرای گلت شاداب و خوش باشین. می بوسمت گلم

سلام عزیز دلم تربچه ی خوشگلمون چطوره؟
ممنونم نازنین . خدا عزیزانت رو نگهداره . نه قربونت چه حرفیه ، وبلاگ خونی برای اوقات فراغته .. هر وقت که بیاید خوشحالم میکنید ولی راحت باشید و به کارهای مهم برسید عزیز من
مرسی عزیز دلم . برای تو و عزیزانت هم سلامتی و ارامش ارزو دارم . منم میبوسمت هم تو و هم تربچه جانم رو

سعید چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام
200 ناقابل واریز شد.

سلام سعید عزیز
خیلی ممنونم تن درست و پر از آرامش باشی

منجوق چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 09:21 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

تولدت مبارک ایشالا که سال جدید پر از ماجراهای خوب باشه اونقدری که همش با صدای بلند بخندی

ممنونم عزیز دلم چه آرزوی خوبی

رویا چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 08:15 ق.ظ http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

تولدتون مبارک مهربانوی مهربون
دلتون خوش باشه .

مرررسی عزیز من همچنین

الی سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 09:19 ب.ظ http://elimehr.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم
الهی به همه آرزوهات برسی

ممنونم الی جانم

آسو سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام بر مهربانوی مهربانی ها تولدتون مبارک ان شاالله ئتولد 120 سالگیتون جشن بگیرین مهربانم

سلام آسو جااانم . ممنونم دختر ماااه

الهام سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 01:10 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانو جان

100 تومن ناقابل واریز کردم

ممنونم الهام جانم .
دستت درد نکنه پر روزی و شاد باشی

Afrab mahtab سه‌شنبه 7 تیر 1401 ساعت 08:54 ق.ظ

مهربانو عزیز و دوست داشتنی تولدتون مبارک هممون باشه، خیلی دوست دارم خانمیه مهربون

ممنون دوست قدیمی و نازنینم . دل به دل راه داره

Nasrin دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 08:51 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانوى زیبا امسال برات پر از سلامتى و خاطره هاى خوب باشه
مبلغ ١٠٠ تومن واریز کردم امیدوارم زودتر مشکلشون حل بشه

ممنونم نسرین جانم برای شما هم همینطور باشه
دستت درد نکنه منم امیدوارم عزیزم

سمیرا(راحله) دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 04:11 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

همین الانه الان

مبلغ پنجاه هزار تومان ناقابل واریز شد.

انشالا به حق علی مشکلشون برطرف شه

سمیرا جون تن درست و پر روزی باشی عزیزم . الهی آمین

مخمور دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 03:14 ب.ظ http://mastoori.blogfa.com

سلام
500 هزار تومان واریز شد

سلام عزیزم
مخمور جان ممنونتم پر برکت و سالم باشید

Reyhane R دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 03:09 ب.ظ http://injabedoneman.blog.ir/

تولدت مبارک مهربانوی عزیز (:
زندگیت آرام و دلت گرم باشه الهی ^_^

ممنونم ریحانه جان .
همچنین دوست من چه دعای زیبایی

حمیده دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام مهربانو جان. تولدتون مبارک باشه .
مبلغ ۲۰۰ تومن واریز کردم.

سلام حمیده جان
ممنونم دوست من
دستت درد نکنه پر برکت باشی عزیزم

ونوس دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام نازنین
تولدت مبارک بانوی عشق
با آرزوی شفای همه مریض ها و ...
دپرس شدم ازین اوضاع و شنیدن این اخبار و مستاصلی خودمون و هموطنانمون

سلام ونوس جانم
ممنونم عزیز دلم رفیق جان
الهی آمین . اوضاع خیلی از خیلی بدتره

شیده دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 12:50 ب.ظ

مهربانو جون تولدتون مبارک
براتون سلامتی،شادی و آرامش در کنار عزیزانتون آرزو می کنم

ممنونم شیده جان قربان لطف و محبتت عزیزم

منیژه دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام مهربانو خانم گل تولدت مبارک باشه مبارک مبارک. الهی همیشه اتفاقهای خوب و خوشحال کننده براتون بیفته به همراه خبرهای خوش و مسرت بخش و ۴۹ سالگی شادی پیش رو داشته باشید. ناقابل من ۵۰هزارتومان کمک کردم.

سلام منیژه جان ممنونم عزیز دلم
امیدوارم این احساس خوب برای همه باشه .
لطف کردی عزیزم تن درست و پر روزی باشی

فرحناز دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 09:14 ق.ظ

تولدت مبارک زیبای دوست داشتنی همیشه دلت شاد و تنت سلامت باشه اصلا هم به 49 ساله ها نمیخوری خیلی زیباصورت و زیبا سیرتی ماشائالله

ممنونم فرحناز عزیزم . همچنین دوست عزیزم الهی برای تو هم مبارک باشه نازنین

لیمو دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 08:47 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com

تبریک میگم مهربانو جون.
امیدوارم لبخند و خوشبختی اجزاء جدانشدنی زندگیتون باشن

ممنونم عزیز دل
همچنین برای تو دوست گلم

شادی دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 07:54 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

200 تومن ناقابل هم واریز شد.

ممنونم شادی جان پر روزی و تن درست باشی

شادی دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 07:48 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

تولدت مبارک مهربانوی عزیز، امیدوارم سال جدید زندگیت پر از ماجراهای خوب و شیرین و دل‌انگیز باشه،درسته واقعا نمی‌دونیم تا کی می‌تونیم کمی فقط کمی از درآمدمون ور صرف کارهای خیرِ حال خوب‌کن کنیم ولی فعلا با شعار هر روز برای همان روز پیش می‌ریم، تا ببینیم چی میشه.

ممنونم عزیز دل محبت داری دوست من .
بله واقعا داریم روز به روز و در لحظه زندگی میکنیم

فرنوش دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 07:41 ق.ظ

سلام عزیزدلم. تولدت مبارک باشه. انشالا 120 سال عمر باعزت همراه با سلامتی کنار عزیزانت داشته باشی.
دوستت دارم خواهر مهربون و گلم

ممنونم فرنوش دوست داشتنی و عزیز من . قربون لطفا و محبتت

صفا یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 11:59 ب.ظ http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

تولدت خیلی مبارک .
دستت درد نکنه بابت کمکها و معرفی و حمایت از نیازمندان . امیدوارم زمانی برسه که دولت به عنوان مسول و متولی رسیدگی به این امور ذره ای احساس مسولیت کنه .

ممنونم صفا جون
فدای تو عزیزم خودت که استاد ما هستی تو این امر .
بنظرت به این دزد های سرگردنه امیدی هسسسست؟؟؟

Mani یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 07:13 ب.ظ

مهربانو جان عزیزم
به به چه عکس زیبایی
تولدت مبارک
با آرزوی سلامتی و‌ تجربه های خوب و تازه در سال های پیش رو

ممنونم مانی جانم چشمای مهربونت زیبا میبینه دوست گلم

پری از شیراز یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 07:07 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانوی جان.
امیدوارم تنت سلامت و لبت خندون باشه

ممنونم پری جانم . همچنین نازنین

عسل بانو یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 07:03 ب.ظ

تولدتون مبارک

ممنونم عسل بانو جان من

نیکو یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 05:56 ب.ظ

مهربانو جان سلام تولدت مبارک،
من برای مورد قبل میخواستم واریز کنم که متاسفانه نشد ولی برای ایشون واریز کردم انشالله سلامتیشونو زودتر بدست بیارن
در ضمن مهربانو‌جان شما با این کیس ها در تماسید شاید به درد کسی بخوره در شهر زنجان مرکز خیلی خوبی برای سرطان وجود داره به اسم مهرانه که خدمات رایگان ارایه میده.
واریزی من
۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال
۴۹۸۳۸۶ شماره پیگیری
۳۴۶۹۲۳۰۵۱۶۰ شماره ارجاع

سلام نیکو جانم ممنون از تبریکت عزیزم .
بله چقدر هم عاالی مرسی که گفتی الان بالای پست اضافه میکنم دوستان بیشتری ببینند .
عزیز دل ممنونتم پر روزی و تن درست باشید

آرزو یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 05:08 ب.ظ

تولدتون مبارک مهربانو خانم دریا دل

ممنونم آرزو جانم

سمیرا(راحله) یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 04:33 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

خدا بهتون خیر و خیر و خیر بده ...

الهیی که گلی خانوم گل هم زودی سرپا بشن ...

ممنونم سمیرا جون
الهی آمین عزیزم

سمیرا(راحله) یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 04:30 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

مبارک باشه تولدت ...صد و بیست سالگیت قشنگ مهربون

.
.
.
تیرماهی ها خیلیی صبور و گلن

بهت گفته بودم که علی منم تیرماهیه...

مرررسی سمیرا جونم .
لطف داری عزیزم . آررره تولدش مبارک باشه الهی خیر از جووننیش ببینه

سمیرا(راحله) یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 04:29 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

ماشالا هزار ماشالااا انگار خواهر مهردختی

هزار هزار ماشالا

مرررسی عززیز دلم . نگاهت مهربونه سمیرا جان

سید محسن یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 04:14 ب.ظ

اگر راهی نمی یابی، راهی بساز-راههای موجود را هم،کسانی مثل تو ساخته اند.

فرزانه یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 03:50 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانو جان خوشگل و خوش قلب و دوست داشتنی
اصلا هم ۴۹ ساله بنظر نمیای.
همیشه شاد و پیروز باشی

ممنونم دوست مهربون و دوست داشتنی من
همچنین عزیزم

غریبه یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 03:06 ب.ظ

با درود
تولدت مبارک
قدم های خیرت مستحکم باد
مبلغ صد تومن تقدیم شد
بانک صادرات
انتقال:1,000,300-
حساب:01008

0405-15:01

درود بر شما
ممنونم غریبه ی عزیز
والا شما که دیگه اصلا هم غریبه نیستی خیلی هم آشنایی
تن درست و پر رو.زی باشی

نسرین یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 02:51 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

برای چندمین بار صمیمانه میگم تولدت مبارک عزیز دلم. دریای مهری
منهم مقداری واریز می کنم اما فکر می کنم آخرین پرونده ای باشه که شرکت کنم. راستش سال گذشته اونقدر از طریق خودم و در کنار تو از صد تا هزار دلار کمک کردم که فکر می کنم ادامه دادنش باعث میشه نتونم پسرمو حمایت کنم و این درست نیست.
خاک بر سر دولتی که هنوز بیمارهاش باید پول بدن و عمل کنند.
خیلی از کشورا امور پزشکیشون مجانی نیستند ، منظورم همشون بودن.
امیدوارم جور بشه و ایشون سلامتیشو بدست بیاره.

قربون محبتت نسرین جونم
عزیز دلم قبلا هم با هم در این مورد صحبت کردیم واقعیتش تو خیلی وقته که باید تو این کارها مشارکت نکنی چون واااقعا وقت حمایت و رسیدگی به پسر گل و نازنینته البته که همیشه حامی و بودی و همیشه مهمترین پای قضیه تو حمایت ها ولی مطمئنم که کنارم میمونی فقط نوع کمکت تغییر میکنه و دیگه مالی نیست .
همین مشاوره ها، همین لینک گذاشتن ها همه ش کمکه دیگه عزیز من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد