دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

هم صدای خوبم


هم صدای خوبم،  بخون تا بخونم .... 




نظرات 40 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 01:39 ب.ظ

چقدر این عکسها صدا داشت
چقدر حالمون عجیب غریبه هم خوبیم هم بد
هم امیدواریم هم نگران
هم میترسیم هم شجاعت وارد رگ هامون شده
مهربانوی عزیزم همه ی کامنت هاتم خوندم دم بچه ها گرم

فدای تو مهرگل جانم

اعظم 46 جمعه 6 آبان 1401 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام انتظار داشتم در مورد حمله تروریستی شاهچراغ پست بزارید؟
آیا شهادت 15 نفر زن ومرد بی اهمیت بود.؟ یا ارزشش از مرگ مهسا کمتر بود؟ :

سلام اعظم
گمان میکنم سالهای زیادیه خواننده ی وبلاگمی ، نمیدونم چه فکری با خودت میکنی و اینهمه قضاوت ؟؟
پنجشنبه بعد از ظهر این اتفاق تلخ افتاده، چه میدونی من کجا بودم و در چه شرایطی ؟ اصلا نت داشتم یا نداشتم ؟ بامداد امروز که در شرایط عادی بودم تو پیج اینستام چندتا استوری گذاشتم که بعضیاش همون موقع منتشر شده بعضیاشم به دلیل کندی نت (از. جمله استوری مهرشاد و ارتین) امروز صبح منتشر شده
الان پست جدید تو وبلاگ گذاشتم اومدم کامنتا رو چک میکنم و با کامنت تو در ساعت ۵ جمعه عصر مواجه شدم
چکار میکنید شما؟ مگه من پست درمورد چیزی نوشتم که مطمن شدی از قضیه شاهچراغ گذشتم و بهش اشاره ای نداشتم ؟؟؟
به نظرت من ادم بیتفاوتی به شهادت مظلومانه ی ۱۵ نفر هستم ؟؟؟ خب اینهمه سال تو وبلاگ من چه میکنی؟ منو اینطوری شناختی بذار برو دیگه چه چیز نوشته های من بی تفاوت برای تو جالبه؟؟؟

مهرانه جمعه 6 آبان 1401 ساعت 01:09 ب.ظ

این روزها همه چیز در غبار هست بگذارید موردی که دراطراف خودم افتاد واقعیت با انچه در رسانه گزارش داده میشد چقدر متفاوته نمیدونم خبر خودکشی دانش اموز ده ساله بوشهری رو اوایل کرونا شنیدید که رسانه های خارجی با پدر ومادرش مصاحبه کردند و گفتند چون فقیر بودند و بچه گوشی نداشته خودکشی کرده در حالیکه مدیر مدرسه با هزینه خودش برای بچه گوشی خریده بود وخانواده کلا تحت حمایت مالی بود هم از طرف نهادهای حمایتی و هم مدرسه و حتی همسایه ها وقتی مسئولان اموزش پرورش گفتند چرا این حرفها رو زدید گفتند به ما گفتن اینجوری بگید براتون بهتره نشون به اون نشون چند ماه بعد پسر ۷ساله شون که معلول هم بود تنهارفت کنار دریا و غرق شد اونا سه تا بچه داشتند که دوتاش رو توی یکسال از دست دادند هفته پیش رفته بودم پرونده ای بررسی کنم دیدم امسال دوباره بچه دار شده و واقعا برای اون بچه نگرانم . قدرت رسانه خارجی چنان جوی علیه مسئولان مدرسه راه انداخته بود و موج سواری میکرد یا چند وقت پیش دختر همکارم که اتفاقا از منتقدان نظام هست ترم گذشته توی خوابگاه دخترش بنظرم بروجن بود یا جای دیگه مسمومیت غذایی رخ داده بود همکارم میگفت یه عده به شبکه من وتو داشتند گزارش میدادن که اینجا اوضاع فاجعه باره هیچکی به دانشجوها رسیدگی نمیکنه بعد دختر دوستم گفته بود مامان اینا دروغ میگن چند تا امبولانس اومده بچه ها رو بردند بیمارستان و کلی مواد غذایی و خدمات بهمون دادند و....
دروغ و تفرقه حال بهم زن ترین کار ممکنه که این روزا فراوان به چشم میخوره

مهرانه جان سیاست کثیف تر از اون چیزیه که در تصور من و توست
خدا این دنیا رو‌از شر و کثافت پاک کنه

ملیکا پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام مهربانو جان
صرف‌نظر از هر تحلیلی، شجاعت این بچه‌های نازنین، همه‌رو بهت زده کرده!اصلا باورمون میشد بچه‌هایی‌رو که دائم پای لپتاپ و گوشی‌شون هستن و فکر می‌کردیم راحت‌طلبند، حالِ انقلاب داشته باشن که هیچ! بیان در مقابل نیروی‌های امنیتی روی آسفالت خیابون زانو بزنن؟!!! این‌ها شگفتی آفریدند.

سلام ملیکا جان
انگشت حیرت به دهان گرفتم و درباورم نبود این داستان

زبله چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 11:24 ب.ظ

نرود میخ اهنین در سنگ
بعضیا هرچقدرم دلیل براشون بیاری نمیخان بفهمن
جهل مرکب بد چیزیه امیرحان

رهرو چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 09:34 ب.ظ

خدا نگذره از تمام اونهایی که چه با پستهاشون چه با کامنتهاشون چه با شعارهاشون چه با هر حرکت وقیحانه دیگه ای، دشمن رو امیدوار کردن به این مملکت... همه شون تو خون این ادمهای بیگناه که تو شاهچراغ ریخته شده سهیم هستن... خدا نگذره ازشون...

امیدواری به شرایط فعلی ایران

منجوق چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 04:33 ب.ظ

با این توضیحاتی که دادید دیگر مطمین شدم که شما شغلتون اینه و بابت سخنرانی برای مخاطبین سایر وبلاگ ها حقوق دریافت می کنید و ظاهرا سالهاست که شغلتون اینه
مثل همونهایی که مامور وبلاگ من هستن منتها فرق من با مهربانو اینه که من نظراتشون رو تایید نمی کنم اونها اگر نظری دارن بهتره که برن برای خودشون وبلاگ بزنن قرار نیست برای مخاطب های من سخنرانی بکنن
اما یک چیز مشترک توی همه شماها اینه که یک عالمه مطلب بی ربط و سطحی می نویسید که کلی نکته غلط انداز توش هست فقط برای اینکه مخاطب را از موضوع اصلی دور کنید مثل همین داستان مهران مدیری و علی کریمی که بی خود پررنگش کردن که توجه مردم رو از موضوع اصلی پرت کنن.
در حالی که هر دو این اشخاص اصلا هم مهره اصلی توی این اعتراضات نیستند

چقدر نگران اینده م

َAmir چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 01:27 ب.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

==========================
دوستانی که به کامنت طولانی من گیر میدن ، اینو پیشنهاد میکنم ببیند
==========================

توی کامنت هام گفتم ، ( هر چند جاهای دیگه کامنت طولانی گذاشتم و ) اون اوایل که من با وبلاگ خانم مهربانو اشنا شدم به ایشون گفتم ممکنه کامنت هام طولانی باشه ، درست؟ ایشون هم تایید کردن

من توی وبلاگ اقای ربولی ، دقیقا همین جمله رو استفاده کردم و به ایشون هم عینا همین حرف رو زدم که اگه کامنت طولانی دادم ، بهو تعجب نکنن

=======================================
Amir
پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:57 ب.ظ

....( اخر این کامنت گفتم که ... )
سلام مجدد
چه خوب که این سری ، کامنتم خالی نیومد ....
.
.
.
جسارت منو ببخشید ، ولی اینو میگم اگه یه روز ، یه کامنت طولانی از من دیدین ، حالا بالاخره ، ، انیوی
=======================

https://rezasr2.blogsky.com/1401/06/27/post-611/تهران-پایتخت-ایران-است-5-بخش-شمال-3-

یادداشتی که برای این تاریخ هست
===============
ربولی حسن کور
یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 09:42 ق.ظ
==============

فقط خواستم بگم که سبک کامنت من این مدلیه
خواستم شفاف سازی کنم



شفااااف شد

َAmir چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 01:03 ب.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

سلام
---------
به نظرم اینو بگم ، که توی 12 سال اخیر ، وبلاگ چه تاریخچه ای داشت و از کجا به کجا رسید ؟ لاید میدونن من دارم امروز وبلاگ رو با توجه با سالهای اولی که وبلاگ نویسی رو بورس دارم مقایسه میکنم و میگم الان امکاناتی در شبکه های اجتماعی اضافه شده که به وبلاگ اضافه نشده و همونجور مونده و توی این 10-11 سال اخیر ، خیلی وبلاگ نویسی تغییری نکرده.هنوز فضاش ، فضای یادداشت هست.

من که از -90-89 اومدم ، دوست عزیز ، یادتونه که پرشین بلاگ ، جشن داشت و وبلاگ نویس های برتر رو دعوت میکرد و ازشون تقدیر میکرد؟

یادتونه گودر داشتیم؟؟؟

یادتونه ما رادیو وبلاگ داشتیم؟؟؟
یادتونه یه سری سرویس های خاص دیگه هم داشتیم که الان دیگه نیست؟؟؟

اینا چی شدن؟؟؟ چند تا وبلاگ نویس نام ببرم که بعد از ترکیدن ارشیو بلاگفا ، رفتن سراغ بلاگ بیان و از همینجا بلاگفا باهاش لج شد و ادرس بلاگ بیان رو جزو اسپم حساب میکنه ؟؟

سرویس محبوب پرشین بلاگ چرا امروز ازش خبری نیست؟؟؟

دارم میگم وبلاگ نویسی یه تاریخچه برای خودش داره که مهم ترین رقیبش ، شبکه های اجتماعی هستن ، از فیس بوک بگیر تا اینستاگرام و تلگرام که اکثر دوستان من دیگه نیستن. میخواین یه نگاه بندازیم به اون وبلاگ نویس هایی که تو جشن پرشین بلاگ ازشون تقدیر میشد ، ببینیم الان کجان؟؟؟ اگه من میگم صحبت کنیم ، یا حرف بزنیم منظورم این نیست که من کانال بزنم همه بیان توی کانال من و مخاطب دزدی بشه ، نه ، صحبت من چیز دیگه ای هست .

یادمه تو رادیو وبلاگ ، اخبار و یادداشت های ما رو گاها میخوند . یادتونه ؟ یا بهشون اشاره میکرد.
--------------

==============================
+دوست عزیز ، منجوق
شما شاید اولین باره دارین کامنت های منو می بینید ، من قبلا کامنت های طولانی دادم ولی احتمالا ندیدین ، از طرفی خانم مهربانو جزو وبلاگ نویس هایی هستند که یادداشت هاشون طولانیه ، وبلاگ نویسی مثل ایشون رو کم دیدم ، ایشون یادداشتون طولانیه و منم کامنت هام طولانیه . تو وبلاگ های دیگه ای هم که گاها میرفتم و صحبت می کردیم ، هم همین بود ، یادداشت مدیر وبلاگ یک خط ولی کامنت ها چندین خط .

حرف شما منو یاد این جمله میندازه که اون اوایل وبلاگ نویسی ، کامنت میذاشتن که منو لینکم کن تا لینکت کنم ، اینطور نیست. شما چون الان کامنت های طولانی منو شاید برای اولین بار داری میبینی ، اینطور برداشت میکنی. الان ماجرا مهساست ، موضوعات دیگه چی که قبلا کامنت طولانی میذاشتم ؟؟؟

وبلاگ خانم اردیبهشتی؟ به ادرس https://mayfamily.blogsky.com/
چی؟ اون که برای سال 95 هست؟

البته که وبلاگ های قدیمی تری هم بودن ؛ اونجاها چی؟که فعال بودم تو کامنت دادن
قندک بانو؟ قدیمی تر؟ مجرد نامه ، قدیمی تر ،سپیده خاطرات من / یا وبلاگ های دیگه ای مثل زن بابا ، قدیمی تر؟

http://zanbaba88.blogfa.com/
سال 92

یادداشت های عاقد ، پزشک زندان و ...

و وبلاگ پیچ و مهره مثلا؟؟
http://pichomohre.blogfa.com/

و اینم بگم ، شما وبلاگ مجرد نامه رو دیدین ؟ یادتونه ؟ البته قدیمی هست که نمیدونم دیدینش یا نه ، میتونم بگم که وبلاگ خانم مهربانو ، یه جوری شبیه به اون وبلاگه ، همه کنار هم بودیم. لطفا کم لطفی نکنید.
------------------------

خانم مهسا :
سلام

باشه من شستشوی مغزی داده شده ، باشه ، حق با شما ، اصلا من دارم اشتباه میکنم . حرف من اینه که همه این روایات رو با هم ادم بشنوه ، اشکالی داره؟ شما کانال امین فردین رو نگاه می کنید؟ اگه ببینید دیدگاه سیاسی اون رو حتما می دونید که چطوریه. چه اشکالی داره من تحلیل امین فردین رو بذارم کنار امید دانا و تحلیلگر و کانال های دیگه؟؟؟ همه این هایی که ضد هم هستن؟ نمیخوام تک بعدی باشم.

( ما عین همینو توی وبلاگ خیلی سال قبل داشتیم و اصلا همین خودش یه قسمت از رادیو وبلاگ بود که گمونم من فایل صوتیشو دانلود کرده بودم . کافی بود یع اتفاق برای یه وبلاگ نویس بیفته ، بقیه راجع به همون چه واکنش هایی که نشون نمی دادن و این ترند اون روزها میشد اصلا )

اصلا من دوست دارم تحلیل شما رو هم بدونم ، الان داریم در قالب کامنت صحبت می کنیم دیگه ، درسته؟ ما همینو تو خیلی از وبلاگ های معروف داشتیم . اونجاها چی ؟ وبلاگ گیلاسی رو مثلا؟ یا وبلاگ سپیده خاطرات من ؟ چون شرایط عجیبی رو نوشته بود که بقیه راجع بهش می نوشتن. الانم فرقی نکرده . فقط موضوع عوض شده. یا زن بابا ولی این کمتر

---------------
الان باز ممکنه یه دوست دیگه ای کامنت بده و یه چیز دیگه بگه ، اشکال نداره ، من فضای امروزی که فضای سابق وبلاگ نویسی رو زنده کنه ، دوست دارم. اصلا تصور کنید من وبلاگ ندارم و میخوام مثل بقیه ، همونطور که توی مجرد نامه یا یا زن بابا یا هر وبلاگ دیگه ای ، صحبت کنم.الان یه سری سایت ها هست بری عضو که بشی ، فقط کافیه 6 خط ، دقیقا 6 خط بنویسی ، بعضیا بهتون میگن چه خبره؟ کی حوصله داره 6 خط رو بخونه ؟جوری با شما رفتار میکنن که از اومدنتون پشیمون میشید.

من یه بار تو یه وبلاگی ، 2 تا کامنت دادم ، صاحب وبلاگ اومد نوشت چه خبرتونه این همه کامنت ؟ ( 2 کامنت تک جمله ای یک خطه ) ادم فضاهایی مثل اون رو میبینه و اینجارم میبینه و مقایسه میکنه و علاقه داشته باشه به فضای وبلاگ نویسی که ای دیگه مثل قبل نیست و داره کمرنگ میشه ، چیکار باید کنه؟؟؟

توی این سالهای وبلاگ نویسی ، دیدم که همه ارزش لینک شدن یا خوندن ندارن ، اما اگه وبلاگ نویس خوبی بود که ارزش داشت ، حتی اگه سالها دیگه وبلاگش رو به روز نمی کرد من تا 5 سال برای برگشتنش صبر میکردم و وبلاگشو چک میکردم، در هر صورت ، وبلاگ نویس های عجیب دیگه ای هم هستن که من در مقابل اونها ، هیچم . اگه شما اونها رو ببینید چی میگین؟

------------
الان میگین من دنبال مخاطبم؟ نه ، من اینجوری مخاطب و دوست پیدا نمی کنم. اگه به اون لینک پیوندهای خانم مهربانو مراجعه کنید می بنید که من ادرس وبلاگ من تو بلاگ اسکای برای سال 98 هست که من گمونم از 97 دارم وبلاگ خانم مهربانو رو میخونم و کامنت میدم . ایشون هم لطف داشتن و برام کامنت میذاشتن.

الان اینجا تو این یادداشت من چندتا کامنت طولانی دادم ، درست ؟ ممکنه تو 6 تا یادداشت بعدی ایشون من کامنت ندم و توی یادداشت بعدی باز یه کامنت طولانی بدم باز بعضیا یه چیز دیگه بگن. مهم نیست

بهرحال ممنونم از همه دوستانی که از من اسم بردن و خانم مهربانو

": )





درهرصورت ؛ بچه ها ، الان چندتا وبلاگ نویس فعال میشناسین که هم یادداشت هاش طولانیه و هم با حوصله جواب میدن ؟ من 2 تا وبلاگ نویس اینطوری میشناسم همین دوستمون خانم مهربانو و اقای ربولی.

مهسا چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 09:53 ق.ظ

این آقای امیر بدجوری شست‌و‌شوی مغزی شده

منجوق چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 09:08 ق.ظ

آقای امیر که میگی کانال بزن چرا خودت کانال نمیزنی و از مخاطب های اینجا برای شنیدن صحبت هات استفاده میکنی؟ ماشالا که کامنت هات از خود پست هم طولانی بودن. لطف یه وبلاگ بسازو لینکشو بزار اینجا ما اگر خواستیم مطالب شما را بشنویم میاییم وبلاگ خودت

ادرس وبلاگ امیر تو کامنت قلبیه

َAmir سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 06:15 ب.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

سلام
نه ، منظورم که اون نبود ، مثل همه نظرمو دادم و گفتم همه رو ، در کنار هم دیده بشه. رمان 1984 و قلعه حیوانات رو خوندین؟ حس میکنم الان دارم باهاش همزاد پنداری میکنم در جایگاه خودش

ممنونم که تریبون دادین منم حرفمو بزنم.
------------

دسته گل جدید وزیر رو که دیدین؟ خودشون توی توییتر هستن ، جرم استفاده اش برای ماست. اینا با همین فرمون که برن جلو ، قطب فناوری و سایبری میشیم. تا قبل این ماجراها ، بذا اصن اینو اینطور بگم ، خاطرم نیست که اینجا گفته باشم. سر ماجرای بنزین گمونم بود ولی همون موقع ها که گفتن طرح صیانت و اینا ، همون موقع ها یکی از این یوتیوبر ها که گیمر هم بود اومد نزدیک 2 ساعت با یکی از این کسایی که طرح صیانت رو نوشت حرف زد اخرش گفت جناب این چیزی که شما میگین من ابهام دارم درباره اش و صحبت از vp.s شد و اونم اینجوریه که ، مثل همین قند شکن ها که هستن ، یه سرور میگیری اونور ، بعد بهش تونل میزنی و یه کانکشن میسازی و چیزی که مهمه ایپی سرور هست که اگه لو بره ، از کار افتاده ، حالا یه حرف هایی میزنن ( دقیقش که ظاهرا 2 تاست با اموزش هایی که هست ، اون سری میخواستم بهتون توی یادداشت قبلیتون بگم ولی دیدم جناب وزیر اصرار اصرار که عزیزان باید تو زمینه اینترنت حرفه ای بشن دیگه گفتم که بگم )

خودشون میان میگیرن ، میبندن ، بعد خودشون بی قانونی میکنن میرن جاهایی که فیلتره بعد ما که اونجاها میریم برای ما میشه جرم انگاری در حالی که خودشون این قندشکن ها رو میفروشن . به شما هم گفته بود اسمشو نبر یا یه همچین چیزی ؟ نه ؟؟؟

جاهای دیگه هم همینه . بگذریم
-------------------------------------------

یه چیزی رو میخواستم خیلی قبلترها بهتون بگم ، یعنی به دوستانی بگم که خیلی ساله تو وبلاگ هستن و خودم الان این مشکل رو ، مشکل که نه ، این حس رو دارم ، لغت حس بهتره ، البته میدونم هر کسی محدودیت های زمانی داره ها ، اینو متوجهم ولی منظورم فضای خود وبلاگه و اونایی که سالهاست تو این فضا ، یادداشت گذاشتن ، حس میکنم که چون احساسات و اتفاقاتی که میخوایم نقل کنیم در قالب کلمات هست ، یه جوری ، اونطور که ادم ذوق و شوق گفتنش رو داره ، ادا نمیشه.

الان بلاگ بیان ، شعارش متخصصان اهل قلمه و میتونی فضا بخری ولی ایموجی هاش به شدت مسخره و از بلاگ اسکای کمتره ، من ایموجی گوشی رو گذاشتم کامنتم خالی اومد . به نظرم ، با توجه به شبکه های اجتماهی این مسیولین که برنامه نویس وبلاگ هستن باید یه تغییری توش بدن و نه مثل پرشین بلاگ اول بیان ظاهرو عوض کنن بعدش پشیمون بشن و بزنن کلا بترکوننش ، الان هیچ اثری از پرشین بلاگ نیست.

میدونم که ممکنه بعضی به هر دلیل اون سبک رو دوست نداشته باشن ولی اضافه کردن امکانات جدید به وبلاگ میتونه محیط جذابتری رو ایجاد کنه .

الان من چه تغییری در امروز بلاگ اسکای با 10 سال قبلش میبینم؟ تغییر ایجاد کردن خوبه . یه رویکرد مثبته که بشه وبلاگ نویسی مثل قبل باشه.

الان ( من کلی دارم میگم ، من نوعی منظورمه ) مثلا با توجه به فضای اینستا و یوتیوب ، وبلاگ داره ( یعنی رفته ) به سمت ولاگ ، در کنارش مثلا اسپیس توییتر هست یا همین امکانات صوتی که تو تلگرام هست ، اگه مثلا اپلیکیشنیش میکردن هم بد نبود . اون سری که به مسئول بلاگ اسکای پیام دادم ( ایمیل دادم ) فرمودن که همینه که هست.

================
اینکه یکی از دوستان پرسیدن که شبانه روز شما چند ساعته ؟ مختصر و مفید بگم ، من زندگیم با وبلاگه و باهاش زندگی کردم .لحظه لحظه و هر لحظه اش رو ، هر ثانیه اش رو ، اینطوری نبوده که بگم خب الان وقتم خالیه برم وبلاگ ، من حتی توی سربازیم که بودم و می اومدم خونه ، اولین جایی که چک میکردم وبلاگم بود حیف که پرشین بلاگ ترکید با همه یادداشت هایی ک اون زمان توش از سربازی داشتم
=============

اخر اینکه ببخشید اگه یهو یه چیز گفتم که تند شدم ، این جریانات اخیر ، همه رو که فکر میکنم همه باشیم دیگه ، داره عصبی و ناراحت میکنه هر چند اگه لابه لاش ، 4 تا خبر خوب هم ادم بشنوه .

کامنتام اگه طولانی هست ، شاید که نه حتما بخاطر فضای وبلاگه ، و اینکه مخاطبش شما دوست خوب قدیمی هستین و البته یادداشت های شما هم طولانیه ، این به اون در ، بازم اگه باعث ناراحتی و یا دلخوری شدم ، ببخشید ، من عذرخواهی میکنم .

ممنون امیر جان . لطف داری دلخور نیستم بحث خوبه همیشه

فرزانه سه‌شنبه 3 آبان 1401 ساعت 09:40 ق.ظ

به خون جگر زادمت
به مام وطن دادمت

ماجد دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 02:50 ب.ظ

آقای امیر شبانه روزت چند ساعته شما؟
ما 24ساعتیم.
مختصر، مفید و صحیح لطفا

َAmir دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 02:49 ب.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

این ویدیو رو خواستم لینکشو بذارم

بازداشت زن باردار و زن 76ساله در استرالیا
https://www.namasha.com/v/6O9CntTA

( این مال 2 سال پیشه )
ببخشید

++ادرس وبلاگم رو هم گذاشتم

ممنون لینک گذاشتی
امیر جان لطفا کشورمون رو با جایی مقایسه نکن
اصلا چه میدونی این دونفر چرا بازداشت شدن ؟
تو میخوای بازداشت اینا رو با شلیک مستقیم گلوله به راننده ای که بوق زده مقایسه کنی یا محصلی که شعار داده و با باتون مغزشو خورد کردن یا بچه ی بلوچی که از پشت بهش شلیک کردن چون بعد از نماز جمعه با بزرگتراش شعار داده بوده؟؟

نسرین دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 02:14 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

چشششش
ببخش من اعصابم ریخت بهم تند حرف زدم تو وبلاگت و به آقا امیر. من می تونستم همین حرفا رو آرومتر و بهتر عنوان کنم. دیگه تکرار نمیشه

شما عشق منی
قربون چشمت ،دختر شیرازی سیه چشم

حمید دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 12:28 ب.ظ

به نظر من این که ما باید برای چیزی مثل آزادی پوشش که توی تقریبا همه جای دنیا یک اصل بدیهیه مبارزه کنیم خودش خیلی چیزها را نشون میده.
گرچه دیگه الان بحث فقط حجاب نیست.

بیگ لایک

َAmir یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 11:15 ب.ظ

ممنون بابت کامنت هایی که من رو مخاطب قرار دادین
این همون چیزی بود که من میخواستم

خوشحالم که نظرات مثبت و منفی گرفتم
این خوبه . این همون چیزی که جامعه ما بهش نیاز داره و باید بشینیم صحبت کنیم و حرف بزنیم . کامنتم طولانی بود؟ پس کامنت طولانی هنوز ندیدین .

ممنون از همگی شما دوستان







-------------------------------------------
راستی اینم بگم ، اون روزای اولی که من با این وبلاگ اشنا شدم ، به خانم مهربانو گفتم که من کامنتام طولانیه ( کلا هر وبلاگی که من میرم و بخوام کامنت بدم اینو اولش میگم که کامنتم ممکنه طولانی باشه ها )، چون با دوستان خودم هم همینطورم تو وبلاگ ، همه به هم کامنت های طولانی میدیم ، و گاهی هم از متن خوان فارسی استفاده می کنیم.

بله یادمه که گفته بودی خیلی هم کامل به گفته ت عمل میکنی ... این خوبه

َAmir یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام مجدد
متوجهم
ولی اینکه من میگم مثلا فضایی باشه که بشه صحبت کرد چندتا دلیل داره که اتفاقات اخیر ، تشدیدش کرد. اتفاقا باید این اختلاف سلیقه ها و نظرات باشه. گفته بودم یه یادداشت داشتم که راجع موضوعاتی مثل این صحبت میکردیم و این کامنت که جیزی نیست ، دوستانم بیشتر از این بهم لطف داشتن

ولی خب بعضی دوستان ، وقتی برای اولین بار یه همچین کامنتی رو ببینن ، کمی تعجب برانگیزه براشون. منم نمیگم همه حرفام درسته . مثلا من یه بار درباره گیم صحبت کرده بودم که عین اعتراضات رو ، تو بازی دراورده بودن و حالا یه کاراکتر باید بازی میکرد ، دوستانم اون فضایی که من داشتم تشبیه میکردم رو متوجه نمیشدن چون تو این فضا نبودن و منو با اون بعد دیدگاه خودشون اشنا کردن که ببین اینجا نظر من اینه . دیدم خب راست میگن و حق هم با اوناست من این دید رو نداشتم.
------------------------------------------------------------------------------
سوال :
جواب بلوچ ها رو کی میده که به بچه هاشون از پشت سر تیر مستقیم شلیک شده ؟

گمونم اشاره شما به جمعه سیاه زاهدان مورخ 8 مهر باشه ، درسته ؟
کی جواب میده ؟ گروهک تروریستی جیش العدل

بیانیه ای که دادن رو دیدین حتما دیگه ؟
حتما اون مصاحبه ی یکی از همینایی که دستگیر کردن تو زاهدان که سلاح دست گرفته بود ، پرسیدن چی شد؟ که طرف اومد بعد از نماز جمعه ، یکی اومد در صندوق ماشین رو داد بالا و گفت سلاح بردارین رو هم مصاحبه هاشو دیدین ؟ دیگه ؟ درسته ؟

عبدالمجید ریگی و یاسر شه بخش که از اعضای همین گروهک هستن رو شاید تو اخبار شنیده باشین که سر هیمن ماجرا کشته شدن رو شاید شنیده باشین.


این چیزیه که من تو یوتیوب دیدم ، بیانیه همین گروهک تروریستی
https://www.youtube.com/watch?v=IBgKrrDUfxk

این چند تا ویدیو هم هست
https://www.youtube.com/watch?v=qifiPnEwIWk&t=2s

دقیقه 17.40 تا 20

یا این برنامه
https://www.youtube.com/watch?v=rVI2mq2ajdI

خبر حمله به کلانتری زاهدان
زمان ابتدای ویدیو تا دقیقه 5
https://www.youtube.com/watch?v=VspmEl_KbLc

امیرارشام کامل میگه و اخبار رو پوشش میده به نظرم



----------------------------
جاش نیست اینو بگم ، ، سر ماجرای منا ، بعضی حجاج ایرانی بودن که روی هم افتاده بودن ، اون مامور شرطه ، به اون یکی گفت گمونم یکیشون زندست ، جواب داد ولش کن ، ایرانیه. این طرف هم عربی بلد بود و اینو شنید. تو فضایی که اون وهابی ها که اصلا کار ندارن این طرف سنی یا شیعه است ، میگه ایرانیه ، و فرقی بین اینا قائل نیست شما انتظار دارین یه گروه تروریسیتی ( با تفکر وهابی ) چند نفرم بکشه از اینوری ها یا انوری ها ، براشون واقعا مهمه که این الان سنی هست یا شیعه ؟ سر ماجرای پایگاه اسپایکر ، همه اونایی که کشتن ، فقط شیعه بودن؟ یا نه؟ سنی هم کشتن چون تفکرشون رو قبول نداشتن؟ حتما این ها رو شما میدونید.

من دارم راجع به یه تفکر حرف میزنم و نه یه گروه معموولی که تجزیه طلب هستن .

-----------------------------------
بهرحال من این بحث و گفتگوها رو دوست دارم
مرسی

امیر جان ممنونم جنبه ی بحث و انتقاد رو داری

Mani یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 10:09 ب.ظ

الی یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 07:45 ب.ظ http://elimehr.blogsky.com

اون کامنت نویسی که میگه اروپا میخواد با پهن و درخت زمستون رو بگدرونه احتمالا .... شما یه سر به شاخص بازارها بزن تا ببینی اروپا از میادین گازی اسپانیا داره مشکلش رو حل میکنه یه سر به نقشه های میادین گازی جنوب اسپانیا بزن تا متوجه بشی یه سر به شاخص بازار ها بزن تا ببینی در دو هفته گذشته با افزایش دخیره گازی اروپا قیمت گاز از 1200 به 1000 رسیده این اطلاعات در موزد پهن رو کی بهتون داده؟ بیست و سی؟ قبل از اینکه بیاید از سوختهای پهنی با ذوق حرف بزنین یکم مطالعه کنید نیاد شر و ور تفت بدین نگران اروپا هم نباشین اونا زمستان رو با سوخت گازی راحت رد میکنن چون ذخایرشون الان 90 درصد زمانی هست که روسیه گازرسانی رو قطع نکرده بود،همین چند روز پیش وزیر نفت دولتتون فرمودند برای رفع مشکل کمبود گاز کشور 80 میلیارد!!!!! سرمایه گذاری لازمه یعنی این خراب شده نمیتونه گاز خودش هم تامین کنه جه رسد به اروپا من نمیدونم چرا وقتی اطلاعاتش رو ندارید اینقدر ذوق زده اید؟ من منابع گازی اول جهان رو داریم اما نه سرمایه گذار داریم نه نیروی متخصص باقی گذاشتن که توان استخراج و انتقال این منبع رو داشته باشه این عدد 80 میلیارد 45 درصد کل نقدینگی کشوره آقای امیر، صحبتهای وزیرتون هم از صفحه خود وزیر میتونید بخونید، در مورد اطلاعات پزشکیتون، لابد باید به اطلاعات پزشکی که بیست و سی و مجلس ایران میگه گوش کنیم؟ اینا همونایی بودن که میگفتن هواپیمای اوکراینی بر اثر نقص فنی سقوط کرده صدتا کارشناسم برا اثباتش آوردن! اینا همونایی هستن که بچه مردم رو میزنن میکشن میگن خودکشی کرده اینا همونایی هستن که یکیشون میگه دانش آموزی که تو مدرسه کشته شده بیماری قلبی مادرزادی داشته بعد نمایندشون میگه قرص برنج خورده! (هماهنگ هم نمیکنن در یک روز دو حرف متفاوت)، پسرخاله فلانی توی حزب کومله هست یعنی خودش هم بوده؟ شما شکل پسرخالتون هستین؟
دیروز اعتراضات برلین رو وقیحانه به اعتراض سوخت در المان نسبت میدن بعد روزنامه کیهان کشور آلمان رو به خاطر اجازه به برگزاری این تجمع تهدید میکنه! (اگر اعتراض سوخت بوده و تجمع اعتراضی ایرانی ها نبوده چرا برا آلمان به علت اجازه برگزاری تجمع خط و نشون میکشن؟ )اینا گفتن کریم بنزما از حجاب طرفداری کرده بعد میری میبینی عکس زنش و مادرش بدون حجاب هست و فیلم دریافت جایزه و مصاحبه ش رو میبینی بعد همچین چیزی نیست! اینا سلطان دروغن توقع دارید بیماری دخترهای مردم از زبان اینا قابل باور باشه؟
بس کنید اینقدر خودتون رو گول نزنید به شعور مخاطب هم توهین نکنید
مهربانوی عزیزم ببخش اگر تند در پیجت حرف زدم ولی اینقدر اینا همه جا تریبون دارن و ما نداریم آدم حالش بد میشه من واقع ازین حجم نادانی متشنج میشم

الی جانم هر کسی ندونه من میدونم که چه چیزهایی از ظلم و تبعیض و اجبار به تو گذشته .

َAmir یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 07:40 ب.ظ

الهه یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام.به نظر من اولین قدمی که میتونیم برای پیشرفت جامعمون برداریم اینه که حداقل در فضای مجازی تحمل شنیدن نظر مخالف را تمرین کنیم تا بتونیم در جامعه علی رغم نظرات مخالف برای پیشبرد هدف مشترکمون تلاش کنیم .ما ایرانیها دم از دموکراسی میزنیم اونوقت تو اعتراضاتمون به خانم محجبه حمله میکنیم و.... .مرگ بر دیکتاتور گفتن راحته ولی واقعا دیکتاتور نبودن سخته .آقای زید آبادی میگه همه ی مردم ایران مثل من فکر میکنن و اون آقای کوشکی میگه نه مثل من فکر میکنن حداقل توقع داشتم آقای زید آبادی بگه اگر شصت درصد مثل من فکر میکنن چهل درصد مثل شما فکر میکنن ولی متاسفانه در پذیرش واقعیت جامعه ایران هم مشکل دارن تا چه برسه به حل مسائل مردم ایران .البته اگر دوستان تحمل نظرات من را داشته باشن و بهم حمله نکنن.

سلام الهه جون
این خیلی مهمممه .
الهه جون من مخالف صد درصد حجاب اجباری و موافق صد در صد حجاب اختیاریم . اصلا موضوع حجاب فقط نیست مملکت آزاد و دموکراسی محور یعنی به معنای واقعی آزادددی .
چیزی که همه ازش دم میزنیم ولی در عمل واقعاً اجراش سخته البته خودمون سختش میکنیم هااا .. اگر دست از خودخواهی و خودکامگی برداریم خیلی چیزا درست میشه .
من هیچوقت محجبه نبودم ولی یعالمه دوست محجبه ی نازنین دارم که یا طبق رسوم خانواده محجبه بودن و موندن، یا طبق رسوم خانواده بودن و بعد ها به انتخاب خودشون حجاب رو برداشتن و حتی دوستی دارم که از دل یه خانواده ی کمونیست حجاب رو انتخاب کرده .
امیدوارم همه راحت و بدون اعمال زور و فشار بتونیم کنار هم زندگی کنیم .. مثل خیلی جاهای دنیا

نسرین به امیر یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 03:02 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

اگه تا بحال متوجه نشدی چرا هنوز مهسا نامش سر زبانهاست بپرس.
شهادت مهسا، همون جان آرش بود در کمان. آرش رو می شناسی؟
مهسا،
اولین جرقه ی یک جنبش به این عظیمی شد. باید هم اسمش موندگار بشه و خواهد ماند.
الآن یک آتش بزرگ داریم که با مهسا شعله ور شد.
یه نصیحت میکنم گوش کن لطفا. وقتی نمی دونی یا بپرس یا ساکت بشین و به حرف دیگران گوش کن تا بدونی. همیشه مجبور نیستیم یه طومار بی معنی نظر بدیم وقتی نمیدونیم موضوع چیه.

با هم دوست باشیم بچه ها

نسرین یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 02:57 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

هنر در خدمت این جنبش عظیم حسابی درخشید و داره می درخشه. کارهایی که ارایه میشه مثل این نقاشی، گویاتر از هزار طوماره.
و اما امیر خان
لطفا وقتی از موضوعی خبر ندارین با گمون و حدس حرف نزنید و اینهمه سخنرانی های طولانی رو برای خودتون بکنید و بس.
من سی و سه ساله استرالیا زندگی میکنم و محاله این چیزی که شما نوشتی درست باشه. / بسیار طولانی و خسته کننده میگید اونم بدون منبع درست.
گمونم چین بود یا تایوان بود حدس می زنم تو استرالیا پلیس رفت دم خونه یکی که لایک زده بود بره تظاهرات!!!
اینجا میتونی بری جلوی وزیر بهش اعتراض کنی. گوجه پرت کنی تو صورتش. هیچکس نمی تونه بهت دست بزنه. اونوقت لایک زده رفته زندان؟

نسرین هنرمند و نازنین من

رها یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 02:30 ب.ظ http://Rahashavam

اون امیر کامنتی هی فلان و چیز کرد اخرشم خودش نفهمید چی میگه مثل مسئولین گیج و حق به جانب و ...
مهربانو جان خوب کظم غیظ میکنی والا من نمیتونم

نیکی مهربان یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 02:12 ب.ظ

مهربانو جون عطف به پست قبل، امیدتون رو از دست ندین. به قول معروف، دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره. روزی میرسه که صدای آواز دختران ایران طنین انداز میشه

حمید یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 01:32 ب.ظ

ببخشید امیرخان!
به نظر من باید تمام اون مخالفینی که به قول شما توی فرانسه و ... تظاهرات میکردن یک ماه بیارن توی ایران زندگی کنن تا موقع برگشت مثل بچه آدم بشینن و زندگی شونو بکنن
شما ببینید مشکل اونا چیه و مشکل مردم ما چیه؟

دریا یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 01:05 ب.ظ

خطاب به امیر
اقاامیرخیلی خوب بودکامنتت ممنون
اصل فقط مامردمیم که بایدایران روبسازیم.
من میگم هم مامردم مشکل داریم وهم مسئولین
مثلا اون دکتری که به خاطرمالیات میگه نقدبدین همونقدرکارش بده که یه مسولی بدزده یااختلاس کنه .به قول دوستی فقط سایزکیسه هافرق میکنه
برای ساخت یه جامعه اول ازخودمون بایدشروع کنیم .من مادراگر خوب باشم میتونم یه فرزند خوب وصالح تربیت کنم واگر فرزندم هرجایه مسئولیتی به عهده گرفت اون رودرست انجام میده وبرعکس

Maneli یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 12:51 ب.ظ

خیلی پر از خشم و کینه و انتقامم
مثل خیلی از شما عزیزانم
مثل مهربانوی عزیزم‌ سعه صدر ندارم
ولی به احترام صاحب وبلاگ همه حرفایی که خواستم به اون اقای امیر بگم رو قورت میدم


عاشقتم مانلی

نفیسه یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 11:01 ق.ظ

آقای امیر شما حتی این دو ‌عزیز شهید رو نشناختی!!!!!!!!! پس معلومه در بطن اتفاقات جامعه نیستی و به نظر میرسه فقط یک سری تئوریهارو حفظ کردی و اینجا نوشتی

زری.. یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 09:46 ق.ظ

ایکاش اسلحه ها و چماق هاشون را میگذاشتند زمین، و اونوقت همگی میخوندیم: بمون تا بخونیم…

ای کااااش

منجوق یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 09:10 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

خوندن باشه برای بعد فعلا باید فریاد بزنیم

Maneli یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 03:46 ق.ظ

یعنی این اقای امیر تو کدوم سیاره زندگی میکنه که نشناخت صاحبان این تصویر رو

نفیسه شنبه 30 مهر 1401 ساعت 11:23 ب.ظ

این پست پر از صداس پر از شور زندگی پر از درد و پر از انگیزه ی ساکت نشدن برای ما

Amir شنبه 30 مهر 1401 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام. خدا خیرتون بده یه توضیح بدین، من تو یوتیوبی که به لطف مسئول مربوطه تلگرامش رو بستن و الان همه چی برام باز شده، سرچ کردم.

بله، همون خانم معروف سر گشت ارشاد. ببین درسته که من گفتم اختلاف نظر دارم با شما و الان یا لااقل اون اوایل فضا احساسی شده بود و پدر این خانم دروغ پشت دروغ که نه من دخترم سالم سالم بود و بعدش گند دروغ هاش در اومد، و پسرخاله اش هم از کمپ کومله مصاحبه کرد که صدای اعتراض ما به گوش جهانیان برسه، تعجب برانگیز بود.

ببین ما که تجربه جراحی مغز داشتیم.، میدونید کسی که این عمل رو انجام میده، بعد از عمل بایدها و نبایدهایی داره که تو کیس ما، ممنوعیاتی داره و داروهایی که مصرف میکنه هم مشخصه و پرونده درمانی داره که بعد از عمل، چه داروهایی رو مصرف کرده و الان کجای ماجراست. اینا همه مشخصه ولی نکته دردناک ماجرا اینه که گشت ارشاد خواه ناخواه باعث فشار عصبی شد و اصن نمیخوام راجع بهش صحبت کنم چون باعث ناراحتی میشه بیشتر.

اما الان اصلا دیگه اسم اون دختر مطرح نیست، خداوکیلی این رسانه هایی که الان اینطوری دارن از اسم این خانم اسکی میرن(مشخصا سعودی نشنال) ، واقعا قلبا دوست داشتن اون زمانی که ایشون تو کما بود، خوب بشه یا نه؟؟؟

به لطف آقای امید دانا و گروه میهن یار، من 2 سال برنامه هاشونو نگاه میکردم، برنامه های سواد رسانه ای که مجریش خانمی از آلمان بود، اخبار رو میگفت و مقایسه می‌کرد که چطوری اخبار رو نشون میدادن و اینا که جاش نیست. اما این ماجرای اخیر، اولش اعتراضات بود که بیشتر شاید همزاد پنداری بود و ماجرا احساسی بود، میتونست هر کس دیگه ای جای اون دختر باشه، مسائل اقتصادی، اون مطالبی که تو یادداشت قبلی تو کامنت ها گفتین و همه و همه جمع شد و یهو زد بیرون.

اما از یه جایی به بعد دیگه برخی روی این اعتراضات اومدن زوم کردن و رسما سوار جمعیت شدن. اون منافق مجاهد که هنوز روسری میپوشه، چطور شعار آزادی میده و سهم خواهی میکنه بگیر تا کسایی که اصلا زن رو کلا با پوشش میبینن، هست دیگه عکس هاش، اسلحه وارد میکنن و رسما جنگ شهری راه میندازن، شارگ مامور رو می‌زنن یا آتیشش میزنن، همین الانش تو اروپا که اعتراضات هست برخورد نیروی امنیتی با مردم‌ش چطوریه؟؟؟اصلا کار به اینجاها میرسه یا اگه کار به اینجا برسه، نیروی امنیتی‌ش رو مرخص نمیکنه و ارتشش رو نمی یاره؟؟؟ این دیگه اصلا بخاطر مهسا نیست. دیدین تو لندن همین معترض ها همدیگه رو میزدن؟؟؟

نه، رسما مهسا فراموش شده و اینا جای دیگه رو دارن میزنن و از احساسات دارن سواستفاده میکنن و رسما دارن اسکی میرن.اشلی تو کنگره کشته شد، بعدش چیکار کردن؟؟؟ تو تظاهرات جلیقه زرد ها، مردم رو زدن کور کردن، نه اونا مهم نیست، مهسا باید اسمش ترند بشه ولو با ربات که بعدا اگه لو رفت و هشتگش از مثلا 300 میلیون یهو شد 250 میلیون، مهم نیست، مهم اینه که داغ بمونه ترندش و همه بیان. اون دخترایی که توی ترکیه کشته شدن آدم نبودن؟؟؟ تو جاهای دیگه؟؟ اون لیست 900 نفره، نه مهم نبودن الان رسانه ها باید حاکمیت ایران رو تضعیف کنن. الان همه دلسوز مردم ایران شدن، آخی ولی تحریم رو برنمی دارن تا مردم بیشتر رنج بکشن، آیا سلبریتی های خارجی جرات دارن اینطوری علیه اتفاقات کشور خودشون حرف بزنن یا نه، حاکمیت اونجا باهاشون برخورد میکنه؟؟؟ در مورد برخورد پلیس استرالیا بود گمونم که خانمه فقط یه لایک کرده بود که بره تظاهرات اومده بود دم خونه اش، امید این اخبار رو خوب پوشش داد که قابل انکار نیست، همه جا خوبه ایران باید همه بکوبنش، عجب اون فامیلمون که می‌گفت بچه های هم دانشگاهی‌‌ش تو اروپا فکر میکردن ایران یه بیابون هست که مردمش با شتر اینور اونور میرن و خیابون های ایرانو که نشون میداد میگفت اینجا واقعا ایرانه؟ بس که سیاه نمایی کردن از این مملکت

امید دانایی که من میشاختمش، به اسم ملی گرا زده جاده خاکی، یه سری مسایل رو ایشون گفتن که من نمیدونستم امثال اون منکراتی یه میخوان برنامه بچینن ما بریم خلافی بگیریم مادر و خواهرمون چقدر خلافی داره بریم پرداخت کنیم

تند روی های اونا که من نمیدونم بگم نفوذی؟ یا چی یا حماقت برخی دیگه که حلال رو واسه ما حروم کردن و خودشون میلیارد میلیارد میدزدن و سختی ها رو آزمون خدا میدونن، آخه من چی بگم.

ببین من یه کامنت قبل این داده بودم نمیدونم رسید تایید نشد یا نرسید، الان ماجرا به اینجا رسید، باید یه فکر اساسی بشه، با گریه و اینکه بگیم ما چقدر بدبخت و جهان سومی هستیم و اینا، کار درست نمیشه، جهان اولش داره میزنه تو سرش و پهن گاو و اسب داره جمع میکنه و افتاده به جون درخت های جنگل و پارک تا بلکه زمستون رو رد کنه(و گروه های محیط زیستی دم نمیزنه) ولی حقیقت اینه که پایین آوردن اونا، ما رو بالا نمی‌بره. و بالعکس، تجمعات آزادی حجاب تو اروپا، مشکل سوختشوون رو حل نمیکنه. باید بشینیم این ماجرا رو حل کنیم از مجاری قانونی



خب باید یه فکر اساسی کرد، من که فکرم به این قد میده که این قانون شفافیت آرا باید تصویب بشه که من بدونم نماینده ام تو مجلس به این قانون چه رایی داده، الان زبونشون درازه که نه مردم بدونن ما به کی رای دادیم، دیگه رای نمی آریم خب باید بدونیم کی به این قانون ها که الان وضعیت رو به اینجا رسونده رای داده و یه چیز جالب اینه که، احتمالا نشنیدین، تو قانون مبارزه با فساد، یه قانون تصویب کردن و گفتن هر کی جایی فساد دید، با مدارک بلند شه بیاد، ما اون پول فساد رو یه بخشی‌ رو به خودش میدیم و جمعش میکنیم، خب اینم یه روش درآمدزایی حساب میشه.

در مورد کامنت صوتی. من خیلی جدی گفتم چه اشکال داره شما توی توییتر یا تلگرام گروه بزنید و ما، موافق و مخالف حرفمون رو بزنیم؟؟؟ فقط اختلاف نظر داریم خب، چه اشکال داره. اون سری دوستتون منو بخاطر حرفام بلاک کرد، خودش که نه، شخصی یه اسم فامیلشون خب چی شد؟؟ من اینور جوبم ایشون اونور جوب و الان دقیقا همون سوالم رو از یکی دیگه از دوستانتون همین آقای ربولی پرسیدم و ناراحت هم نشد و استقبال هم کرد، اینا اختلاف سلیقست. همه سوار یه کشتی هستیم.

اونا هم که به شما انتقاد میکنن، آیا اونا از این وضعیت راضی هستن؟؟ گمون نکنم، هر کدوم یه جور ناراحتیم از این ماجرا. و مسلما سعودی نشنالی که محمد بن سلمانش مخالفش رو تیکه تیکه میکنه جوری که جنازه اش معلوم نشه و شبکه های اونوری، سرمن خاطر تو، تولید محتوی فارسی نمیکنه، اونام منافع خودشون رو دنبال میکنن. آخرشم اگه ببینن خب دیگه ماجرا تمام شد، شبکه شون رو میبندن و ما میمونیم و مملکت خودمون با تمام اتفاقات ریز و درشتی که داریم.

ما فامیلمون برای درسش رفت اروپا، اون اوایل جنگ اکراین و یه برنامه رو، نمیدونم برنامه چی چی بود که نمیدونم دنس بود یا چی که آخرش هم از بین کلی کشور، اکراین رو برنده اعلام کردن بخاطر مسائل سیاسی، همون مردمی که اوایل از دولت ها بخاطر تحریم روسیه حمایت کردن الان دارن تظاهرات میذارن که ول کنید. زمستون تو راهه، قندیل می‌بندیم، اکراین رو رها کن فکری به حال ما کن ، منظورم اینه که خود مردم‌ش الان رایشون برگشته که آقا به داد خودمون برسین.

حکایت ما هم همینه، یه فکری بکنیم و یه برنامه بچینیم، نمیشه که دزدها بیان دزدی کنن برن کانادا، بعد ما صندوقمون خالی بشه پول نداشته باشیم، طرح بدیم درخواست بدیم ببینیم که این کشورهای دیگه چجوری جلوی رانت و فساد رو گرفتن؟؟؟ نمیشه که هی هر چی میشه ما کار کنیم آقازاده ها اونور عکس برا خودشون، اندوخته های باباشون رو تو چشم ما کنن. هی حالا ما نجابت کنیم اونا هر سواستفاده کنن. عه.

یادم نیست کدوم کشور، تایوان بود یا چین، یا جای دیگه، اونام برنامه هایی داشتن، خب میشه از مسیر قانونی مطالبات رو پیگیری کرد، مشکل اول مملکت ما به نظرم اقتصاده، الانم که عضو پیمان شانگهای شدیم و کریدور های اقتصادی مون داره راه میفته ولی یه ضرب المثل بود یا داستان رو نمی دونم که طرف انبار غله اش رو پر میکرد موش ها هی خالی‌ ‌ اش میکردن، اینجا هم ایران هی اقتصادش رو درست کنه بعد دزدها و مفاسد برن غارتش کنن،نمیشه که، مثل اون یارو که می‌گفت کل کدوم شهرو به نامم می‌کرد.!!!

ماها نتونیم، من خودم اصن، نتونم ازدواج کنم بعد بعضیا اصن ماه عسلشون یه کشور اروپایی باشه و ددیشون براش ماشین شاسی بخره، ببین بعضی موقع دیگه لجبازی پیش میاد. نمیشه که، تا کجا؟؟؟ بعد الان ازدواج سخن شده میگن حالا ما بهت وام ازدواج که نمیدیم ولی حالا صحبت میکنیم گشت دیگه نباشه، خونه مجردی هم بهتون میدیم. وا!!! حالا ازدواج رسمی نشد، ازدواج سفید که هست، وامصیبت ها که نرخ زادولد کم شد، نمیدونم مارو چی بینن.

حرفام شاید در ظاهر پراکنده باشه اما تماما پیرامون همین ایرانه، من پوریا پونک رو دنبال میکردم، ماجرای فرارش با خارج شدنش از اکراین رو دنبال میکردم تا بیاد لب مرز و بعدم بره آلمان. اینا رو دنبال میکردم و خودش، نمیدونم خودش بود گفت یا یکی دیگه میگفت اون آلمانیه، اوکراینی رو که میدین به به چه چه می‌کرد و چه استقبالی ولی ایرانیه رو مزاحم میدیدن. اگه خدای نکرده جنگی بشه و حاکمیت تضعیف بشه و من اصلا فرار کنم برم اروپا، همون مردم چه رفتاری با من دارن؟؟؟ طرف ایرانیه که چندین ساله تو المانه و تا مهاجر اوکراینی اومده، اون اوکراینی رو چقدر تحویل میگیره و بعد چه نگاهی به این ایرانیه داره؟؟ من که به نظرم باید پای این مملکت موند و درستش کرد و اینم که میگن از پای بست ویران است هم اشتباهه به نظرم، اگه ویران بود که این همه پیشرفت چیه پس؟؟؟ خود همون جراحی مغز، چقدر پیچیدست و چه دم و دستگاهی میخواد، حالا اگه یه قسمت تو یه جایی مافیا داره و عین هشت پا چسبیده به میزش، باید دست و پاهاشو قطع کرد. خیلی چیزا هست.

الان من این همه گفتم، بعد یکی میگه برو عامو، این محدودیت اینترنت چی؟؟؟ من کارم تو مجازی بود یا فریلنسری بود، کار منو خراب کردن، اینا، فلان، منم میگم کاملا حق با شماست . نمیدونم چطوریه که ما ایرانیا، تو شرایط سخت پشت هم در میایم و (اینم راه حل داره ها ولی اینجا جاش نیست بگم، البته خیلی ها دیگه فهمیدن ولی خب ) متاسفانه من نمیدونم چرا تا هر چیز جدید میاد مسئولین میگن این باعث فساده

یه ویسی هست از آیت الله خزعلی خیلی قدیمیه، مال قبل انقلاب یا خیلی قبلتره، میگه سلسله اعصابی دنیا رو به هم وصل میکنه و دنیا شبیه دهکده میشه و یه همچین چیزی و یا تو احادیث ظهور میگن، مردم کف دستشون رو نگاه میکنن، از اخبار اونور دنیا مطلع میشن، دنیا به این سمت میره و حالا مسئول محترم به بهانه فساد ببنده و صورت مسئله رو پاک کرده، مثلا آپارات گیم رو اخیرا تعطیل کردن، برین ببینید به چه دلیل مسخره ای ، به جای اینکه کار فرهنگی کنن و بقیه رو بیارن تو این فضا. هعی...

بعضیا واقعا هنوز نمیدونن مجازی، همین شبکه های اجتماعی چه قدرتی دارن و میگن نه حالا اونو ببیندیم، اینو ببندیم، عامو، چیکار داری میکنی، تولید محتوا آسون نیست و دستوری هم نیست، هر کی اینستا ست همین الان بره ایتا

سلام
کامنتت رو خوندم امیر جان بقول خودت با بخشیش مخاالف و با بخش دیگه ش موافقم . اینکه میگی تو تلگرام یا یوتیوب کانال بزنم تا بتونیم گروهی بحث کنیم واقعاً از عهده ی من خارجه . خودت دیگه کمابیش میدونی که چقدر محدودیت های زمانی دارم و با شرایط فعلیم شاید اگر 24 ساعتم تبدیل به 48 ساعت میشد میتونستم مثل یه ادم استاندارد 7-8 ساعت در شبانه روز بخوابم الان که 4-5 ساعت به زور برای خواب وقت دارم . درمورد مسائل دیگه ای که مطرح کردی پیشنهاد میکنم دوستان دیگه بیان جواب بدن .
من فقط یه چیزی رو به جواب کامنتت اضافه میکنم و اونم اینه که جواب بلوچ ها رو کی میده که به بچه هاشون از پشت سر تیر مستقیم شلیک شده
اصلا فرض میکنیم که مهسا بیخودی ترند شد

ممنونم از وقتی که گذاشتی

رها شنبه 30 مهر 1401 ساعت 09:48 ب.ظ

به امید ازادی

به امید این روز زیبا

رهآ شنبه 30 مهر 1401 ساعت 08:16 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

:(
مهردخت کشیده؟

نه متاسفانه
بسیار زیباست دست هنرمندش درد نکنه . این روزا صاحبان اثر خای زیبا که داخل ایران زندگی میکنند اسامیشون پخش نمیشه تا بعد ...

ربولی حسن کور شنبه 30 مهر 1401 ساعت 11:48 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
متاسفانه دیگه فقط این دو نفر نیستند

سلام آقای دکتر
متاسفانه از اول این راه هم فقط این دوتا گل نشکفته نبودن بقول شما کلی هم به تعدادشون اضافه شد ...
اما این طرح بعد از اینکه فیلم همخوانی مهسا با این ترانه بیرون آمد و علاقه ی نیکا به خوانندگی کشیده شد و شده نماد همبستگی اقوام از لر و کرد با هم که میخونند : همصدای خوبم بخون تا بخونم

َAmir شنبه 30 مهر 1401 ساعت 10:42 ق.ظ

به خدا لینک نداره
متوجه نشدم اصن چیه
من فک کردم راجع به ویسه که تو کامنت قبلی هام گفتم

اشخاصی که تو این تصویر هستند رو نمیشناسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد