دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

به برکت وجود پر مهرتون

 سلام دوستان عزیز و نازنینم . امیدوارم حال شخصیتون تون خوب باشه، میدونم اکثریتمون حال اجتماعی مناسبی نداریم .دلایلش هم کاملاً مشخصه و عمومی ترینش اینه که  قطار فروپاشی اقتصاد ایران با شیب تندی به سمت دره حرکت کرده ... کاری به اون عده ای که از همین سقوط پولدارتر میشن ندارم، بعید میدونم بین دوستان این صفحه چنین کسی وجود داشته باشه . ما که اینجا دور هم جمع شدیم همگی سوار همین قطاریم . با این وضعیت که روز به روز و ساعت به ساعت در حال فقیر ترشدنیم و امید ها و انگیزه هامون برای ادامه ی زندگی به باد هوا تبدیل شده ، دیگه حال اجتماعی خوبی برامون نمونده . 

با این وجود از لحظه ای  که برای هزینه ی 36 میلیونی شیمی درمانی بیماری که بهمون معرفی شده، پست گذاشتم تا همین چند روز پیش، دست از مساعدت برنداشتین . باور می کنید واریزی هفت هزارتومنی داشتیم ؟ این هفت هزارتومن ارزش خیلی زیادی داره چون هیییچ دلیلی نداره بجز شرافت و همدلی. 

دوست عزیزی که این وجه رو به همنوع بیمار خودت هدیه کردی ، باید بدونی خیلی آدم حسابی هستی . 

خوشبحالت که دلت دریاست و با وجودی که خودت در تنگنای زندگی گیر افتادی ، نتونستی به درد هموطنت  بی تفاوت باشی 

****

با خانم دکتر (دوست عزیز این خونه و کسی که بیمار رو بهمون معرفی کرده بود) صحبت کردم. تقریباً شش میلیون خودشون به این بیمار اختصاص دادند ، منم سی میلیون از طرف خودمون  و از محل کمک های جمع آوری شده در صندوق خیریه مون توسط شما، براشون واریز کردم . 






دو میلیون هم در صندوق باقی مونده که  با اجازه تون میخوام برای زهره  که در این پست درموردش نوشتم ، سشوار و اتوی مو تهیه کنم چون تو همین دوره ی دستیاری داره مدل میبره سالن و داره کم کم مشتری می گیره .مطمئنم این دختر  زندگی خودش و خانواده ش رو متحول میکنه 

اگر در زمینه ی این دوقلم وسیله آشنایی دارید که با قیمت و کیفیت مناسب  تهیه ش کنیم ، ممنون میشم معرفی کنید . 



راستی اگر تمایل دارید زهره تو سالنی واقع در بلوار اندرزگوی تهران و زیر نظر مستقیم استادش براتون خدمات زیبایی مو نظیر رنگ و لایت و کراتینه انجام بده،  برام کامنت بذارید تا شرایطش رو بهتون بگم و هماهنگ کنم . 


دوستتون دارم دوستان مهربونم 


نظرات 20 + ارسال نظر
مهرگل پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 ساعت 06:11 ب.ظ

مهربانو اگه تو هرشهری فقط 100 تا مثل تو بود اون شهر گلستون بود.
خدا حفظت کنه عزیزدلم
من تهران زندگی نمیکنم و دوست و آشنایی اونجا ندارم که بتونم معرفی کنم یا خودم برم وگرنه دریغ نمیکردم اصلا.
ایشاله زهره جان هم حسابی بترکونه و موفق باشه

مهر گل نازنینم
ممنون از کامنت زیباو مهربونت ولی من درمقابل فرشته هایی که برای این آب و خاک از جون مایه میذارن هیچی نیستم .
دم همه تون گرم که رفاقت رو درحقم تموم میکنید و هر بار اعلام میکنم تنهام نمیذارید .
امیدوارم

Amir چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 10:11 ق.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

سلام
روز برفیتون بخیر

++3تا کامنت گذاشته بودم اینجا ، نرسیده که تایید بشه ؟

سلام
ببخش امیر جان رسیده کامنتت ولی من وقت نکرده بودم تاییدشون کنم

یک مادر چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 08:58 ق.ظ

روزت پر از خوشی وسلامتی بانوی مهر عزیزم.دست همه درد نکنه وافرین به تو که همیشه سبب خوبی هستی

ممنونم نازنینم
بمونیم برای هم ما دوستان این خونه

یک پرستار چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 04:38 ق.ظ

سلام دوست عزیز
شما ایدی جدید وبلاگ "لطفا با کفش وارد نشوید " رو دارین یا از غزال جون خبری دارید؟
من خیلی وقته گم کردم وبلاگ رو،انگار پاک شده

سلام دوست من . نه متاسفانه من این وبلاگ رو نمیشناسم .امیدوارم دوستان بتونند کمکی کنند

مانی دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت 06:38 ب.ظ

Love you more

لیندا یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام مهربانو جان
خدا رو شکر که مبلغ لازم برای کمک به این دوستمون
جمع آوری شد واقعا خوشحال شدم
و ممنون از شما که قبول زحمت میکنید برای این امور
مهربانو جان من یه مقداری پول گذاشته بودم کنار همین الان به شماره کارت اعلام شده واریز کردم
ممنون از شما

سلام لیندا جان . ممنونم از محبتت دوست من همیشه لطفت شامل حالمون بوده

فاطمه یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 11:50 ق.ظ

خوش به سعادتتون که انقدر قدم خیر بر میدارید، تنتون سلامت

عزیز منی فاطمه جان بدون شما ها حتی یک مورد هم ممکن نیست . ممنون از همگی

لیمو شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 08:42 ق.ظ

چه انرژی و حس خوبی گرفتم از این پست :)

ناهید شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 04:36 ق.ظ

سلام مهربانو جان
به نظرم شرایط را بگو کسانی که مطابق میلشان بود هماهنک کن که بروند که این بچه هم زودتر کارش راه بیفته
من الان لایت وکراتینه را میخوام بدونم :هدیه

سلام ناهید جان . من به خود دنیا جون پیغام دادم گویا مدل هایی که زهره مجاز بوده کار کنه تموم شده و الان باید هنرجوهای دیگه کار انجام بدن و زهره فقط دستیار باشه و از طریق دستیاری در سالن تجربه ش رو بیشتر کنه . اما کلاً سالن نیاز به مدل داره پیشنهاد میکنم پیجشون رو دنبال کنید مرتب دارن مدل هایی که مورد نیازشونه اعلام میکنند و بصورت رایگان هم انجام مییشه (حیف که چند ماهه تصمیم گرفتم بذارم موهام طبیعی بشه و دیگه رنگ نکنم)

HAIRCOLORDONYAKAVIAN
آدرس پیج دنیا کاویان

یه خانم جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 04:27 ب.ظ

من همیشه به وجود افرادی مثل شما افتخار می کنم که دستی را می گیرید. دستتون درد نکنه .
با اجازه تون این پیج اینستاگرامی را هم در اینجا برای خوانندگان تون معرفی می کنم
Hand.baft.mom@

عززیزم من هم به وجود شما افتخار میکنم . هیچوقت نشده مورد های حمایتیمون رو دست خالی بذاریم . حتی تو این روزگار که برای همه سخت شده .
چه کار خوبی کردی عزیزم الان پیجت رو فالو کردم فکر کنم اولین فالورتم

لیلی۱ جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 04:09 ب.ظ

مهربانوی عزیزم
به قول تیلو چقدر خوبه که از کنار مشکلات آدمها رد نمیشی من میدونم چقدر وقت و انرژی صرف اینکار میکنی
بارها و بارها فکر کردم خوش به سعادت افرادی مثل تو که ادمها از جمله خودم یک لحظه هم تردید ندارن تو صداقت و درستکاری و شرافتت
از تمام عزیزانی که کمک کردند کم و زیاد بسیار سپاس گزارم و آرزومند تندرستی و آرامشتان هستم

عززیز دلمی لیلی جانم . بارها گفتم یکی از بزرگترین سعادت هایی که تو زندگی نصیبم شده اعتمادیه که شما دوستان دارید و اعتبارو آبروییه که پیش شما دوستان دارم . امیدوارم همیشه لایقش باشم مخصوصا تو این زمونه ای که بیشتر اوقات ادما از اعتمادشون پشیمون میشن .

لیدا پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 11:23 ب.ظ

دکتر ربولی اینجا هم خنده رو لبمون میاره،چقدر خندیدم،حالا دکتر جان یه دفه امتحان کنید شاید خوشتون اومد

Amir پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 01:00 ب.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

دم هر کسی که توی این کار خیر کمک کرد ، گرم ، جیبشون همیشه پرپول و پربرکت

آمییین

Amir پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 12:59 ب.ظ https://amirdreamlife.blog.ir/

درست نوشتم دیگه ؟ سریال 1899 ، همین که تو خلاصه داستانش اومده که
(( ... مهاجران چند ملیتی که از قاره قدیم به قاره جدید سفر می کنند با یک معمای کابوس وار در کشتی دومی که در دریای آزاد در حرکت است روبرو می شوند... ))

نمیدونم ندیدمش امیر جان موضوع جالبی داره

Amir پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام ": )
این سوال رو اینجا می پرسم چون یه بار یه نقد جالب از یه فیلم گذاشته بودین . البته اون کاراکتر خانم اون فیلم رو من توی یه فیلم دیگه دیده بودم که نفهمیدم اینا به هم ربط پیدا میکنن یا نه و صرفا بازیگر بوده.انیوی

شما سریال 1899 رو دیدین؟ اگه دیدین ، نظرتون درباره اش چیه ؟


++ و اگه ندیدین ، پیشنهاد میکنم حتما ببینید

سلام
نه متاسفانه ندیدمش .
حتما تو برنامه م میذارمش

mani پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 08:30 ق.ظ

بهمن چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 01:21 ب.ظ

کاش مسؤلین این نظام مقدس!!! ذره‌ای غیرت و شرف و مردانگی شما و دوستان شما رو داشتن.

ممنونم بهمن جان
از اون کلمه ی مقدس خیلی خوشم اومد

تیلوتیلو چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 01:20 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


چقدر خوبه که مراقب اطرافیانت هستی
خانم دکتر به منم گفت ولی در همین بازه زمانی دوتا بچه ی کوچیک مریض بهم معرفی شده بود که نتونستم اونطرف کمک کنم

فدات شم عزیز دلم . دستت درد نکنه تیلو جان
مهم این بوده که گره ای از کار دیگران باز بشه و دردی از جانِ همنوعی کم بشه که خدا رو شکر همه ش انجام شده نازنینم

نسرین چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 01:02 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

دست همگی درد نکنه

خواهر بزرگه ی مهربون دست تو که واااقعا درد نکنه عزززیزم

ربولی حسن کور چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 12:58 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من که اهل این برنامه ها نیستم
برای مش و لایت روی من حساب نکنین

سلام

شاید خوشتون اومد حالاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد