دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

منیر و ماه و مراد

سلام دوستان گل و کم نظیرم 

دوست دارم تک تکتون رو به مهر درآغوش بگیرم و دست های پر از لطف و صفاتون رو به گرمی بفشرم . ممنون که تو این شرایط سخت اقتصادی، مثل همیشه دعوتم رو جواب دادید . از همون لحظه که پست منتشر شده صدای پیامک واریز بحساب قطع نشده ... هر کی هر قدر در توانش بوده برای مشارکت در یاری رسوندن به همنوعش واریز کرده (حتی ده هزارتومن)که بسیار با ارزشه . 

اما بشنویدکه باز هم یه خبر خوبِ دارم

دومین کتاب نسرین عزیزم با عنوان "منیر و ماه و مراد" در نشر چهره مهر منتشر شد . 

قیمت کتاب رو تا حد ممکن پایین آوردن (قیمت 50 تومانه)تا همه ی علاقمندان بتونند به راحتی خریداری کنند . راه خرید هم بصورت سفارش آنلاین و از طرق سایت انجام میشه . 

مینوتیداینجا کلیک کنید یا تو گوگل فارسی تایپ کنید نشر چهره مهر ( فی/لتر شکن خاموش باشه)

یا اینکه با شماره 

09113438732   خانم شیوا پورنگ ، تماس بگیرید یا پیامک بدید. 


لازم به ذکره تمام سهم نسرین عزیزم از فروش (بدون در نظر گرفتن هزینه ی چاپ) به صندوق خیریه مون " مهر ایران" واریز میشه . 



درباره کتاب منیر و ماه و مراد

داستان منیر و ماه و مراد عاشقانه‌ای دیگر از نسرین مولا است، از عاشقانه‌های این نویسنده. اگر چه این کتاب ساختاری متفاوت با ترمه رنگی مادربزرگ دارد، اما داستان‌هایی را روایت می‌کند که خواننده را به پرسش وامی‌دارد. پرسش‌هایی در مورد آدم‌ها و تنهایی‌های بی‌پایانشان.



**********

هنوز مشغول جمع آوری کمک ها برای مورد بیمار پست قبل هستیم . اگر کسی رو میشناسید که دوست داره کمک کنه ولی نمیدونه به کجا و کی، لطفاً شماره کارت رو در اختیارش بذارید . 

تو انتشار پست قبل هم اگر کمک کنید، برای نزدیک شدن به مبلغ کامل  موثره . 

دوستتون دارم


نظرات 11 + ارسال نظر
ملیکا یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام مهربانو جان
ممنون بابت زحمتها
مبلغ ۳۰۰ تومن برای موردی که مطرح کردی واریز شد جهت خیرات خواهر عزیزم ناهید.

سلام ملیکای نازنینم .
خواهر نازنینت در نور و ارامش باشه عزیزم .
ممنون از محبتت

ماه یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 12:49 ق.ظ

چاپ کتاب نسرین جان مبارک

ممنون عزیزم

. جمعه 30 دی 1401 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
نوشته بودید متوجه مبلغ واریزی نشدید. آیا به حسابتون واریز نشده ؟

سلام دوست من . بله فونت نوشته طوری بود که میخوندم فقط عدد صفر رو می دیدم . الان که شما این کامنت رو نوشتید متوجه شدم که فونت سیستم برای من خوانا نیست کامنت قبلی رو کپی کردم و تو نُت باز کردم و عدد صد رو خوندم .
بازم از لطفت ممنونم پر روزی و سلامت باشی

شیوا جمعه 30 دی 1401 ساعت 11:21 ب.ظ http://Chehrehmehrpub.ir

سلام عزیز دلم این مبلغ از طرف من و مادرم زهراست
امیدوارم بیماری‌شون هر چه زودتر بهبود پیدا کنه
واریز کننده: شیوا پورنگ

603769******5711
مبلغ پرداخت : 10,000,000 ریال

مشتری مقصد: معصومه سعیدی فر

تاریخ: 1401/10/30

ساعت: 23:18

شماره درخواست: 103008116510

شرح: خیریه

سلام شیوای نازنین
یک دنیا از محبتتون ممنونم شیوا جان از قول من مامان رو ببوس .
هر دو سلامت و شاد باشید

م جمعه 30 دی 1401 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام مبلغ ناقابل ۵۰ تومن واریز شد.

سلام
بسیار قابل و با ارزشه دوست من .
پر از برکت و تن درستی باشی

کیهان جمعه 30 دی 1401 ساعت 01:24 ق.ظ http://Mkihan.blogfa.com

مهری عزیز
دلمان تنگ است برای دوستان جان
شادیتان جاودانه و زندگی تان سرشار از مهر و برمت و امید

کیهان جانم . ممنون از محبتت دوست مهربان . برای تو هم حال خوب و تن سالم آرزو دارم

Nasrin چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 02:53 ق.ظ

سلام مهربانو عزیز امیدوارم خوب باشى تبریک میگم به نسرین جان براى چاپ کتاب جدید امیدوارم خدا به شما سلامتى و طول عمر بده که توى این وضعیت که هر کسى مشکلات خودش رو داره شما واسطه میشید که گره از کار کسى باز بشه، براى زهره خانوم پست قبلى خیلى خوشحال شدم شما بهش ماهیگیرى یاد دادید امیدوارم توى مسیر این راه موفق باشه
همون روز که پست قبلى رو گذاشتى منم واریز کردم همون لحظه کارى پیش اومد نتونستم بگم بعد هم فراموش کردم الان نمیدونم لازمه اعلام کنم که مبلغ واریزى هاى این مورد مشخص باشه یا نه

سلام نسرین جانم
ممنون از محبتت دوست من ، نه نیازی نیست چون فعلا روی همین مورد متمرکز هستیم و هر چی جمع بشه به ایشون تعلق می گیره .
یک دنیا از محبتت ممنونم تنت سلامت باشه عزیزم

. سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
من خواننده خاموش وبلاگتون هستم. ۱0۰ تومن ناقابل واریز شد

سلام دوست خاموش من
هر چند متوجه مبلغ کمکت نشدم ولی یک دنیا ممنونم . پر روزی باشی

سمیرا(راحله) دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 10:44 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

همین الانه الان هم سی هزار تومان ناقابل

از طرف من واریز شد..

ببخشید من انقد دوست دارم بیشتر کمک کنم
اما خب شرایط سخته..

دستت درد نکنه پر روزی و سلامت باشید راحله جان . همین که زحمت کشیدی ممنونتم .
شرایط از سخت هم سخت تر شده

سمیرا(راحله) دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 10:41 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

مبارک باشه کتاب جدید نسرین جان و

دست ایشون و شماها درد نکنه که همیشه

باعث خیرین.

ممنونم عزیز دلم

مریم گلبهار دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 11:27 ق.ظ

من دیروز سیصد تومن واریز کرده بودم الآن هم هفتصد تومان. نمیدونم چرا نمیشه عکسشو بذارم اینجا

مریم جانم هر دو تا واریزیت پیامک هاش اومده
چند تا کامنت قبل هم کامنت 300 تومنیت رو جواب دادم عزیز دل . دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد