دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

تلخ و شیرین

الان که دارم براتون مینویسم ، عصر پنجشنبه ست.. هوا به نسبت اوایل هفته گرمتر شده و کمی از بارِ غصه ی دل وامونده ی من و لابُد خیلی از شما ها، کم شده. 

از اول هفته و شنبه ی لعنتیش که خوی زلزله اومد، هوا هر درجه ای که سرد شد، دل ما هم به هوای غم و بی پناهی هموطنانمون تو این سرما لرزید. 


این چند روزه با کمک خانواده و دوستان دیگه ای جز شما نازنین ها، از منابع خصوصی برای خوی پوشک و نوار بهداشتی و کنسرو  و دوتا پتو فرستادیم .

 تا اینکه نیک یوسفی هم اعلام کرد مردمی که تمایل دارند   جناسشون رو به آدرسی که اعلام کرده بود  برسونند تا بفرسته خوی .

 یکی از دوستانمون ( مریم  جان) هم استوری کرد :



" یعنی من عاشق حس همدلی بین آدما هستم .. مریم میدونست خیلی ها نمیتونن خودشون رو به آدرس برسونند ولی تو این ترافیک تهران و بنزینی که یا باید سهمیه داشته باشی یا لیتری 3 تومن پول بدی چنین زحمتی رو متقبل شد. 


خُب راستش منم حیفم اومد خیریه مون سهمی تو این کار نداشته باشه . این بود که با اجازه ی همگی من 500 هزارتومن از صندوق خیریه واریز کردم  برای مریم که بره خرید .



هر چند که  میدونم خیلی از شما ها که برای خیریه مون پول واریز کردید، خودتون هم برای خوی کمک فرستادید . 


 استوری مریم رو خودم هم استوری کردم و خوشبختانه چند نفر هم به  موقع استوری من رو دیده بودن و اونا  هم  به حساب مریم  پول واریز کردن .




مریم جون فاکتور خریدها  رو ارسال کرد :






******

خُب بریم سراغ یه خبر دیگه 


اگه گفتید این پرداخت بابت چیه؟

تاریخ و ساعتشو ببینید داغِ داغه هااا قبل از اینکه شروع کنم به نوشتن انجامش دادم .


دلم نمیاد که زیاد معطلتون کنم .. بعله بالاخره بعد از کلی اینور اونور کردن و قیمت گرفتن ، از این آقا (امیر محمد صبوری ) که تو بازار لوازم برقی مربوط به آرایش و زیبایی دارن خرید کردم که البته همون خانم دنیا کاویان که مربی کلاس زهره جون بود معرفیشون کرد و طی تحقیقات من قیمتشون مناسبه و اجناسشون گارانتی داره . 

آدرس اداره رو دادم که بیارن همینجا و با خودم ببرم که برسونم دست زهره جون دیگه خیالش از بابت ابزار کارش راحت باشه تا به مرور براش مواد (رنگ و کراتین و چیزای دیگه) هم تهیه کنیم.

 


یعنی برای یه کارشناس مالی فاکتور فرستاده که از نظر من دو زار نمی ارزه 



به هر حال اگر خواستید ازشون خرید کنید این شماره شونه 

09361142999

آقای صبوری . بگید از شاگردهای دنیا کاویان هستید که هم تخفیف خوب بگیرید هم جنس با کیفیت . 


و اما خبر آخر اینکه کتاب عزیز دلم نسرین جان به دستم رسید . 



اگر علاقمند به تهیه ی کتاب با قیمت 50 هزارتومان هستید به سایت نشر چهره مهر مراجعه یا با تلفن  خانم پورنگ ناشر کتاب به شماره 

 09113438732   تماس بگیرید . 


دوستتون دارم ممنون که باعث حال خوبم هستید 




نظرات 13 + ارسال نظر
ما و تربچه مون شنبه 22 بهمن 1401 ساعت 12:27 ق.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

سلام مهربانوی گلم
دست گلت درد نکنه
دلیل حال خوب همه مون وجود مهربونایی مثل خودته

سلام عزیز دل .
قربونتون برم حال منم با شما دوستای نازنینم خوبه

پری سیما جمعه 21 بهمن 1401 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام مهربانوی مهربان...ماهم از طریق یکی از آشنا ها گ پول برای هیتر برای جمع میکرد کمک کردیم البته خودم ک مبلغ خیلی خیلی خیلی ناچیز در توانم بود ولی دوستا و آشناها حسابی پول جمع کردن و انگار ی مبلغ خوبی شده بوو تعداد بالایی هیتر برقی تهیه کرون کاش زودتر شرایطشوم بهتر بشه ‌‌....دست شما هم دردنکنه بابت کمک هاتون ...خیلی وقت بود نیومده بکوم وبلاگت امشب یادم ب داستان های هرسالت ک از جشنواره ی فجر میزاشتی افتاد و گفنم بیام سرچ کنم چرا خبری از جشنواره نیس امسال

سلام عزیزم
دستت درد نکنه نازنینم خدا برکت بده به تو و دوستانت .
امسال به هر چیزی که میلی هست نه ملی ، حس تنفر دارم پری جان . جشنواره هم چیزی در همین ردیفه .. داغ بچه های برومند ایران بدجوری به دلمه

مهرگل پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 ساعت 06:16 ب.ظ

دم همه ی بچه هایی که مسئول کمک رسانی شدند گرم گرم
خدا حفظشون کنه امثال نیک ها و مریم ها و و مهربانوها
چی بگیم که دل هممون خونه ، خدا به داد دل مردم فقیر و بینوا که اونجان برسه

عزززیز دلمی مهرگل جانم

لیمو چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 09:21 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

سلام مهربانوجان
اتفاقا همین دیروز بود که از همکارام پرسیدم چرا هرجا زلزله میاد وقت سرما و برفه
+ شیرینی پستتون واقعا دلچسب بود

سلام عزیزم
آره واااقعا

مانی چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام مهربانو جان
ممنون از شما، نسرین جان و همه دوستان
از لطف نسرین جان بسیار سپاسگزارم

سلام مهربون

دارچین سه‌شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
از همکارا که رفته بودن خوی سر زدن میگفتن وسایل لازم و ضروری شیر خشک، پوشک بچه، نوار بهداشتی و وسایل گرمایشی و خوراکی هست درسته که چه از طرف دولت چه از طرف مردم خیلی کمک شده و میشه ولی بازم جوابگوی تمامی نیازهای همه مردم نیست لباس گرم و پتو حتی اگه کهنه و داغون هم باشه به کارشون میاد هر کس داره دریغ نکنه.

سلام عزیزم
این شبا که سردم میشه همه ش میگم بمیرم براشون چه می کشند ؟؟

منجوق یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 10:25 ق.ظ http://manjoogh.blogfa.com

فقط میتونم بگم بال و پرت رو باز کن منم بیام زیرش .

شرمنده ی قلب مهربون و بزرگتم منجوق عزیزم . من که میدونم با وجود تو ، چه بهشتی از کمک به زبون بسته ها درست شده

ملیکا جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام مهربانوی نازنین
واقعا خبر زلزلهٔ خوی تو این روزهایِ از همه طرف غمگین، مزید بر علت شد برام و تا حدودی رفتم تو فاز افسردگی.
زلزله اونم تو شهری که همینجوری چند درجه از جاهای دیگه سردتره! چه برسه امسال که از هر سالی سردتر شده.
بعد از ۲۹ آذر که خواهرم پر کشید و رفت، هوا روز به روز سردتر شد، تا جایی که روز چهلمش جمعهٔ پیش،کاملا روی سنگ یخ زده بود و به ناچار با کاردک اونو تمیز کردیم!خیلی عجیب بود! با خودم می‌گفتم خدایا الآن با سرمای خوی مردم زلزله‌زده چه می‌کنند؟!!!
ممنون بابت کمک رسانی‌هات مهربانو جان
گروه خیریهٔ ما کمک‌های نقدی‌رو برای آقای دکتر ایرج شهبازی فرستادند.

سلام عزیزم .

روح بزرگوار خواهر نازنینت در شادی و آرامش عزیزم . امیدوارم صبرت به اندازه ی بزرگی غمت باشه
عزیز منی نازنین . دستتون درد نکنه باعث شادی عزیز از دست رفته باشه دوست من

ماه جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام مهربانو جان
مرسی از تو که می نویسی بهانه حال خوب ما هستی.

سلام ماه عزیزم
قربون محبتت دوست من

نسرین جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 12:45 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

با اجازه ات یک تشکر خالصانه از مانی عزیز بکنم که مدتهاست با ما همکاری میکنه و همیشه مبلغ بسیار بالایی از کمکها از اوست.
تک تک کمکها با ارزشند و بسیار مهم. من هیچوقت شخصی که 5000 تومان واریز کرده بود را فراموش نمی کنم و براش احترام ویژه ای قایلم. اما از این موقعیت استفاده کردم تا به مانی عزیز بگم قدرشو می دونیم. می تونست بی تفاوت و ساکت بگذره ولی هیچوقت اینکار رو نکرده و نمیکنه.

اختیار داری عزیزم اینجا خونه ی خودته .
مانی مثل خودت هیچوقت تنهامون نذاشته و همیشه با لطفش قسمت عمده ی حمایت رو انجام داده
دست تک تکتون رو می بوسم

نسرین جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 12:38 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

ما هم این هفته سخت مشغول بودیم. اینبار فقط برای اشخاصی که شناخته شده و مطمین هستن فرستادند نه ارگانی که جنس خارچی رو برای زلزله تحویل میگیره توی بازار می فروشه.
بجز سپاس چی می تونم بگم نازنین؟
تمام سهم من از فروش کتاب در ایران (پانزده تا) به خیریه "مهر ایران" واریز شد و از بقیه سهمم ده درصد پنجاه جلد که بعد از تمام شدن کتابها واریز خواهد شد.
صد نسخه چاپ شده که نصفش بمن تعلق میگیره نصف به ناشر.
باید بگم در حال حاضر فقط دوازده تاش پیش ناشر در ایران مونده و پنج تا پیش خودم. این یکی هم مثل کتاب ترمه پرفروشترین شد.
ممنونم از حمایت همیشگی تو و دوستان دیگه برای خرید کتاب.

دمتون گرم خواهر جون
عشق منی بی صبرانه منتظر چاپ خاطراتتم نسرین جون

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 ساعت 06:20 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا خسته نباشید
متاسفانه چیزهائی مثل نوار بهداشتی و پوشک از چیزهائیه که خیلی از مردم موقع کمک رسانی فراموش میکنن درحالی که واقعا لازم هستند.
در بزرگواری مردممون هیچ شکی نیست. اما امیدوارم بعضی ها فکر نکنن دیگه خودشون لازم نیست کاری بکنن چون مردم هستند و اونها میتونن پولهارو جاهای دیگه ای خرج کنن.

سلام آقای دکتر
سلامت باشید، والا فکر میکنم تو این سالها دیگه همه مون انقدر دغدغه ی کمک رسانی به زلزله زدگان، سیل زدگان و ... داشتیم دیگه همه حرفه ای شدیم و میدونیم چقدر لوازم بهداشتی مخصوصاً پوشک و نوار مهمه . (والا هر چی مسئولین نالایق تر شدن ، ما کار بلد تر شدیم)

نه امیدوار نباشید آقای دکتر اونایی که منظور من و شماست اصلاً خیالشون ناراحت نیست و وقت فکر کردن به این مسائل رو ندارند . فرقی براشون نمیکنه که مردم کمک کنند یا نکنند به هر حال اونا دنبال دزدی هاشونند

زری.. پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 ساعت 05:38 ب.ظ

چه پست پر برکتی بود، انشاالله که برای همگی برکت و سلامتی همراه بیاره.

ممنونم زری جون . آمییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد