دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

روسری هامونو برداشتیم؟؟

در لحاف فلک افتاده شکاف 

پنبه می بارد از این کهنه لحاف 


میبینم که روسری هامونو برداشتیم وخیر و برکت تزولات آسمونی،  دست از سر این مملکت بر نمیداره؟!!

چی شد اون اراجیفی که سالها تو مُخ این ملت کردین؟؟ البته که ما فقط شمارو مسخره میکردیم ولی یه قشر بی سواد و هالو هم داشتیم این وسط که باورشون شده بود شما ناجی و دلسوز هستید و نمی فهمیدند کلاه گشاد خرید و فروش بهشت و جهنم رو با تعداد تارهای موها برسرشون میذارید .. البته که هیچوقت از تبادل اطلاعات و معجزه ی دنیای مجازی که دست های آلوده تون رو براشون رو کرد دل خوشی نداشتید . 

همون خدایی که ازش شرم نکردید و هر کثافتی رو به اسمش انجام دادید و مردم رو از ساده ترین حقوقشون محروم کردید، دستتون رو رو کرد و از همه ی پستو ها و خلوت های گناه آلودتون انواع تجاوز ها و خیانت ها بیرون افتاد .. 

*** 

لعنت به شما که آسمون کشورم می باره و من بجای لذت بردن از این همه زیبایی ، برای حال و روز هموطنان زلزله زده م زانوی غم به بغل گرفته م .

***

قبلاً از صفحه ی خوب و فرهنگ ساز" بِنُدرَت "تعریف کرده بودم براتون . روز جمعه خبر تلخی از فروش کلیه ، نیمی از کبد و مغز استخوان مادر بدهکاری که برای بقای زندگی فرزندش در واقع دست به تن فروشی زده ، داد .


 به محض اینکه از موضوع با خبر شدم شماره کارت گرفتم و به اندازه ای که فکر می کردم مناسبه واریزی انجام دادم  به امید اینکه صفحه پر مخاطبه و خیلی زود تامین وجه میشه 



ولی متاسفانه دیشب که خبر گرفتم ، میزان کمک ها خیلی ناچیز بودند .. البته که دلیل اصلیش موضوع هموطنانمون در خوی  و شرایط نامساعد زندگیشونه ولی نمیشه از تنگ دستی و مشکلات معیشتی مردم عادی هم بگذریم . 

برای بندرت عزیز نوشتم من این موضوع رو اطلاع رسانی میکنم و امیدوارم بتونیم همه با هم مشکل  رو حل کنیم . 



نسرین عزیزم طبق معمول قبول زحمت کرده و داره لیست واریزی ها رو تکمیل میکنه ، لطفاً واریزی ها رو که انجام میدیدن برای نسرین جون کامنت بذارید تا اسمتون تو لیست باشه .. من و نسرین جون با هم چک میکنیم که چیزی از قلم نیفته . 



دوستتون دارم 


نظرات 21 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام عزیزم، من مبلغ ۲۰۰ هزار تومن خدمتتون واریز کردم.

سلام زهرا جان
عزیزم تن درست و پر از روزی باشی . الان که مورد حمایتی نداریم مبالغی که گه گداری واریز میشه تو حساب بصورت امانت میمونه تا اولین مورد پیش بیاد

ملیکا یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 01:04 ق.ظ

مهربانو جونم ممنون از زحماتت عزیزم
خیلی متأسف شدم بابت فاصله گرفتن نسرین جون از بلاگستان.
وجود نازنینانی مثل تو و نسرین جون مثل اکسیژن، نیاز الآن و هر زمانیست

عزیز منی ملیکا جان .
امیدوارم نسرین جان هم زودتر برگرده و "یک روز نو" رو شروع کنه .
خیلی خیلی از محبتت ممنونم من بارها گفتم باز هم تاکید میکنم، بدون وجود دوستان نازنینی مثل خودت که بی دریغ و با اعتماد از هموطنان گرفتارمون دستگیری میکنید هیچ کاری از پیش نمیره .

ترانه پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام مهربانوجان
عزیزم داشتم کامنت ها رو می خواندم آیا باید وقتی واریز کردیم اطلاع بدیم؟

سلام ترانه جان
تو کامنت قبلی توضیح دادم برای ملیکا جون
اگر واریزی داشتی و تمایل داری مبلغ واریزی و زمانش رو اعلام کن
اطلاعات پرداختی اگر باشه که عالیتره

ملیکا پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 12:52 ب.ظ

مهربانو جون من نتونستم بابت مبلغ واریزی برای نسرین جون پیغام بذارم. نوشته که:
(امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.)
ممنون بابت توجه‌ات.

مشکلی نیست عزیزم نسرین جان لطف داشت برای واریز کنندگان لیست تهیه می کرد که بصورت ضمنی از همه قدردانی صورت بگیره
متاسفانه تصمیم گرفته از بلگستان فاصله بگیره
من در اولین فرصت لیست رو برمیدارم و تا اونجایی که بتونم اسامی جدید رو وارد می کنم

ملیکا پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام مهربانو جان
شکر برای بارش برف و باران و رحمت الهی اما هیچوقت با بی مبالاتی مسئولین مملکت، نتونستیم از ته دل شاد باشیم و واقعا نگرانی برای زلزله‌زدگان و مردم عزیز نیازمند و عزیزان دربند و … حال خوشی نذاشته برامون.
از طرف خواهر عزیزم ناهید و از پول خودش ۳۰۰ واریز کردم، باز هم واریز می‌کنم ان‌شاالله.
دوست دارم دریا دل عزیزم

سلام عزیز دلم‌
دقیقا همینطوره متاسفانه
قربونت برم روح بزرگوار خواهر نازنینت شاد باشه ملیکا جون امیدوارم انرژی مثبت نیکی و دستگیری از هموطن نیازمندمون خشنودش کنه و در ارامش باشه
من هم همینطور ملیکای دوست داشتنیم

نیکی مهربان پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 11:31 ق.ظ

مهربانو جون میخوام حرفی بزنم شاید بگین دخالته. اگه دوست نداشتین انجامش ندین. توی لیست پیوندهاتون یک سری وبلاگ هست که واقعا وجودشون اونجا باعث شرمندگیه. نه گفتار و رفتارشون به انسانی به آزادگی شما میخوره نه اعتقادشون. شاید بد نباشه یه تجدید نظری بکنین. به هر حال، این بخش پیوندها یک جوری نشون دهنده قرابت فکری آدم با اون وبلاگهاست و همینطور تبلیغیه براشون. اگه دوست نداشتین هم تایید نکنین. عزیزین

نبکی جانم درمورد من خیلی لطف داری عزیزم
این پیوندها سالهاست که گوشه ی وبلاگم جا خوش کردند واقعیتش هیچوقت هم‌از روی پیوندها وارد پیج نشدم همیشه از روی ادرس کامنت ها وارد میشم (البته خیلی از پیج ها رو دوست دارم و متاسفانه انقدر وقتم کمه نمیتونم سر بزنم ) اما بصورت کلی ممکنه اصلا لابه لای اون پیوند ها وبلاگ هایی باشه که الان سالها از اخرین فعالیتشون گذشته و واقعا لزومی نداره نگهشون دارم اون موردی هم که گوشزد کردی کاملا درسته به زودی وقتی میذارم و بازنگری می کنم
به هر حال که الان دقیقا مشخصه هر کدوممون کدوم طرف ایستادیم باید پیوند هامو‌ غربال کنم

فاطمه چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 09:51 ب.ظ

بمبلغ ده هزار تومان ناقابل هم از طرف اینجانب واریز گردید خانم مهربان.

ممنونم فاطمه جانم خدا به تنت سلامتی و به مالت برکت بده عزیزم
خیلی هم باارزش و قابله دوست من

غریبه چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 09:03 ق.ظ

با سلام

بانک صادرات
انتقال به
603769*5711
مبلغ 1,000,000

سلام غریبه ی عزیز تن درست و پر از برکت باشید

زهرا چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 08:58 ق.ظ

مهربانو جان عزیزم،
منم ۲۰۰ هزارتومن واریز کردم. از صمیم قلب آرزو میکنم همه هموطنانم در آرامش و رفاه باشن و مشکل این خانم هم حل بشه.

زهرا جانم الهی آمین
ممنون معزیزم گره از همه ی کارهات باز بشه دوست مهربونم

فرزانه چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 08:52 ق.ظ

امروز صبح که توی بارون میومدم فقط زیر لب دعا میکردم که خدایا حالا که رحمتت را به این سرزمین خشک و تشنه نازل کردی ، مردم را هم از ظلم و جور و ستم این حاکمان ، این نامردمان نجات بده


الهی آمین

سهیلا سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 04:57 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

سلام دریا جان،نسرین چرا دیگه نمینویسه؟

سلام عزیزم
نسرین جون خسته ست و احساس دل شکستگی میکنه . امیدوارم مثل سابق با کمی استراحت و فاصله حالش بهتر بشه و با نوشته های قشنگش خوشحالمون کنه

سلام سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام
ببخشید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان ناقابل تقدیم شد .انشالله با کمک خدا مشکلشون حل بشه

سلام دوست من
تن درست و پر روزی باشی ممنونم . الهی آمین

سمیرا(راحله) دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 05:07 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

خدا به دل همه ی انسان های شریف مثل خودت و همه ی این دوستان گل نگاه کنه
و یه عالمه سلامتی و دل خوش نصیب همگی کنه
.
.
.
یه مبلغ خیلییی کم کم هم از طرف من و علی واریز شد الان .و برای نسرین جان نوشتم.
میبوسمتون که هم مشوق آدمها هستید و هم کمک حال

عزیز منی سمیرا جون خدا به خودت و خانواده ی نازت تن درستی و برکت بده
واریزیت با ارزشه قربون قلب مهربونت

سمیرا(راحله) دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 05:05 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

روسری ها رو برداشتیم چه برف نازی اومد و

شاداب شد زمین

فاطمه دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام عزیزم برای اون مادر۲۹ساله،۱۰۰تومن ریختم

سلام فاطمه جانم ممنون از محبتت نازنین تن درست باشی .
39 سالشه

زری.. دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 12:55 ب.ظ

مهربانو جان امیدوارم برکات برای این سرزمین روزافزون باشه و خدا رحمتش را همینطوری که همه مون دوست داریم و میدونیم برامون تکمیل کنه:)
برای این مادر ناراحت شدم اما واقعا چقدر مبلغ بدهی اش بوده که ناچار شده اینطوری پول جور کنه؟ من نمیدونم قیمت یک کلیه چقدره اما نباید کم باشه دارم فکر میکنم اگر به همچین رقم های بالایی نیاز داره واقعا با این کمک های کم خیلی دشواره و شاید نشدنی.
یکی از اقوام ما زنگ زده بود به من دردل، که برای بچه دارشدن باید رحم اجاره کنه بعد از صحبتهامون از سر کنجکاوی گوگل کردم ببینم نرخ چقدره، حدود چهارصد میلیون و جای اسکان و مواد غذایی طول دوران. واقعا فکر میکنم شاید اینکار منطقی تر باشه تا فروش کلیه. چون بنظرم ریسکش خیلی خیلی خیلی کمتره.

آمیییییییییین زری جااان
بعد از فروش کلیه ش 130 میلیون از بدهیش باقی مونده
بنظر میرسه تعدادی از خیرین قسط بندی کردن و این 130 تومن رو قرار بوده واریز کنند به مرور ولی این بار بیشتر کمک ها رفته سمت خوی و نتونستن به این بنده خدا کمک کنند و کار گره خورده
زری جان کلیه رو که فروخته بنده خدا .. برای کسی هم که میخواد رحم اجاره بده هم سن و سال مهمه (بین 20 تا نهایت 30 سال)هم سلامت کامل که متاسفانه نه سلامتش کامله نه سنش
البته آدما هم با هم فرق میکنن مثلا من اگر دچار همچین مشکلی بودم و شرایطش رو داشتم هم نمیتونستم به اجاره دادن رحمم فکر کنم چون مطمئنم از عشق اون بچه خواهم مرد

الی دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیزم، من نسرین جان رو نمیشناسم نمیتونم براشون کامنت بزارم، یعنی آدرسش رو ندارم، من الی هستم، وبلاگم رو حذف کردم الان بعد از مدتها اومدم سر زدم پیامت رو دیدم و 1 میلیون واریز کردم، ممنون میشم خودتون کارهای اطلاع به نسرین جون رو انجام بدید

سلام عزیزم .
توی متن اسم نسرین جون رو برجسته و آبی کردم بزنی روش وارد پیجش میشی . البته من بهش خبر دادم اسمت وارد لیست شده .
خیلی خیلی محبت کردی عزیزم پر از روزی و برکت باشی

المیرا یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 08:12 ب.ظ

یه خواهش داشتم، لطفا اگر به صلاحه بگذارید. هستند کسانی که هنوز با استفاده از این فضا، قصد عادی سازی شرایط رو دارند. یکیشون نوشته بود که حضور مردم در مراسم بیست و دو‌ بهمن بسیار چشمگیر بوده. لطفا اگر می‌تونید، اینها رو اصلا دنبال نکنید. به دوستانتون هم بفرمائید.

المیرا جون من واقعا دنبال کننده ی چنین آدمایی نیستم نمیدونم چه کسانی رو میگی لطفاً اگر میشناسی معرفی کن پیامت پیش خودم محفوظ میمونه و منتشر نمیشه .
" کسی که خودشو زده به خواب هرگز بیدار نمیشه"

نیکی مهربان یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 08:11 ب.ظ

امیدوارم که پول لازم این خانم جمع بشه و نیازش برطرف بشه، اما لطفا بهش بگین حالا که حتی آزمایشهای لازم رو هم انجام داده از اهدا یا حتی فروش مغز استخوان پشیمون نشه. بیماران بسیاری نیاز دارن و واقعا روند اهدای مغز استخوان آسیبی به اهداکننده نمیزنه و مشکلی چه کوتاه مدت چه بلندمدت براش به وجود نمیاد. شاید گرهی از کار کسی هم باز کنه. بیماران سرطانی زیادی به مغز استخوان نیاز دارن.

الهی آمین
به نکته ی خوبی اشاره کردی نیکی جان . حتماً پیشنهاد خوبت رو انتقال میدم

Mehraban یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 05:54 ب.ظ

فکر میکردم من در شرایط بدیم،ولی این بنده خدا واقعا درگیره.
کمک من بسیارررر ناچیز بود ولی امیدوارم با کمک بقیه مشکلی حل بشه

الهی گره از کار و زندگیت باز بشه دوست مهربان .
خواهش میکنم کلمه ی نچیز رو بکار نبرید بسیار ارزشمنده کمک ها هر قدر که باشه

بهمن یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 04:20 ب.ظ https://life-bahman.blogsky.com/

سلام مهربانو جان
پستت رو در شرایط نامناسبی خوندم.
بدون مکث مبلغ دویست هزار تومان ناقابل وجه رایج مملکت واریز کردم.
خوشحالم که بدون درنگ واریز کردم،
و شرمنده که توانم بیش از این نیست.
فقط می‌تونم بگم خدا بهتون سلامتی و تندرستی و رزق و روزی فراوان بده.

سلام داداش بهمن عزیز
به خیر باشه الهی نگران شدم
تن درست باشی برادر جان دشمنت شرمنده باشه
برای تو و بقیه دوستان الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد