دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

دنیز

لطفا پینوشت ها رو بخونید 


***********

انگار از زمین و آسمون آتیش می باره . 

اپلیکیشنِ  تبسی،  سوال میکنه از شرایط تهویه ی اتومبیل راضی هستید؟ 

دارم کباب میشم ، دستم میره سمت اینکه " نه اصلاً راضی نیستم " رو کلیک کنم ، یه نگاه به راننده ی سیاه چرده ی غمگین و پراید خسته و داغونش میندازم . " بله راضی هستم" رو میزنم . 

به این فکر می کنم ، که حتی همین حالا که دارم خودمو با لبه ی مقنعه ی کوفتیم باد میزنم و ماشین لک و لک کنان تو ترافیک داره منو به سمت اداره برمی گردونه، یکی از خوشبخت ترین آدمای روی زمینم . میدونید چرا ؟ چون مهردخت نسبتاً سلامته و همین ده دقیقه قبل باهاش تلفنی صحبت کردم . 

یه مورد حمایتی هست که چند روزه با هم آشنا شدیم . اتفاقاً چند تا از بین خواننده های همین خونه ی مجازی،  ادرس وبلاگم رو به ارکیده جون، ( مادر دنیز کوچولو) داده بودن  که ارکیده برام کامنت نوشت و تقاضای کمک کرد . 

مدارک مراحل درمان دنیز رو هفته ی پیش گرفتم و تایید بود اما باید خودم یا یه دوست معتمد، از نزدیک ملاقاتشون میکرد تا با خیال راحت بتونم بیام و این پست رو براتون بنویسم و بگم : یه دختر کوچولوی ناز یکسال و نیمه داریم که پدر و مادر جوانش از اوایل اسفند  ماه  درگیر بیماری دنیز شدن و تشخیص "  هیستوسیتوز"         براش دادن . 

صبح پیغام ارکیده جون رو دیدم که امروز تو بیمارستان علی اصغر هستند. هرچی فکر کردم که کسی رو بتونم پیدا کنم بره پیششون، کسی نبود. پاشدم خودم کیفمو دستم گرفتم گفتم بچه ها من با اسنپ میرم بیمارستان علی اصغر و زود برمیگردم . 

نگران شدند گفتن:  اونجا چکار داری؟ گفتم : هیچی برمیگردم براتون مفصل تعریف میکنم . 


با یه اسنپ رفتم بیمارستان . از همون ابتدا دیدن  بچه هایی که بیمار بودن و پدر و مادرهایی که خودشون احتیاج به مراقبت و تیمار داشتن، قلبم رو مچاله کرد . یاد همون 12 روزی که مهردخت در ابتدای تولدش به دلیل زایمان زودرس تو بیمارستان بود افتادم و همه ی اون روزای سخت و غمگین برام تداعی شد . 

به ارکیده جون پیغام دادم . راهنماییم کرد رفتم درمانگاه خون و پیداشون کردم . کارشون تازه تموم شده بود و دنیز کوچولو مثل یه تیکه ماه تو بغل پدرش بود . ارکیده جون گفت: ببخشید تازه دارو گرفته و اخلاقش خوب نیست . گفتم : این نانازی که خیلی خوش اخلاقه . بعد دستای تپلی و نرمشو ناز کردم . دنیز یادش رفته بود الان سوزن تیز و دردناک رو تو تنش فرو کردن و ازش خون گرفتن . داشت با چشمای قشنگ و کوچولوش من رو کنجکاوانه نگاه میکرد . 

مامانش گفت:  چشمای دنیز انقدر کوچیک نبوده ها تو این چند ماه کلی  بهش کورتون زدن و بچه م  ورم کرده . 

نمونه ی خون دنیز رو باید تحویل می دادن . ازشون خداحافظی کردم و از اون فضای غمگین زدم بیرون .



 قول دادم زود بیام و درمورد دنیز براتون بنویسم . 

اگرچه نمونه های دنیز رو تو این مملکت زیاد داریم و شرایط ما هم محدوده ولی مثل همیشه بی تفاوت نیستیم و تا جایی که درتوانمون هست کمک میکنیم . 


******

کی مسئولین؟؟ 

نه ببخشیدا اونا وقت ندارن برای من و تو خرج کنند . وقتشون طلاست میدونی اگر بخوان لحظه ای تمرکزشون رو از دزدی بردارند و به مردم توجه کنند چقدر ضرر می کنن؟؟ توقع هایی دارید هااااا


*****

امیدوارم  به زودی برای دنیز عزیزمون هم مثل خیلی از کیس هایی که داشتیم و بعد از درمان کلی خوشحالی و ذوق سلامتیشون رو کردیم، یه پست سلامتی بنویسم و حال همه مون بهتر از این روزا بشه . 


شماره کارت صندوق کمک هامون که یادتون نرفته ؟ 



بریم شروع کنیم که زندگی خیلی سخت شده و بیماری اونم بیماری بچه ها قلبمون رو می سوزونه . 


دوستتون دارم 


پ ن 1 : برای سفر به قطب جنوب ثبت نام کردید؟؟ یادتون نرفته که؟

پ ن 2 : جناب باقی پور عزیز که برام کامنت خصوصی گذاشتید . جواب سوالتون رو بصورت مفصل به ادرس ایمیلتون فرستادم چند روز قبل. ولی یادداشتی از شما ندیدم که بفهمم ایمیل رو خوندید یا نه . لطفا به من اطلاع بدید. 

پ ن 3 : یه تشکر ویژه دارم از دوستانی که وبلگ دارن و برام کامنتشون رو با ادرس وبلاگشون میذارن و من از همونجا می تونم برم بهشون سر بزنم 


نظرات 46 + ارسال نظر
مهرگل پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 12:50 ق.ظ

مهربانو جان خدا حفظت کنه خدا به همه ی دنیزها سلامتی بده واقعا تصور بودن تو شرایط خانواده هایی مثل دنیز چقدررررررررررر سخته.
راستی من هم برحسب اتفاق کامنت نگین و اون آقا که راجع به کمال گرایی رو گفته بودن خوندم. اگر پیگیری کردین و چیزی متوجه شدین و اگر مهردخت اجازه میده لطفا با ما هم به اشتراک بذار تا ما هم یاد بگیریم.
مرسی

الهی هیچ پدر و مادری درد و رنج فرزند نبینند . بجز اونایی که عامدانه باعث شدن مادرای زیادی به سوگ و غم بچه هاشون گرفتار بشن
چشششم عزیز دلم

ونوس جمعه 19 خرداد 1402 ساعت 12:40 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام قشنگم
ساعت ۱۲:۳۵ با کد پیگیری ۲۷۷۹۷۷ ناقابل ۲۰۰هزار تومان واریز شد

سلام عزیز دلم
دستت درد نکنه مهربون بسیار با ارزشه.
پر روزی باشی

باغی پور پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 ساعت 07:56 ق.ظ

باسلام. باقی پور هستم. کامنت شما بدستم رسید. از راهنمایی های خوب شما بینهایت سپاسگزارم. از خداوند طبیعت، برای شما و خانواده محترم، سلامتی ، آرامش و طول عمری باعزت آرزومندم، پایدار باشید.

سلام جناب باغی پور امیدوارم تن درست باشید و‌همه چیز به خوبی و در جهت سلامتی پیش بره از دعاهای قشنگتون ممنونم

فرا چهارشنبه 17 خرداد 1402 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام بانو. من مدتی پیش اتفاقی از وبلاگ پرنده گولو شما رو پیدا کردم و می خونم. دویست هزار تومان ناقابل زدم به حسابتون. برای این بچه نذر خانم سیده شریفه(س) دختر امام حسن مجتبی(ع) می کنم که عراقی ها خیلی به شفابخشی این خانم معتقدند. الهی هرچه زودتر شفا پیدا کنه. خدا به شما هم خیر بده که بی تفاوت نگذشتی. الهی تنت سلامت باشه

سلام عزیزم خیلی خوشحالم از آشناییت
بسیار باارزشه عزیزم.
من انجام وظیفه کردم ممنون از شما دوستان که همراهمید . برای شما هم تن درستی و برکت باشه

نغمه سه‌شنبه 16 خرداد 1402 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام مهربانو جان الان 100 تومن واریز کردم. انشاءا... این کوچولو هرچه زودتر سلامتی اش رو به دست بیاره.

سلام نغمه جانم
یک دنیا از محبتت ممنونم
الهی امین تن درست باشی نازنین

مونا پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام عزیزم
مبلغ 200 تومان الان واریز کردم برای دنیز کوچولو
به امید شفای تمام بیماران

سلام مونا جان
ممنون از لطفت عزیزم
الهی آمین

مخمور چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت 10:47 ق.ظ http://mastoori.blogfa.com

البته اصلاح سبک زندگی و تغذیه در کمتر شدن این دردها و خلق و خو بسیار موثر خواهد بود
پرهیز و یا مصرف حداقلی روغن های صنعتی
پرهیز یا مصرف حداقلی شکر و مواد غذایی دارای مواد نگهدارنده
مصرف بالای سبزیجات و میوه جات

مخمور چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت 09:15 ق.ظ http://mastoori.blogfa.com

سلام
مطلبی را می خواهم در مورد بدن درد دخترتان بگویم به عنوان یک پیشنهاد می توانید بررسی اش کنید
شاید دخترتان به دلیل کمال گرایی شاید دچار خشم فرو خورده و اظطراب مزمن شده باشد
این خشم فرو خورده و مسائل حل نشده منجر به بیماریهای خود ایمنی چون فیبرو ملژیا می شود که از علایم اصلی اش دردهای بدن در هنگام صبح است دردهای جسمی بی هیچ دلیل خاص

سلام مخمور جان .
چقدر کامنتت برام جالب بود. اول تشکر کنم از دقتی که به مطالب داری و پاسخ کامنت من به نگین جان رو خوندی، بعد هم اینو بگم که تاحالا به چنین احتمالی برای مشکل مهردخت فکر نکرده بودم ، درست تر اینه که اصلا بلد نبودم و هیچ متخصص یا مشاوری هم چنین نظری نداده بود، ولی چرا که نه ... بله کاملا منطقی بنظر میرسه که مشکل بدن درد مهردخت ریشه در مشکلات روحی و مربوط به سیستم عصبی باشه چون بجز بررسی ویتامین E بقیه ی موارد چک شده و ظاهرا همه چیز سالمه .

***********
الان درموردش خوندم شگفت زده شدم علائم کاملاً با شرایط مهردخت مطابقت داره
چقدر هم سخت شد چون حالا دیگه باید تحت روان درمانی احتمالاً با هزینه و وقت گزاف و همکاری شدید بیمار و درمانگر ، بهبود پیدا کنه
یک دنیا ازت ممنونم مخمور عزیز

نازنین سه‌شنبه 9 خرداد 1402 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام.
من ۲۰۰ تومن برای دنیز جان واریز کردم.
ممنون که در این کار خیر ما رو هم سهیم کردید.

زهرا دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 11:25 ب.ظ

مهربانو جان،
رسید رو براتون ایمیل زدم.
ممنون از شما و با آرزوی سلامتی برای این دخترک کوچک.

زهرا ی عزیزم ممنون از هدیه ای که برای دنیز کوچولو واریز کردی الهی خبر سلامتی این بچه همه مون رو شاد کنه .
تنت سلامت دوست من

پگاه دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام، مهربانو جان باید بعد واریز به شما اطلاع میدادیم؟ من هفته پیش ۱۰۰ تومن ناقابل واریز کردم

سلام عزیز من . خیلی هم با ارزشه پگاه جون . وقتی اطلاع میدین اینجا بقیه ی دوستان هم از حدود و اندازه ی کمک های جمع آوری شده مطلع میشن و این خیلی خوبه

فرنوش دوشنبه 8 خرداد 1402 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام عزیزم. انشالا که همیشه سلامت باشی مهربونم. 200 تومن ناقابل ساعت 9:25 دقیقه 8 خرداد به حسابتون واریز شد. انشالا که خدا همه مریض ها رو شفا بده و زودتر خبر سلامتی این کوچولو رو هم بشنویم.

سلام فرنوش جانم .
ممنون از محبتت عزیزم . دریافت شده و بسیار باارزشه کمک و لطفی که داشتی . الهی آمین .
پر از برکت و به دور از شر و بلا باشی

ماه یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام مهربانو جون
انشاا... همیشه خودت و خانواده سلامت باشین و دستت به خیر باشه. روزی بشه مدیر افتخاری خیریه ای بشی که بودجه اش نامحدود باشه...
تحمل خوندن کل ماجرا رانداشتم واقعیتش. مبلغ ناقابل 100 هزارتومان برای دنیز کوچولو واریز کردم. خداوند آن و همه بیماران شفا بده.
نادیده دوستت دارم و عزیزی

سلام ماه زیبا
ممنون عزیزم همچنین تو و عزیزانت . چه آرزوی زیبایی.. کاش اون روز تعداد نیازمندان خیلی خیلی کم باشه
دستت درد نکنه عزیز من . تن درست باشی و پر روزی
همچنین قربونت

پری دریایی یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز

خیلی خیلی متاسف میشم میبینم مردم ما توان مالی برای هزینه های درمان رو ندارن طفلکیا هم باید درد بیماری رو تحمل کنن هم درد بی پولی رو. خدا از این مسئولای بی کفایت دزد نگذره. (البته اگه خدایی هست و اینارو میبینه)
منم مبلغ ناقابل 200 تومن واریز کردم. امیدوارم هرچه زودتر دنیز کوچولو سلامتی کاملشو بدست بیاره.

سلام عزیز من
خیییلی سخته .. یادمه یکی از دوستای عزیز این خونه که مادر نازنینشون رو بعد از یه دوره بیماری سخت تو کانادا از دست دادن برام نوشتند که چقدر پرسنل بیمارستان همدل بودند و برای دوستمون که تازه مهاجرت کرده بودند جلسات مشاوره میگذاشتند که برای تحمل این مصیبت آمادگی بیشتری داشته باشند .
اونوقت ما اینجا دردمون یک طرف ، دست خالیمون طرف دیگه
خیلی هم قابل و با ارزشه عزیزم . پر برکت باشی

mani یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام مهربانو جانم
خیلی ممنون
با آرزوی سلامتی دنیز جان
تندرست باشین

سلام مانی مهربونم
ممنون از محبتت رفیق جان .
شما هم همچنین

مامان یک فرشته یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 03:06 ق.ظ http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

سلام عزیزم
به امید شنیدن خبرهای خوب،۱۰۰ تومن واریز شد

سلام عزیز من .
ممنون از محبتت الهی آمین

مینا مهرآفرین شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 10:46 ب.ظ http://Www.sky2sky.blogfa.com

سلام مهربانوی عزیز. از وبلاگ منجوق شریف به شما رسیدم، الهی همیشه سلامت باشید و عاقبت خودتون و عزیزانتون به خیر

سلام مینا جانم
خوش اومدی عزیز دل . منجوق نازنین که دوست عزیزمه، به آشنایی با شما هم مفتخرم .
ممنون از دعای قشنگت شما هم همچنین

نجمه شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام عزیزم
منم ۱۰۰ تومن واریز کردم
خدا بهتون خیر بده
انشالله که خدا بهش سلامتی بده

سلام نجمه جانم
دستت درد نکنه نازنین به امید سلامتی و شفا برای همه ی بیماران

منیژه شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام مهربانو نازنین. ناقابل ۱۰۰ هزارتومن واریز شد. دلتون پر از مهر و مهربانی

سلام منیژه جانم . ممنون از محبتت عزیزم پر از روزی و سلامتی باشی

سمیرا شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام مهربانو جون
200 تومن واریز شد.
من وبلاگتون رو به آشتی معرفی کردم
گفتم اگر شما تایید بفرمایید همگی کمک کنیم
ممنون از زحماتتون

سلام سمیرای نازنینم
یک دنیا از لطفت ممنونم که فرصت همدلی و کمک رو برامون فراهم کردی عزیز دل

آنا شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 12:41 ب.ظ

خداقوتمبلغ ناچیزی واریز شد

ممنون از محبتت عزیزم بسیار باارزشه

آذر شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
ممنون از پیگیری هات برای اینکه همه ما بتونیم با خیال راحت کمک هامون رو کسایی که واقعا احتیاج دارند برسونیم برای من خیلی ارزشمنده
300 تومن واریز کردم و از صمیم قلبم برای خوب شدن این کوچولو دعا کردم

سلام آذر جانم
قربون تو وظیفه ست نازنینم . دستت درد نکنه عاقبت بخیر باشی عزیزم .
الهی خبر سلامتیشو به زودی بنویسم و بخونید

پریسا شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 09:46 ق.ظ

مبلغ ناچیزی واریز شد به امید سلامتی همه بیماران

پریسا جان خیلی هم باارزشه ممنون از محبتت عزیزم
الهی آمین

شادی شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 09:07 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

سلام مهربانو جان دستت درد نکنه که باعث خیر می‌شی. 200 تومن ناقابل واریز شد.

سلام شادی جانم
قربونت وظیفه ست ممنون از شما که همراهمید . بسیار باارزشه و پر از برکت باشی

سهی شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 09:05 ق.ظ

200 تومن واریز شد.

ممنونم سهی جان

مهسا شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام
مهربانو جان مبلغ خیلی ناچیزی واریز کردم، به امید اینکه دختر گلمون زودتر حالش خوب بشه

سلام مهسا جون . خیلی هم با ارزشه ممنون از محبتت الهی آمییییییین

یک دوست شنبه 6 خرداد 1402 ساعت 05:42 ق.ظ

سلام بر بانوی مهر
مبلغ 60هزار تومان با کد پیگیری749145 ساعت حدود 5 و نیم صبح واریز کردم. کاش خدا قدرت و توان بیشتری می داد تا بیشتر بتوانم به این کودک معصوم کمک کنم. دست شما هم درد نکنه که مرهمی بر زخم ها هستید. پایدار باشید.

سلام دوست عزیز .
گرفتاری و درد از تو و عزیزانت دور باشه . ممنون از لطفت که نسبت به درد دیگران حساسی و بیتفاوت نمیمونی .
فدای شما عزیزم

آرزو جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 05:07 ب.ظ

رسید کارت به کارت

مبلغ : ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال
به کارت : ۶۰۳۷۶۹۷۵۷۴۲۸۵۷۱۱
متعلق به : معصومه سعیدی فر
تاریخ : ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ۱۸:۰۰
شماره پیگیری : ۱۳۱۹۱۱
با موفقیت انتقال یافت.
سلام ان شالله سلامتی دنیز کوچولو

ممنون آرزوی عزیزم درد و بلا از خودت و عزیزانت دور باشه

فائزه جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام
خدا قوت
یه تومن واریز شد.
دستتون طلا

سلام فائزه جانم . دستت درد نکنه پر برکت باشی و تن درست

زری.. جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 04:43 ق.ظ https://maneveshteh.blog.ir

عزیزم، من هم وقتی میبینم یه نفر بیشتر نتونسته خدمات بهتری بده دلم نمیاد بهش امتیاز منفی بدم، کاری خوبی کردی زدی از خدماتش راضی هستی.
طفلکی دنیز، چقدررررر مریض شدن بچه ها سخته، انشاالله خدا این بچه را صحیح و سالم برای پدرمادرش نگه داره.
مهربانو جان من خیلی تنبلی ام میاد آدرس وبلاگ را کپی کنم، نمیدونم چرا سیو نمیشه؟! خلاصه فکر کردم اون پینوشت به من هم میگیره خخخ ایندفعه کپی پیست کردم :)

قربونت زری جان . چه کنند تو این شرایط بنده های خدا با کمترین امکاناتشون دارن زندگی رو می چرخونن حالا ما هم بیایم چوب لای چرخشون بذاریم با مسئولین شرررریفمون دیگه چه فرقی داریم
الهی آمییین
عه چه بد زری جون من معمولا مشخصات رو پر میکنم و اون قسمت ذخیره رو میزنم میمونه دیگه ولی خب سیستمه دیگه هزارتا ادا داره . دستت درد نکنه کپی کردی

نگین پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

سلام مهربانو جانم

من چون پسر خودم در دو سالگیش دوره بیماری سختی رو گذرونده، نسبت به بیماری بچه های کوچیک خیلی حساسم و اشکم در میاد. امیدوارم دنیز کوچولو هرچه زودتر خوب بشه. آمین ..

خدا خیرت بده عزیزم که همیشه قدم خیر برمیداری.
من بعد از نوشتن این کامنت، مبلغ صد تومن واریز میکنم. ببخشید فعلا همینقدر در توانم هست. ولی با یاری دوستان مثل همیشه قطره قطره جمع میشه ایشالا ..


فقط یه چیزی نگرانم کرد. یه نکته ظریف تو نوشته هات بود.
نوشتی مهردخت جان "نسبتاً" سالمه
فضولی نمیکنم، فقط نگرانش شدم عزیزم
میتونی جواب ندی نازنین ..

سلام عزیزم
ای جاانم الهی علی جان همیشه سلامت باشه . قربونت نگین جانم خدا رو شکر که دوستای گلی مثل شما دارم و به پشت گرمی شماها اقدام میکنم . دستتم درد نکنه پر از روزی و سلامتی باشید همگیتون من میدونم که چند جای دیگه کمک میکنی و واقعا توقعی نیست عزیزم مهم همون کمک کردنه حالا به هر موردی که خود ادم صلاح میدونه .
قربون دقت نظرت برم . آره نوشتم نسبتا سلامت چون بنظرم آدم کاملا سلامت نداریم مخصوصا تو این مملکت .
مهردخت هم درگیر آلرژیه درضمن بیشتر اوقات با بدن درد از خواب بیدار میشه که هرچی کنکاش کردیم دلیل اصلیشو نمیدونیم .

سارا پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 06:44 ب.ظ http://Yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
دستت طلا ک اینقدر دست ب خیری فدات شم
الهی الهی الهی ک هیییییچ بچه ای پاش ب دکتر و بیمارستان باز نشه و ایشالله ک این عزیزدل هم سلامتیش رو ب دست بیاره و من هم با مبلغ ناچیزی ک واریز کردم،سهم کوچیکی تو زندگی شاد آینده اش داشته باشم

سلام سارا جانم
قربونت عزیز دلم که همیشه همراه کارای خیر هستی دستت درد نکنه تن درست باشی
الهی آمییین

نازنین پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام. کاش جواب من رو هم می دادید که بتونم واریز کنم. ممنونم

سلام
جواب دادم نازنین جان

سینا پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 03:03 ب.ظ

مبلغ بسیار ناچیزی واریز کردم که همچون قطره ای است در برابر دنیز*

*دنیز به ترکی به معنی دریا است

ممنونم سینای عزیزم
پر روزی و تن درست باشی .
به ارکیده جون همینو گفتم که من دریای ۵۰ ساله م و دنیز تو یه دریای یک سال و نیمه ست

منجوق پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 02:01 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

در مورد قطب که منو دودل کردی تا آرژانتین بیام. دارم بهش فکر می کنم.
بقیه پی نوشت ها هم که به من ربطی نداره.داره؟

بیا باور کن خیلی خوش می گذره
نه عزیزم مال تو نیست

مریم پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 01:26 ب.ظ

۵۰ تومان واریز شد
انشالله بزودی خبر سلامتیشو بدین

ممنونم مریم جانم پر برکت باشی
امیدواریم عزیز دلم

الهه پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام .خدا قوت .ساعت 13:17روزچهارم خردادمبلغ صد تومن واریز شد.الهی همه بچه ها همیشه سالم باشن .

سلام الهه جون ممنونم عزیز دلم
الهی آمین

ماجد پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام مهربانو جان
آی روزگار
شاد و سلامت ببینیمت دنیزی
مبلغی واریز شد.سپاس از شما

سلام ماجد عزیز

الهی آمین ممنون از تو
الهی خیر دختر کوچولوت رو‌ببینی

سلام مهربانوی مهربون ممنون که حواست به همه مون هست و....
من الان 1 تومن زدم
والا قطب جنوب هم رفتم ثبت نام کنم دیدم صندلی دم پنجره ها پر شده منصرف شدم

سلام الی جانم
قربون تو که همراهمی
پر از برکت و روزی باشی عزیزم
بگیر بلیطو الی جون عیب نداره تا اونجا تخمه میشکنیم سرمون گرم میشه

نازنین چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام. ممنون ازتون. به این حساب برای دنیز کوچولو واریز کنیم؟

سلام نازنین جان بله عزیزم برای همین شماره کارت رو گذاشتم آخر پست
خیلی هم از لطفت ممنونم که همراهی میکنی

رهگذر چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام عزیزم
براشون آرزوی سلامتی دارم.
عزیزم اعضای خانوادم هر ماه بخشی از حقوقشون رو روی هم میزارن و به یه نیازمند کمک می کنن.
با اجازتون من به اونجا کمک می کنم البته این دلیل بر بی اعتمادی به شما نیست. دلیلش اینه که توی شهر ما فقر بیداد میکنه و به نظرم آدم باید اول از دور و بر خودش شروع کنه.

سلام رهگذر جانم
ممنون عزیزم دستتون درد نکنه مهم همین کمک کردنه به هر طریقی که درست و‌بجا باشه
پر از برکت و روزی باشید همگی

سمانه مامان صدرا و سروناز چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 05:19 ب.ظ https://samane-saba.blog.ir

سلام مهربان بانو جان
من بخاطر سروناز پارسال مفید بودم خیلی شرایط ناراحت کننده ی بود، بیچاره پدرهای سه شغله ی خسته ای که تیشرت چرکشون به تنشون چسبیده بود، کفشای کهنه و از نفس افتاده، صورتهای خسته بعضا پول نداشتن و سر هزینه چانه می زدند، دلم داشت می ترکید.
دنیز کوچولو به خداست خدا و اراده ی بنده هاش زود زود خوب بشه
:
من دوست دارم مصر برم، قربون خدا برم ولی فولاس لاموجود. یکی از دوستان همسرم تابعیت یه کشور رو فقط به این خاطر گرفته بود که بتونه بر مصر،( ظاهرا ایرانیا نمی تونن برن)رفته بود کلی هم عکس انداخته بود خوشا به سعادتش
ولی دل آدم خوش باشه همین تونل برفی لالون تهرون تو مرداد ماه هم براش صفا داره( اینو نگم چی بگم) ان شاء الله حال دلت خوش باشه

آقا

سلام سمانه جان
دستت درد نکنه عزیزم ممنونتم
واقعا شرایط سخت و ناراحت کننده اییه
دیدن مصرو اهرام هم از ارزوهای من و مهردخته . بله ایرانی ها ورودشون ممنوعه

ببین من نمیدونم تونل برفی کدومه برم سرچ کنم دلمو به همون خوش کنم منم

سمیرا(راحله) چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 04:52 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

جان دلم یه بچه یک سال و نیمه چرا باید

درد داشته باشه ...بمیرم الهی

مبلغ خیلییی خیلیییی کم و ناقابلی واریز شد همین الان

این یه سوال گنده س که دست از سر من برنمیداره
خدا نکنه عزیزم .
دستت درد نکنه سمیرا جون همیشه کنارمونی

مریم چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 04:49 ب.ظ https://marmaraneh.blogsky.com/

سلام
خیلی ممنون که یک جای امن برای ما ایجاد کردید که بتونیم گاهی ، یک‌کمک خیلی خیلی کوچولو باشیم.

سلام مریم جانم
قربون محبتت دوست عزیز من

ونوس چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 04:22 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام عزیز مهربون
خدا قوت
مهربانو جان انشالا ۱۸ خرداد حقوقمو بگیرم؛۲۰۰تومن برای دنیز کوچولو میزنم به کارتتون..
اگه عجله ای هست خودت از طرف من این مبلغو بزن من حتما اونروز جایگزین میکنم
امیدوارم هیچ خانواده ای این شرایط سختو و بخصوص هیچچچچ بچه ای درد و مریضی تجربه نکنه

سلام ونوس عزیزم
الهی آمین عزیزم . نگران نباش امیدوارم قبل از هجدهم بتونیم مبلغ قابل قبولی جمع آوری کنیم . دست تو هم درد نکنه پر از تن درستی و برکت باشی

غریبه چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام
دست شما درد نکند
هم بابت اون راننده
هم بابت سرکشی به بیمار
مبلغ صد هزار تومن ارسال شد

سلام غریبه جان
خواهش می کنم وظیفه انجام دادم .
پر روزی و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد